Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E34 (houpání)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,
po nastartování a ujetí do 1 km a následném zastavení třeba na semaforu mi houpe motor,otáčky má cca 600-700/min ,což dříve nemýval,je ještě studený a tak by měl mýt zvýšené? Dřív jsem je měl tak na 1000ot./min
Čím by to mohlo být. A ještě jeden dotaz. Píše mi málo vody a to mám odpojené čidlo (propojené) dole na chladiči,má tedy ještě nějaké jiné čidlo,na které bych se mohl spolehnout? Protože vody měl opravdu málo.

M50 B25 bez Vanos
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#2 Příspěvek od DestinyE34 »

:?: :(
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#3 Příspěvek od Risa525 »

váha vzduchu?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#4 Příspěvek od libovka »

Netěsnost sání.

A jaký vody ti to píše že máš málo?
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#5 Příspěvek od DestinyE34 »

Váha vzduchu-po jejím odpojení by to dělat nemělo?
Netěsnost sání-překontroluji
Vody-coolant level (chladící kapaliny) je možné,že je špatně propojené čidlo,aby nic nehlásilo :? je nefunkční. Pokud tedy tohle čidlo nepočítáme,je ještě někde čidlo na hladinu vody?

Díky za tipy :)
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od KKKuba »

koukni na svíčky, jestli nemáš v háji těsnění ventildeklu, pak k nim nateče olej a je to v háji... Taky mi to občas zahoupalo, dal jsem nový svíčky a motor jde jak atomový hodiny... A taky mrknout na koleno sání, jestli není na hadry, taky dost častá závada...
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#7 Příspěvek od Carpadian »

Zkus vyčistit škrtící klapku. :wink:
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#8 Příspěvek od Perunwit »

já bych se přidal k tomu jeho dotazu s tim čidlem stavu chladicí kapaliny... jestli někdo nevíte... taky mi to pořád hlásí Kuhlwasserstand/Coolant level a to i když je čerstvě dolito.
chci si zkusit upravit to čidlo dole na expanzce jak má on, tak kdyby to nezabralo, kam máme koukat?
vosak
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 22.10.2008 00:00

#9 Příspěvek od vosak »

U tds to houpá taky ale snad u každého co jsem měl v ruce.Asi čerpadlo.
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od KKKuba »

perunwit: nemáš někde po cestě přervanej kabel?
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#11 Příspěvek od DestinyE34 »

Klapka je čistá,těsnění ventil deklu" nové,koleno k sání ok,ani voda ani olej není v prostoru svíček,svíčky najeto asi 20tkm. Na kolenu sání jsem objevil malou prasklinku,na přírubě k tomuto kolenu,už jsem ji opravil,nejspíš šlo o falešný vzduch,jak psal Libovka-díky :) problém už není.

K hlášení kulherwasserstand ,stačí propojit konektor co jde k čidlu a hlásít nebude.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#12 Příspěvek od Perunwit »

KKKuba: vidíš tak to mě nenapadlo... na jaře bude další kolo výzkumu, tak to zahrnu...
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#13 Příspěvek od DestinyE34 »

Zjistíš to hned,odpoj konektor z expansky a propoj ho drátkem. Pokud hlášení přestane,čidlo je nefunkční.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#14 Příspěvek od Perunwit »

DestinyE34: to čidlo jsem prostříkával kontaktolem z-pod auta, ale nějak jsem ho nezkoumal... tím propojením se myslí něco ve smyslu "má dva kontakty, který po odpojení uvidíš - spoj je drátkem"?
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#15 Příspěvek od DestinyE34 »

Jo jo,odpojíš ten káblík co vede k čidlu a tím ,že ho propojíš(dáš do něj třeba ten kousek drátku) simuluješ to,že máš dost chladící kapaliny. Pokud hlášení přestane,tak máš špatné čidlo. Nevím jestli jde nějak vyčistit třeba...
Odpovědět