musíš to dát někam kde není barva,šrouby blatníku máš určitě nastříkaný v barvě, nejlepší je nějakej šroub na motoru co je v pozinku, prostě holé železo.
No někdy se to stává. Neřekl bych že je špatná kostra. U mého auta, když jsem měl totálně vydudanou baterku, mě to nabíječka z motoru taky "neprotlačila". Přitom při "takovém tom klasickém domácím udržováníčku" nebyl problém... Ale příčítám to spíš shitózní nabíječce...
Z vlastní zkušenosti radím nezavírat kufr s odpojenou baterkou - u sedanu (e39) pak nejde otevřít. Musel jsem přes motor napojit jiný auto abych kufr otevřel...
to je divný, že ti po odpojení baterky nejde otevřít kufr. Nemáš jen zatuhlý zámek? Já před měsícem baterku taky vyndal, kufr jsem zamknul klíčem (otočit doprava a ve vodorovné poloze klíč vytáhnout). Otevření pak jednoduše obráceně s tím, že klíč se musí otočit více doleva přes vertikální polohu.
To + je u sacího potrubí u posledního válce,ta černá krabička a vede od něj silný kabel přímo na + ke starteru:
http://i40.tinypic.com/14ljxh0.jpg Já přes něj nabíjím pravidelně,plus dám tam a mínus na to oko na demontáž motoru co je vedle olejového filtru. Tímto způsobem jde nabíjet i startovat při vybití baterky. Vyndavat baterku kvuli nabíjení je nesmysl.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau