Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
nadměrná spotřeba oleje E39 528i
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
1. chyba Luňáček
2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku
má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,
přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje

2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku
má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,
přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje
rassty píše:vyměním víko ventilů a mechanik se mrkne i na ty svody co to tam prolíná jestli je to to víko ventilu nebo něco jinýho z auta mi taky olej nekape ale mám pocit že mi to nějak prdlo do sání...
Dřív než začneš bezhlavě měnit všechno okolo (nepopírám že odlučovače tady odchází, sám jsem ho kdysi měnil), tak si nech jednoduše změřit kompresní tlaky- to je v tomto případě základ pátrání při vyšší spotřebě oleje. Ono totiž 528 a 528 je rozdíl, protože motor M52 má colohliníkový monoblok, který pokud si někdy čichl k benzínu s vyšším obsahem síry, už prostě nejde zachránit,protože povrchová úprava válců je v hajzlu a olej tudy jednoduše prolíná. Naopak M52TU má v hliníkovém bloku zalité ocelové vložky, která jsou za normálních okolností skoro věčné, a ten žere olej obvykle jen z důvodu toho vadného separátoru.