Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 Touring rv 98 - Nedaří se nastartovat
Zdravím pánové, velice nerad otravuju se svými problémy, ale nutně potřebuji zprovoznit auto do pondělka.
Jedná se o BMW e39 touring, rv98 dovoz itálie.
Auto fungovalo naprosto bezchybně do pátku (byl jsem sním v obchodě atd.), ale večer, jsem potřeboval nastartovat a nepodařilo se. Když jsem strčil klíč do zapalování, nepřirozeně dlouho svítilo ABS a display byl pohaslý - a zničeho nic se rosvítil na standartní úroveň. Při otočením klíčku do poslední polohy (start) začlo v palubní desce cvakat a display pouze problikáva bez jakékoliv odezvy (ani škyt).
Myslel jsem, že se jedná o baterku, tak jsem jí vytáhl, dal na nabíječku a zjistil, že je plně nabitá. Vrátil jsem jí zpátky, pokusil se nastartovat a zase nic. Manuál mám pouze italsky, stejně tak popis pojistek, které jsem namátkou projel i vepředu i vzadu, ale nanašel jsem žádnou která by se tvářila ko.
Nemohl by mě někdo odkázat na stránku, kde bych našel jak jsou popsané pojistky v češtině ?
V ideálním případě poradit, čím by mohlo být to, že auto prostě nestartuje?
Díky mockrát předem za odpověď, H.
Jedná se o BMW e39 touring, rv98 dovoz itálie.
Auto fungovalo naprosto bezchybně do pátku (byl jsem sním v obchodě atd.), ale večer, jsem potřeboval nastartovat a nepodařilo se. Když jsem strčil klíč do zapalování, nepřirozeně dlouho svítilo ABS a display byl pohaslý - a zničeho nic se rosvítil na standartní úroveň. Při otočením klíčku do poslední polohy (start) začlo v palubní desce cvakat a display pouze problikáva bez jakékoliv odezvy (ani škyt).
Myslel jsem, že se jedná o baterku, tak jsem jí vytáhl, dal na nabíječku a zjistil, že je plně nabitá. Vrátil jsem jí zpátky, pokusil se nastartovat a zase nic. Manuál mám pouze italsky, stejně tak popis pojistek, které jsem namátkou projel i vepředu i vzadu, ale nanašel jsem žádnou která by se tvářila ko.
Nemohl by mě někdo odkázat na stránku, kde bych našel jak jsou popsané pojistky v češtině ?
V ideálním případě poradit, čím by mohlo být to, že auto prostě nestartuje?
Díky mockrát předem za odpověď, H.
Zdravím,
tak malá aktualizace....
Kompletně jsem rozebral a vyčistil klíč, auto sice pořád nestartuje, nicméně začal fungovat centrál (předtím nefungovalo dálkové ovládání).
Co jsem ale zjistil když jsem zkoušel nastartovat je to, že display už nesvítí skoro vůbec (prostě pohasíná, když ho přikryju rukou, vidím že svítí).
Nicméně mi nejde do hlavy, proč nabíječka signalizuje, že baterie je 99% a v autě to vypadá, že je vybitá. Zkusím tedy ještě měřák na baterii.
tak malá aktualizace....
Kompletně jsem rozebral a vyčistil klíč, auto sice pořád nestartuje, nicméně začal fungovat centrál (předtím nefungovalo dálkové ovládání).
Co jsem ale zjistil když jsem zkoušel nastartovat je to, že display už nesvítí skoro vůbec (prostě pohasíná, když ho přikryju rukou, vidím že svítí).
Nicméně mi nejde do hlavy, proč nabíječka signalizuje, že baterie je 99% a v autě to vypadá, že je vybitá. Zkusím tedy ještě měřák na baterii.
To nevypadá na baterku, to je baterka na 110%...
Příznaky jsou přesné...
Ještě je otázka, jestli Ti ji nabíječka nabije, když na začátku ukazuje 99%...
Víko otevřeš, ale jen zevnitř. Je tam nouzové táhlo (jako na nádrži). Je pod vercajkem, ale dovnitř stejně musíš (protože bez šťávy neotevřeš zadní okno)...

Příznaky jsou přesné...
Ještě je otázka, jestli Ti ji nabíječka nabije, když na začátku ukazuje 99%...
Víko otevřeš, ale jen zevnitř. Je tam nouzové táhlo (jako na nádrži). Je pod vercajkem, ale dovnitř stejně musíš (protože bez šťávy neotevřeš zadní okno)...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
To je baterka né na 120%, ale na 1000%. Jak jsi jí měřil? Snad né měřičem napětí? To musíš dát na zátěžák a uvidíš na čom jsi. Že ti měřák ukáže 12,5V neznamená, že z ní dostaneš proud pro otočení motoru..
Tyhle příspěvky jsou na ..
Nevim, já bych tu baterku nejdřívě vyškubl, dal tam novou a pak bych jsem možná něco napsal..

Tyhle příspěvky jsou na ..
Nevim, já bych tu baterku nejdřívě vyškubl, dal tam novou a pak bych jsem možná něco napsal..

To jurasis: co jsem napsal špatně? Vždyť kapacitu akumulátoru nemůžeš měřit normálním měřákem.. A pokud měřil jak se má, tak na co asi přišel? Že je baterka death nebo má v pr..li kabely od baterie na startér. Tak to napiš dle svého, ať má po problému..
Človíčku nešťastná..
Ty "ultra chytrej"
Hlavně poladit kontakty na baterii! Očistit, promazat a pořádně dotáhnout, aby to nikde nesvářelo!
Ale tyhle rady.. mno já nevim..
To jsem se učil v 89tom v autoškole..
To jsou stále lidičky tak debilní?
Tak od toho jsou autoservisy a né fóra na netu..

Človíčku nešťastná..

Hlavně poladit kontakty na baterii! Očistit, promazat a pořádně dotáhnout, aby to nikde nesvářelo!
Ale tyhle rady.. mno já nevim..

To jsem se učil v 89tom v autoškole..

To jsou stále lidičky tak debilní?

Tak od toho jsou autoservisy a né fóra na netu..

Nevím co tady řešíte to cvakání je přítažné rele starteru a odpada protože napěti na starteru při startování poklesne pod cca 10.5V, jinak řečeno baterka je v řiti. Chte si to půjčit si libovolnou jinou baterku, klidně 44Ah z nějaké feldy nebo tak a uvidite, že to nastartujete.
teoreticky to muze byt i vakl na svorkách bbaterky nebo něco na kabelu ke starteru,ale na 99% to bývá baterka.
Detekce, stačí voltmetr a měrit napětí na baterce při startování mělo by to jit prudce dolu , někam pod 11V
teoreticky to muze byt i vakl na svorkách bbaterky nebo něco na kabelu ke starteru,ale na 99% to bývá baterka.
Detekce, stačí voltmetr a měrit napětí na baterce při startování mělo by to jit prudce dolu , někam pod 11V
Ono se tu celkově řeší hromada kravin.Už mi to připadá že kdyby neby internet ta půlka těch Baworáků vůbec nejezdí.
Borcovi si auto ufoukne a on aniž by se podíval o co jde tak hned utíká k netu a píše dotaz čím by to mohlo být.Pak zjistí že píchnul kolo.
Jinak k věci.
Na 99% je to baterka.Pochybuju že máš nabíječku.Podle mě máš pouze dobíječku nebo nějakou udržovačku.Takový ty rádoby nabíječky co maj mraky čudlíků a displejů jsou uplně na hovno.Pořádná nabíječka totiž stojí od 6tis nahoru.Správné nabíjení akumulátoru je že do ní pouštíš cca jednu třetinu její kapacity musí se vařit.Jinak baterka dokáže zemřít během 30 minut.Prostě nastartuješ dojedeš do samošky nakoupíš a už neodjedeš.

Borcovi si auto ufoukne a on aniž by se podíval o co jde tak hned utíká k netu a píše dotaz čím by to mohlo být.Pak zjistí že píchnul kolo.
Jinak k věci.
Na 99% je to baterka.Pochybuju že máš nabíječku.Podle mě máš pouze dobíječku nebo nějakou udržovačku.Takový ty rádoby nabíječky co maj mraky čudlíků a displejů jsou uplně na hovno.Pořádná nabíječka totiž stojí od 6tis nahoru.Správné nabíjení akumulátoru je že do ní pouštíš cca jednu třetinu její kapacity musí se vařit.Jinak baterka dokáže zemřít během 30 minut.Prostě nastartuješ dojedeš do samošky nakoupíš a už neodjedeš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
psal že má touring, takže žádnej zámek na klíč, ale mikrospínač na elektriku, bez elektriky se teda kufr neotevře, do auta se dostane klíčem dveřma u spolujezdce a pak může vlézt do kufru a tam je nouzové táhlo pro manuální otevření ve víku.
baterka prostě exla, to se stává, hlavně při prvních mrazících se ukáže, článek se zbortí jako prd, ze dne na den. Olovo je nespolehlivá technologie. Navíc kára z itálie, která mráz asi nikdy nepoznala.
baterka prostě exla, to se stává, hlavně při prvních mrazících se ukáže, článek se zbortí jako prd, ze dne na den. Olovo je nespolehlivá technologie. Navíc kára z itálie, která mráz asi nikdy nepoznala.
Maxiczech píše:To jsou stále lidičky tak debilní?![]()
Tak od toho jsou autoservisy a né fóra na netu..
Debilní jsi možná Ty, tou hromadou OT a nadávek, co tady poslední dobou semeníš, navíc hodnota postů prachbídná...
Druhak, fórum je od toho, aby se na něm diskutovalo, jestli Ti to ještě nikdo neřekl...

Olověný akumulátor se pro nejdelší životnost a maximální výkon správně nabíjí proudem ve výši desetiny kapacity akumulátoru, po dobu deseti hodin a při napětí 1,5 - 2 V nad nominální hodnotou napětí baterie.
Všechny ostatní postupy (různé BOOSTy a rychlonabíjení) životnost a výkon zkracují. Tedy nezáleží, kolik nabíječka stojí, ale jestli dokáže splnit tyto požadavky...
Mimochodem, jen auto je pro baterku ta nejhorší nabíječka...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, jak jsi přišel na to, že jurasis psal, že dobíjecí napětí je 1.5 - 2v... taková blbost by napadla snad jen tebe...
Běž za někým, kdo umí číst a dozvíš se, že psal 1.5 - 2V nad nominální (pro debila jmenovitou) hodnotou napětí baterie.
Už ti to dává smysl?
EDIT: Než jsem tohle napsal, byla tam od Maxiczecha odpověď, ve které psal něco ve smysle, že je blbost, aby se baterka nabíjela 1.5-2V... samože po jeho stylu s různýma urážkama... Ale stihl to pochopit a opravit
Běž za někým, kdo umí číst a dozvíš se, že psal 1.5 - 2V nad nominální (pro debila jmenovitou) hodnotou napětí baterie.
Už ti to dává smysl?
EDIT: Než jsem tohle napsal, byla tam od Maxiczecha odpověď, ve které psal něco ve smysle, že je blbost, aby se baterka nabíjela 1.5-2V... samože po jeho stylu s různýma urážkama... Ale stihl to pochopit a opravit

Jsem to pobral blbě mno..
Aspoň tady teď píšeš nesmysly pro změnu ty..
Tak jsem se nepřímo přiznal, mno..
To se mi stává běžně..
Víš jak.. To jsou rady, to by jeden blil.. Ale dyk já už sem blil..
Proč asi altík dobíjí 14 - 14,5 voltů?
To každej ze základky pochopí, pokud umí počítat do dvaceti. Kolik dobíjí nad nominální hodnotou napětí baterie..
Je nutné to sem psát?

Aspoň tady teď píšeš nesmysly pro změnu ty..

Tak jsem se nepřímo přiznal, mno..
To se mi stává běžně..
Víš jak.. To jsou rady, to by jeden blil.. Ale dyk já už sem blil..

Proč asi altík dobíjí 14 - 14,5 voltů?
To každej ze základky pochopí, pokud umí počítat do dvaceti. Kolik dobíjí nad nominální hodnotou napětí baterie..
Je nutné to sem psát?

me taky takhle neslo nastartovat (prijel jsem k benzince natankoval a uz jsem neodjel), diagnostika ukazala nesparovany imo s klicem (central dalka fungovala v poho), nakonec jsem musel nechat vyradit imo a ted to facha,
nejdrive jsem nechal vymenit jeste cteci krouzek u zamku volantu, ale fachalo to jen 14dni
nejdrive jsem nechal vymenit jeste cteci krouzek u zamku volantu, ale fachalo to jen 14dni