Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TEC2000

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#41 Příspěvek od bibikuba »

cmelak píše:Proč by to nebyl dobrej nápad, snad sami v tom návodě doporučujou udělat si svůj vlastní palivovej okruh jenom na TEC2000.

Myslim si, že je to jeden z nejlepších nápadů, to nalejt přímo do novýho pal. filtru.
no nevim co to udělá s tou vložkou-myslím se s touhle eventualitou asi počítá-ale jistej si nejsem :?
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Jendix »

můžu se jenom zeptat těch co to již aplikovali.. kdo je tam napsanej jako výrobce.. mě jen přišlo trochu úsměvný, že na českým internetu je většinou vyobrazen obal v němčině...

ale na německým internetu na to člověk skoro nenarazí.. aby to nebyl jen nějakej podfuk jak z lidí vytáhnout peníze.. pro zlepšení zvuku a chodu by úplně bohatě stačila hodně oaditovaná nafta..
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#43 Příspěvek od Eks »

No hlavně to nalej tam odkud přichází palivo do filtru, tedy do přívodu. To proto, abys to měl přefiltrované a dodržuj max čistotu. Když si uvědomím jaké jsou mikro vstřikovací otvory a o čerpadle nemluvím, tak bych to osobně, i když v návodu píší, že vlastní okruh atd., nalil do nádrže a napoprvé tak s 10-20litry paliva před dlouhou cestou, aby se ten bordel z karbonu uvolňoval postupně a postupně i odcházel výfukem pryč. Tak bych to udělal já i když vím, že v návodu to píšou jinak. Možná druhou várku bych nalil do nádrže tak s 5ti litry nafty. Předpokládám, že se celá dávka do filtru stejně nevejde. Asi??
Hodně štěstí a ať to dobře jede.
Eks
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#44 Příspěvek od rooc »

Jendix píše:můžu se jenom zeptat těch co to již aplikovali.. kdo je tam napsanej jako výrobce.. mě jen přišlo trochu úsměvný, že na českým internetu je většinou vyobrazen obal v němčině...

ale na německým internetu na to člověk skoro nenarazí.. aby to nebyl jen nějakej podfuk jak z lidí vytáhnout peníze.. pro zlepšení zvuku a chodu by úplně bohatě stačila hodně oaditovaná nafta..



Víš nemyslím to špatně.., ale po tom co tady píšeš a jaké z toho máš bobky...ti prostě poradím jinak.....ty to tam nelej...a budeš mít uplnej klid....fakt
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Jendix »

rooc píše:
Jendix píše:můžu se jenom zeptat těch co to již aplikovali.. kdo je tam napsanej jako výrobce.. mě jen přišlo trochu úsměvný, že na českým internetu je většinou vyobrazen obal v němčině...

ale na německým internetu na to člověk skoro nenarazí.. aby to nebyl jen nějakej podfuk jak z lidí vytáhnout peníze.. pro zlepšení zvuku a chodu by úplně bohatě stačila hodně oaditovaná nafta..



Víš nemyslím to špatně.., ale po tom co tady píšeš a jaké z toho máš bobky...ti prostě poradím jinak.....ty to tam nelej...a budeš mít uplnej klid....fakt


ale o to přece vůbec nejde.. jde mi o to, že se o tom člověk na internetu nikde moc nedočte.. a ty český, a německý stránky který jsem o tom našel taky nebudí moc důvěry..

vím, pár lidí tady na to napsalo docela pozitivní ohlas.. já když vezmu v německu premium naftu.. tak je to na zvuku motoru taky znát, asi ne tolik jako po tomto přípravku..

jinak bobky, nerad bych do auta něco nalil.. a pak zjistil že to sebou sebralo vysokotlaké čerpadlo včetně vstřiků.. a to by byla slušná rána..
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#46 Příspěvek od rooc »

já už jsem to sem psal, dal jsem to do toho... a fakt spokojenost...s naftou nevím....do německa nejezdím beru poze tu co dostau v čr(tu hrůzu) proto do každé nádrže putuje 6 odměrek vif
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#47 Příspěvek od Perunwit »

já dávám nějakej benzin aditiv taky s každym náběrem... jinak včera sem to tam nalil, měl jsem tam dojezd nějakejch 25km a nechal jsem to běžet asi 45minut... dneska s tim odpoledne pojedu tak uvidíme... ale čoudilo se z toh nějako víc než obvykle, takže předpokládam, že NĚCO to tam dělalo :-) a hodně se mi líbil běh motoru, tichounkej a pravidelnej.
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#48 Příspěvek od rooc »

já jsem pokročil ještě dál, včera jsem dělal ojel v motoru, tak jsme tam použil ten jejich výplach......hoši...kdyby jste slyšeli, jak si ten motor vrní... :D
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#49 Příspěvek od Perunwit »

Tak jsem dneska jel.... musim říct, že fakt luxus, přede si jako kočka :-). Rozhodně buďte bez obav, že něco zkazíte.... já mam 22 let starej motor a super :-)
rlspraha
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 23.10.2011 00:00

#50 Příspěvek od rlspraha »

Láká mě to tam taky dát...mám najeto 200 000 km tak by to mohlo k něčemu být....jen mě zajímá jestli to má nejaký negativní vliv na DPF?
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Axel »

Tak panove, ja jsem docilil presne opacnych vysledku. Volnobeh se zhorsil a pri rozjizdeni se projevuje pocukavani, ktere sice bylo i predtim, ale nyni je razantnejsi.
Co se tyce vykonu, tak musim uznat, ze zlepseni nastalo, ale pocukavani a volnobeh mi zrovna radost neprinaseji. Dnes jeste vymenim palivak a prikoupim stary dobry VIF.
Aplikace:
» zbytek v nadrzi cca 5 litru
» do kanystru s 5 litry nafty jsem nalil plechovku Tecu2000
» obsah kanystru nalil do nadrze a vyrazil na vylet (asi 40 km)

A TED BABO RAĎ
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#52 Příspěvek od Dettektorr »

Zkusit to ještě jednou? Nedošlo třeba k částečnýmu vyčištění?
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#53 Příspěvek od Perunwit »

no podle mě by se na to nemělo jet... nechci dělat chytrýho, ale tam bych viděl chybu...
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Axel »

Mozny to je, ale zkusim to uz s novym palivakem.
Musim dodat, ze i kourivost klesla, ale nechci se predcasne radovat.
Nejradeji bych jeste zkontroloval siticko na precerpavacim cerpadle v nadrzi atd., ale absolutne ted na to nemam naladu.
Diagnostika hlasi zavadu na ovladacim okruhu podavaciho cerpadla. (pravdepodobne mysleno cerpadlo pod ridicem) Jinak jsou obe cerpadla pul roku stara, takze hresim na snimac tlaku na filtru.
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#55 Příspěvek od cmelak »

Ten kanystr s tou naftou, do čeho si přilil TEC, si měl čistej? Ja jsem ten TEC nalil primo do nadrze kde jsem mel cca 3-4 litry nafty a nechal chvili klapat, pak jsem to jel projet s lehkou nohou (10km) a dotankoval.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od Axel »

Kanystrik pouzivam prubezne, mel by byt cisty.
S lehkou nohou jsem to projizdel prvnich 5 km., pak mi noha ztezkla.
Jako to pocukavani jsem mel i predtim, takze Tec za to nemuze.
Neklidny volnobeh ale podle me muze zpusobovat jedine vstrik/y.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#57 Příspěvek od hurvajs77 »

Tak nevím pánové. Ikdyž to sleduji a čtu na internetu, nějak jsem nedošel k závěru, že je nutné přidávat aditiva. Osobně beru Benzina Diesel Verva a jsem spokojen, v tom už aditiva jsou. Nejsem si jistý, jestli to prostě není jen placebo efekt.

Jinak jsem našel nějaké testy, http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf a TEC tam není.

Opravdu je rozdíl tak velký, že ho člověk pozná?
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Axel »

TEC je vylozene cistic, sice ma podobnou funkci, ale nemel by se pouzivat casto. Kdyzto aditiva leju celorocne a vyznam to podle me ma. Verva od Benziny byla vyborna ze zacatku a spousta lidi ji chvalilo kvuli poklesu spotreby podle BC.

Napr. pred nekolika dny jsem jel do prace a svitila mi rezerva a vedel jsem, ze nedojedu a jedina pumpa byla Pap Oil. Tak jsem tam natankoval nouzove 5 litru a hned to bylo jiny,musel jsem to vytacet a vubec se tomu nechtelo jet. Proto tankuju na OMV, Shell a Benzine.
Zachs
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#59 Příspěvek od Zachs »

Zkoušeli jste někdo i ty přípravky do oleje od TECu? Docela o tom uvažuji...

Mají tam něco těsně před výměnou oleje a něco jako přísada do nového oleje..
http://www.tec2000.eu/Shop/5662_benzin_nafta_cisteni_motoru_aditivum_olej_chladic_klimatizace-pripravek_pro_vnitrni_cisteni_motoru.aspx
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#60 Příspěvek od mcconrad »

no, dostal jsem tenhle produkt do ruky, ale chtel jsem slyset nejdrive par ohlasu na tento produkt, proto tohle tema. tak jsem to soupl primo do nadrze, dojezd cca 30km, litalo to tam cca 40min. Popojel jsem pouze k benzince cca 1km, pac jezdit se na to nema, ale musim rict, ze nejake vyrazne zlepseni nepocituju...mel jsem problemy s cukanim vozu, ale tohle tomu nepomohlo a jine zlepseni taky neni znat...tolik moje zkusenost
Odpovědět