Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 dozadu fouká jen studenej vzduch
zřejmě to funguje nějak elektr.na kolečku je spínač který asi ovládá pod palubkou nějaký motorek ventilu topení-jestli tomu dobře rozumím
Mě to teda maká jak na klimu tak na topení-tuším jsou tam dvě kolečka-jedno levé na zavírání L a P ofuku a jedno barevný na teplej a studenej vzduch na pravé straně..

Náhodou mám krom 39 po face Favorita-poslední model,ted stavební vozidloE30STORM píše:Ty woe, však favorit před 15ti lety neuměl topit ani dopředu , to je debata.
Prostě to je nějaká příplatková verze no.
Mám taky auto v dobré výbavě a nemám to tam, sere mě to, ale co se dá dělat, já v zadu nejezdím je mi to FUCK


Pro E30STORM
Srovnávat Favorita s E39 je jako porovnávat gothaj s uherákem. Navíc Favorit se vyráběl do roku 94, E39 od roku 95.
Měl jsem Fáčko z 94 a topilo naprosto bezproblémově. Stále mám Felinu 96 a ta topí luxusně. Podle mě by mělo takový auto jako E39, topit dozadu i v základu, natož pak ve vyšší výbavě. To, že předek musím prvních 20 km vytápět na 30°, aby vzadu neklepali kosu, se mi zdá jako dost zásadní nedostatek.
Srovnávat Favorita s E39 je jako porovnávat gothaj s uherákem. Navíc Favorit se vyráběl do roku 94, E39 od roku 95.
Měl jsem Fáčko z 94 a topilo naprosto bezproblémově. Stále mám Felinu 96 a ta topí luxusně. Podle mě by mělo takový auto jako E39, topit dozadu i v základu, natož pak ve vyšší výbavě. To, že předek musím prvních 20 km vytápět na 30°, aby vzadu neklepali kosu, se mi zdá jako dost zásadní nedostatek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: ned 30.10.2011 00:00
stychp píše:To, že předek musím prvních 20 km vytápět na 30°, aby vzadu neklepali kosu, se mi zdá jako dost zásadní nedostatek.
Pokud ti to po studeném startu topí víc když nastavíš 30 než když nastavíš třeba 20, je něco špatně. Topení začne automaticky, pokud je v autě nižší teplota, topit naplno do té doby, než dosáhne řidičem nastavené teploty.
Tzn., pokud je venku nula, nastartuješ a nastavíš 20, bude to do auta prát tak horký vzduch jak to jen jde, než tam bude 20, potom se to samo srovná.
Čili to co popisuješ je buď subjektivní pocit pasažérů při pohledu na nastavené číslo nebo závada

Btw. e39 dozadu topí, např. podlahou pod předními sedačkami, to kolečko navíc jen umožňuje pasažérům vzadu si regulovat, co jim fouká do nosu. Že by to auto "neumělo dozadu topit" je samozřejmě nesmysl.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: ned 30.10.2011 00:00
Teplota z výdechů do obličeje by měla jít regulovat tím kolečkem mezi prostředními výdechy.
BMW už od e30 dělá topení tak, že z výdechů směrem k posádce jde vždy chladnější vzduch než na okno/nohy. Je to kvůli tomu, aby to řidiče neuspávalo. U e39 nevím jistě, jestli to tak je, ale předpokládám, že ano, že je to stejné jako u jiných modelů.
BMW už od e30 dělá topení tak, že z výdechů směrem k posádce jde vždy chladnější vzduch než na okno/nohy. Je to kvůli tomu, aby to řidiče neuspávalo. U e39 nevím jistě, jestli to tak je, ale předpokládám, že ano, že je to stejné jako u jiných modelů.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
jj pod sedackou na nohy fouka teplo a tunel uprostred studenej - venkovni a pokud je zapnuta klima tak v lete studenej bez vlivu jake jsou teploty nastavene na panelu vepredu,
v lete na celni sklo vlaznej i na nohy, mrazirna z klimy jen z vydechu v palubce dle nastaveni prostredniho palubkoveho kolecka - modra az cervena
jezek vymenen , ale bez jakekoli zmany, e39 tour benal r97 italie
v lete na celni sklo vlaznej i na nohy, mrazirna z klimy jen z vydechu v palubce dle nastaveni prostredniho palubkoveho kolecka - modra az cervena
jezek vymenen , ale bez jakekoli zmany, e39 tour benal r97 italie
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Taky mi to u E39 netopí vzadu, slyšel jsem taky něco o příplatkové výbavě ale tohle by měl být už u takového auta standart ne?
To kolečko na štelování teplého/studeného vzduchu tam samozřejmě vzadu mám ale pořád mi to tam fouká studený vzduch i když nastavím na "teplý" a motor je zahřátý.
Není to třeba způsobený jen nějakým špatným ventilem?
To kolečko na štelování teplého/studeného vzduchu tam samozřejmě vzadu mám ale pořád mi to tam fouká studený vzduch i když nastavím na "teplý" a motor je zahřátý.
Není to třeba způsobený jen nějakým špatným ventilem?
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD