Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 lanko kapoty
Většinou to praskne hned u té páčky, takže sundat ten plast okolo a zatáhnout kombinačkama
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
zalezi ktere ti prasklo.ponevadz to lanko se sklada ze 2ks..me zrovna prasklo to hned u palubovky tak slo v poho vymenit.rozdelanim mista pod volantem na prilozenem obrazku jsou lanka č.11 a 22..
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ing_parts/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ing_parts/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Jihlava (Dobronín)
- Kontaktovat uživatele:
uda píše:zalezi ktere ti prasklo.ponevadz to lanko se sklada ze 2ks..me zrovna prasklo to hned u palubovky tak slo v poho vymenit.rozdelanim mista pod volantem na prilozenem obrazku jsou lanka č.11 a 22..
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ing_parts/
Jojo, to je přesně ono, přesně u tý páčky to prasklo... takže to lanko je po celý délce ze dvou kusů... jestli koukám správně tak ta spojka je někde pod kapotou blíž ke sklu? vím že vede po straně...nebo to je hned jakoby pod volantem?
Mám k tomuto tématu dva dotazy - ta spojka je součástí toho předního lanka (v ETK č. 22)? V tom případě je v ETK to lanko namalované obráceně?
A druhý dotaz - kudy vyndat zámky kapoty? Šrouby jsou jasné, ale nějak nevím, kudy je potom z auta vydoluju aniž bych musel sundavat chladič...
Celkem to hoří
A druhý dotaz - kudy vyndat zámky kapoty? Šrouby jsou jasné, ale nějak nevím, kudy je potom z auta vydoluju aniž bych musel sundavat chladič...

Celkem to hoří


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Tak poznatky - když vykloním chladiče, stejně to vyndat nejde, je tam chladič klimy a ten nejde tolik vypáčit, abych se tam dostal.
Ten dekl ve tvaru ledvin - kdybych ho vydoloval, asi by to šlo, ale jak ho vytáhnout? Má tři takové plastové čudlíky zeshora, ty nejsou problém, potom je vidět jeden šroub zhruba za nárazníkem, ten bych asi taky vydoloval. Ale celej ten kus plastu se tváří, že vede až kdovíkam. Nějaká rada, jak ten plast vyndat? To mi neříkejte, že je to celé udělané tak, že když chci vyndat zámky haubny musím buď vyndat chladiče (tzn. vypustit klimu a vodu) nebo sundavat nárazník a odstrojit půl předku auta?
Ten dekl ve tvaru ledvin - kdybych ho vydoloval, asi by to šlo, ale jak ho vytáhnout? Má tři takové plastové čudlíky zeshora, ty nejsou problém, potom je vidět jeden šroub zhruba za nárazníkem, ten bych asi taky vydoloval. Ale celej ten kus plastu se tváří, že vede až kdovíkam. Nějaká rada, jak ten plast vyndat? To mi neříkejte, že je to celé udělané tak, že když chci vyndat zámky haubny musím buď vyndat chladiče (tzn. vypustit klimu a vodu) nebo sundavat nárazník a odstrojit půl předku auta?


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
Já jsem koupil v prodejně na jízdní kola lanko na brzdy,cca 2m s kuličkou na jedné straně,za 10kc,provlikl jsem to směrem od paky u řidiče,(prasklo hned za ní) kuličku zacvakl do páky,přesně tam padla,v té spojce na podbehu jsem nacinoval druhou,bowdeny jsem prolil olejem,(rozdelal jsem to cele,včetně demontaze obou zamku v masce a i tam vše promazal) a kapota teď jde otevírat a zavírat jedna báseň. A náklady...10 Kč +hodina prace.
Ty zámky jsem vyndal tak, že jsem povolil ten středovej plech na kterým zámky drží nahoře i zepředu,potom jsem odšrouboval vlastní zámky, ten plech na kterým držely jsem trochu nadzvedl (je dole vzadu přibodovany) a oba zámky lehce vytáhl. Pak jsem je pořádně promazal i to lanko mezi nimi,tam se jinak nedá vůbec dostat a chodí to teď úplně lehce.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Ty zámky jsem vyndal tak, že jsem povolil ten středovej plech na kterým zámky drží nahoře i zepředu,potom jsem odšrouboval vlastní zámky, ten plech na kterým držely jsem trochu nadzvedl (je dole vzadu přibodovany) a oba zámky lehce vytáhl. Pak jsem je pořádně promazal i to lanko mezi nimi,tam se jinak nedá vůbec dostat a chodí to teď úplně lehce.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Pavelkac píše:Ty zámky jsem vyndal tak, že jsem povolil ten středovej plech na kterým zámky drží nahoře i zepředu,potom jsem odšrouboval vlastní zámky, ten plech na kterým držely jsem trochu nadzvedl (je dole vzadu přibodovany) a oba zámky lehce vytáhl. Pak jsem je pořádně promazal,i to lanko mezi nimi,tam se jinak nedá vůbec dostat a chodí to teď úplně lehce.
Díky moc za radu, kterou jsem hledal, takhle to opravdu funguje :palec:

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...