Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 lanko kapoty

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KOKO
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Jihlava (Dobronín)
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od KOKO »

Prosím o radu...prasklo mi u páčky otevírání kapoty lanko...musím sundat nárazník abych se k tomu postupně dostal? díky
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#2 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Většinou to praskne hned u té páčky, takže sundat ten plast okolo a zatáhnout kombinačkama
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
uda
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: sob 14.10.2006 00:00
Bydliště: Bydliště:

#3 Příspěvek od uda »

Vlasta píše:Většinou to praskne hned u té páčky, takže sundat ten plast okolo a zatáhnout kombinačkama


jj presne jak rikas Vlasto...3tydny zpet sem to takhle resil na me 5er.. :D
KOKO
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Jihlava (Dobronín)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od KOKO »

špatně jsem se vyjádřil, todle mě napadlo, ale chtěl jsem poradit při výměně toho lanka... jestli se dá nějakým způsobem nahradit prasklé lanko za nové bez toho, abych shazoval předek...ale pochybuju
uda
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: sob 14.10.2006 00:00
Bydliště: Bydliště:

#5 Příspěvek od uda »

zalezi ktere ti prasklo.ponevadz to lanko se sklada ze 2ks..me zrovna prasklo to hned u palubovky tak slo v poho vymenit.rozdelanim mista pod volantem na prilozenem obrazku jsou lanka č.11 a 22..


http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ing_parts/
KOKO
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Jihlava (Dobronín)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od KOKO »

uda píše:zalezi ktere ti prasklo.ponevadz to lanko se sklada ze 2ks..me zrovna prasklo to hned u palubovky tak slo v poho vymenit.rozdelanim mista pod volantem na prilozenem obrazku jsou lanka č.11 a 22..


http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ing_parts/

Jojo, to je přesně ono, přesně u tý páčky to prasklo... takže to lanko je po celý délce ze dvou kusů... jestli koukám správně tak ta spojka je někde pod kapotou blíž ke sklu? vím že vede po straně...nebo to je hned jakoby pod volantem?
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#7 Příspěvek od brumlae34 »

Lanko je spojeny mezi levym svetlem kloboukem tlumice perovani. Je to takova cerna kostka nacvakla do kastle hned nahore u blatniku.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Brátn Moderátor »

nic v motoru nesundáváš, ta spojka je normálně přístupná, mě se podařilo nové lanko protáhnou tím stejným otvorem i bez sundání filtru ventilace a vevnitř sundáš jeden plast dole na A sloupku
Obrázek
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
KOKO
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Jihlava (Dobronín)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od KOKO »

díky moc za pomoc :)
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#10 Příspěvek od Dan td »

Mám k tomuto tématu dva dotazy - ta spojka je součástí toho předního lanka (v ETK č. 22)? V tom případě je v ETK to lanko namalované obráceně?

A druhý dotaz - kudy vyndat zámky kapoty? Šrouby jsou jasné, ale nějak nevím, kudy je potom z auta vydoluju aniž bych musel sundavat chladič... :oops:

Celkem to hoří :P
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Brátn Moderátor »

ad1 lanko co vede z interiéru je bez té spojky

ad2 buď to musí jít když bys povolil tu plastvou masku ve tvaru ledvin a nebo povol 2 šroubky na chladiči a vykloň celou soustavu směrem k visce
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#12 Příspěvek od Dan td »

Tak poznatky - když vykloním chladiče, stejně to vyndat nejde, je tam chladič klimy a ten nejde tolik vypáčit, abych se tam dostal.

Ten dekl ve tvaru ledvin - kdybych ho vydoloval, asi by to šlo, ale jak ho vytáhnout? Má tři takové plastové čudlíky zeshora, ty nejsou problém, potom je vidět jeden šroub zhruba za nárazníkem, ten bych asi taky vydoloval. Ale celej ten kus plastu se tváří, že vede až kdovíkam. Nějaká rada, jak ten plast vyndat? To mi neříkejte, že je to celé udělané tak, že když chci vyndat zámky haubny musím buď vyndat chladiče (tzn. vypustit klimu a vodu) nebo sundavat nárazník a odstrojit půl předku auta? :?
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
korado
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: sob 13.11.2010 01:00

#13 Příspěvek od korado »

niečo podobné som riešil aj ja, treba vybrať vodičovu ľadvinku, ide to ťažko ale dá sa to, hlavne opatrne, je to spojené s takým čiernym plastovým kusom, ale ide to celé von, je to iba "zacvaknuté". Potom sa dá dostať šrobovákom ku zámku kapoty
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#14 Příspěvek od Pavelkac »

Já jsem koupil v prodejně na jízdní kola lanko na brzdy,cca 2m s kuličkou na jedné straně,za 10kc,provlikl jsem to směrem od paky u řidiče,(prasklo hned za ní) kuličku zacvakl do páky,přesně tam padla,v té spojce na podbehu jsem nacinoval druhou,bowdeny jsem prolil olejem,(rozdelal jsem to cele,včetně demontaze obou zamku v masce a i tam vše promazal) a kapota teď jde otevírat a zavírat jedna báseň. A náklady...10 Kč +hodina prace.
Ty zámky jsem vyndal tak, že jsem povolil ten středovej plech na kterým zámky drží nahoře i zepředu,potom jsem odšrouboval vlastní zámky, ten plech na kterým držely jsem trochu nadzvedl (je dole vzadu přibodovany) a oba zámky lehce vytáhl. Pak jsem je pořádně promazal i to lanko mezi nimi,tam se jinak nedá vůbec dostat a chodí to teď úplně lehce.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#15 Příspěvek od Dan td »

Pavelkac píše:Ty zámky jsem vyndal tak, že jsem povolil ten středovej plech na kterým zámky drží nahoře i zepředu,potom jsem odšrouboval vlastní zámky, ten plech na kterým držely jsem trochu nadzvedl (je dole vzadu přibodovany) a oba zámky lehce vytáhl. Pak jsem je pořádně promazal,i to lanko mezi nimi,tam se jinak nedá vůbec dostat a chodí to teď úplně lehce.

Díky moc za radu, kterou jsem hledal, takhle to opravdu funguje :palec:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#16 Příspěvek od Pavelkac »

Není zač,jsem rád,že to pomohlo :wink: Dalo mi to trochu laborování,než jsem na to kápl,jak to udělat,abych něco nerozebíral zbytečně. Já tady radu nenašel... :lol:
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Odpovědět