Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
cukání vozu E60 pls help
ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
mcconrad píše:ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...
Mam stejny problem na 520d, 2007 (120kw, najeto 140tis). Zkousel jsem taky vsechny mozne nafty i aditiva a nic. Byl jsem s tim na diagnostice kdyz to bylo teple a nic nenasli, tento tyden se chystam jim to tam nechat pres noc, rano na to zase nabehnou s diagnostikou.
Taky me to stve, protoze to chci nechat cipnout, ale nejprve chci vyresit tohle.
Reiner_520d píše:mcconrad píše:ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...
Mam stejny problem na 520d, 2007 (120kw, najeto 140tis). Zkousel jsem taky vsechny mozne nafty i aditiva a nic. Byl jsem s tim na diagnostice kdyz to bylo teple a nic nenasli, tento tyden se chystam jim to tam nechat pres noc, rano na to zase nabehnou s diagnostikou.
Taky me to stve, protoze to chci nechat cipnout, ale nejprve chci vyresit tohle.
zdar, tak to me fakt zajima, jestli neco najdou, protoze me nenasli na diagnostice vubec nic, auto bylo teda zahrate...napis kdyztak SZ kdy a jak ti to presne cuka, ja to tu popisoval uz...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
mcconrad píše:Reiner_520d píše:mcconrad píše:ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...
Mam stejny problem na 520d, 2007 (120kw, najeto 140tis). Zkousel jsem taky vsechny mozne nafty i aditiva a nic. Byl jsem s tim na diagnostice kdyz to bylo teple a nic nenasli, tento tyden se chystam jim to tam nechat pres noc, rano na to zase nabehnou s diagnostikou.
Taky me to stve, protoze to chci nechat cipnout, ale nejprve chci vyresit tohle.
zdar, tak to me fakt zajima, jestli neco najdou, protoze me nenasli na diagnostice vubec nic, auto bylo teda zahrate...napis kdyztak SZ kdy a jak ti to presne cuka, ja to tu popisoval uz...
No cuka mi to uplne stejne jako tobe, tzn. pouze u vymrzleho motoru cca 5km nez se to zahreje. Obcas se to i otrepe na volnobehu. Jak se to zahreje, tak ani stopa po problemu. Zaclo mi to delat asi pred dvemi tydny jak zacly ty mrazy. Zitra to davam do servisu, snad budou mit cas. Pak dam vedet.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
mcconrad píše:no ja se s tim trapim uz asi dva mesice, porad jsem nedosel na to, cim to je...davas to do origo servisu? ja z tech kluku mam pocit, ze pokud jim nenajde diagnostika, kde je chyba, aby vymenily kus za kus, tak je to beh na dlouhou trat...snad budes mit stesti...
taky si myslim, ze na nic neprijdou. Navic mam obavy, ze to prestane delat, jelikoz se ma vyrazne oteplit

no, me to dela prave i kolem nuly, nebo minus dvou, takze z toho bych strach nemel, ale je fakt, ze kdyz jsem to chtel ukazat nekomu jinemu, tak se to tvarilo jako by nic, alles in Ordnung
nekdo tu psal, ze to muzou byt nacate vstriky, ale je to loterie...nerad bych je nechal prezkouset a nic nezjistil...

nekdo tu psal, ze to muzou byt nacate vstriky, ale je to loterie...nerad bych je nechal prezkouset a nic nezjistil...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
Mi rikali, ze kdyby to byly vstriky, tak to dela porad, tzn i za tepla. Jenze kdo vi, deset mechaniku, deset odpovedi. Taky si myslim, ze vstriky by mely neco vydrzet, mam najeto 140tis, coz zase neni tak moc. Palivovy filtr jsem menil pred mesicem, napadlo me, ze je treba zrada tam, treba je vadny. Nekupoval jsem ale zadne smecko, takze jsem v pasti
kazdopadne to chci rychle uzavrit, protoze se tesim az to chipnu!

no, typek mi tu rikal, ze mel v ruce vstriky vadny po 50tis km, tak nevim a prej to zacne u nizsich teplot a jde to nahoru...
ale nemam s timhle zkusenosti, takze to prenecham taky radej odbornikum...hlavne aby neco nasli protoze jinak je to asi pokus omyl...
co byly nejaky typy tak jednotka zhaveni a zhavky, ale diagnostika nic nenasla, palivovy filtr jsem mel taky na radaru, ale ten byl nedavno meneny a navic se snazim tankovat na osvedcenych benzinach, ikdyz, kdo se na to muze dnes spolehnout, ze i na osvedcene benzine nenantankujes srajdu...preto zmena nebo ruzne nafty zmenu neprinesly...dalsi vec ty vstriky a nakonec jsou tam prej nejaky cidla na teplotu na sani atd, ale rekl bych, ze by je musela najit diagnostika...
hele, tak preju fakt hodne stesti!

co byly nejaky typy tak jednotka zhaveni a zhavky, ale diagnostika nic nenasla, palivovy filtr jsem mel taky na radaru, ale ten byl nedavno meneny a navic se snazim tankovat na osvedcenych benzinach, ikdyz, kdo se na to muze dnes spolehnout, ze i na osvedcene benzine nenantankujes srajdu...preto zmena nebo ruzne nafty zmenu neprinesly...dalsi vec ty vstriky a nakonec jsou tam prej nejaky cidla na teplotu na sani atd, ale rekl bych, ze by je musela najit diagnostika...
hele, tak preju fakt hodne stesti!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
mcconrad píše:nevím jaká má být předpověď, ale chtělo by to, aby trochu mrzlo, aby přistihli cukačku při činu a mohli jí spacifikovat... u nás bylo dnes ráno -10, ale jezdím z garáže a nic není znát. v podvečer bylo 0,5st neprojevilo se nic...drží palce!
Tak tedka rano +2, myslim ze prijdou na uplne hovno.