Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nadměrná spotřeba oleje E39 528i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
rassty
Registrovaný
Příspěvky: 168
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Brno-Mokrá hora

#21 Příspěvek od rassty »

vyměním víko ventilů a mechanik se mrkne i na ty svody co to tam prolíná jestli je to to víko ventilu nebo něco jinýho z auta mi taky olej nekape ale mám pocit že mi to nějak prdlo do sání...
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#22 Příspěvek od weNTyll »

A mas jistotu, ze ti ten novy separator funguje? Jestli mas nekde kolem sani podelane hadice kolem tak tam klidne nemas spravny podtlak a separator ti klidne vesele hrne vse do sani i kdyz by mela byt v te chvili membrana zavrena.
rassty
Registrovaný
Příspěvky: 168
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Brno-Mokrá hora

#23 Příspěvek od rassty »

tak do saní to neprdlo a hadice tam zasraný taky nejsou spíš mi prolíná olej na levé straně motoru jak jsou svody k výfuku tak to snad vyřeší to těsnění ventilů. jinak nevím jaké těsnění ještě vyměnit když je to u svodů...
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Brátn Moderátor »

1. chyba Luňáček :lol:
2. chyba, každou druhou středu je v Tescu regionál (viz. srazy), stačilo jen dojet a pokecat o tom, jsou tam vždy minimálně 3 lidi co M52 znají kompetně od shora dolů, popřípadě dopředu požádat ať někdo veme diagnostiku

má 528 vzala za 10 000 0,5l max, najeto 215000 motor z automatu nehoněný, teď v manuálu,

přes ventilové víko ti neproteče ani deci za 10 000km a výplachem neopravíš nic co by ti pomohlo k menší spotřebě oleje
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
rassty
Registrovaný
Příspěvky: 168
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Brno-Mokrá hora

#25 Příspěvek od rassty »

OK já byl u Lunáčka jen jednou... Jinak jezdím do Šlapanic do ODETUNU ;)
Když by byl další sraz napiš mi prosím kdy a já se tam ukážu at můžu s lidma kteří mají motor m52 pokecat co a jak ;)
Díky za info
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#26 Příspěvek od mario42 »

rassty píše:vyměním víko ventilů a mechanik se mrkne i na ty svody co to tam prolíná jestli je to to víko ventilu nebo něco jinýho z auta mi taky olej nekape ale mám pocit že mi to nějak prdlo do sání...


Dřív než začneš bezhlavě měnit všechno okolo (nepopírám že odlučovače tady odchází, sám jsem ho kdysi měnil), tak si nech jednoduše změřit kompresní tlaky- to je v tomto případě základ pátrání při vyšší spotřebě oleje. Ono totiž 528 a 528 je rozdíl, protože motor M52 má colohliníkový monoblok, který pokud si někdy čichl k benzínu s vyšším obsahem síry, už prostě nejde zachránit,protože povrchová úprava válců je v hajzlu a olej tudy jednoduše prolíná. Naopak M52TU má v hliníkovém bloku zalité ocelové vložky, která jsou za normálních okolností skoro věčné, a ten žere olej obvykle jen z důvodu toho vadného separátoru.
rassty
Registrovaný
Příspěvky: 168
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Brno-Mokrá hora

#27 Příspěvek od rassty »

Bude to jak říkáš včera jsem byl u Kliky na radu co a jak a řekl mi něco podobného že bychom změřily tlaky a uvidí se... Budu tu spotřebu oleje sledovat ale jinam olej nemizí ani ze mě nekape jak se Klika díval na zvedlé auto... je blbý že se s tím hliníkovým monoblokem nic neudělá..
Odpovědět