Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cukání vozu E60 pls help

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#1 Příspěvek od mcconrad »

ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#2 Příspěvek od Reiner_520d »

mcconrad píše:ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...


Mam stejny problem na 520d, 2007 (120kw, najeto 140tis). Zkousel jsem taky vsechny mozne nafty i aditiva a nic. Byl jsem s tim na diagnostice kdyz to bylo teple a nic nenasli, tento tyden se chystam jim to tam nechat pres noc, rano na to zase nabehnou s diagnostikou.
Taky me to stve, protoze to chci nechat cipnout, ale nejprve chci vyresit tohle.
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#3 Příspěvek od mcconrad »

Reiner_520d píše:
mcconrad píše:ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...


Mam stejny problem na 520d, 2007 (120kw, najeto 140tis). Zkousel jsem taky vsechny mozne nafty i aditiva a nic. Byl jsem s tim na diagnostice kdyz to bylo teple a nic nenasli, tento tyden se chystam jim to tam nechat pres noc, rano na to zase nabehnou s diagnostikou.
Taky me to stve, protoze to chci nechat cipnout, ale nejprve chci vyresit tohle.


zdar, tak to me fakt zajima, jestli neco najdou, protoze me nenasli na diagnostice vubec nic, auto bylo teda zahrate...napis kdyztak SZ kdy a jak ti to presne cuka, ja to tu popisoval uz...
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#4 Příspěvek od Reiner_520d »

mcconrad píše:
Reiner_520d píše:
mcconrad píše:ahoj, mel bych dotaz, zda jste se nekdo nesetkali s cukanim auta presneji E60 525d r.v. 2008 pri studenem motoru. stava se mi posledni dobou pri teplote pod nulu, kdyz sednu do studeneho auta, ze pri jizde cuka, jako by tam neslo dostatek paliva, je to docela neprijemne, po jizde cca 5km je to ok, tedy po kratkem zahrati motoru. nevim, cim to muze byt. pls poradte, diky moc P.S. naftu jsem jiz zkousel tankovat i jinde, tim to nebude...


Mam stejny problem na 520d, 2007 (120kw, najeto 140tis). Zkousel jsem taky vsechny mozne nafty i aditiva a nic. Byl jsem s tim na diagnostice kdyz to bylo teple a nic nenasli, tento tyden se chystam jim to tam nechat pres noc, rano na to zase nabehnou s diagnostikou.
Taky me to stve, protoze to chci nechat cipnout, ale nejprve chci vyresit tohle.


zdar, tak to me fakt zajima, jestli neco najdou, protoze me nenasli na diagnostice vubec nic, auto bylo teda zahrate...napis kdyztak SZ kdy a jak ti to presne cuka, ja to tu popisoval uz...


No cuka mi to uplne stejne jako tobe, tzn. pouze u vymrzleho motoru cca 5km nez se to zahreje. Obcas se to i otrepe na volnobehu. Jak se to zahreje, tak ani stopa po problemu. Zaclo mi to delat asi pred dvemi tydny jak zacly ty mrazy. Zitra to davam do servisu, snad budou mit cas. Pak dam vedet.
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#5 Příspěvek od mcconrad »

no ja se s tim trapim uz asi dva mesice, porad jsem nedosel na to, cim to je...davas to do origo servisu? ja z tech kluku mam pocit, ze pokud jim nenajde diagnostika, kde je chyba, aby vymenily kus za kus, tak je to beh na dlouhou trat...snad budes mit stesti...
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#6 Příspěvek od Reiner_520d »

mcconrad píše:no ja se s tim trapim uz asi dva mesice, porad jsem nedosel na to, cim to je...davas to do origo servisu? ja z tech kluku mam pocit, ze pokud jim nenajde diagnostika, kde je chyba, aby vymenily kus za kus, tak je to beh na dlouhou trat...snad budes mit stesti...


taky si myslim, ze na nic neprijdou. Navic mam obavy, ze to prestane delat, jelikoz se ma vyrazne oteplit :)
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#7 Příspěvek od mcconrad »

no, me to dela prave i kolem nuly, nebo minus dvou, takze z toho bych strach nemel, ale je fakt, ze kdyz jsem to chtel ukazat nekomu jinemu, tak se to tvarilo jako by nic, alles in Ordnung :-)
nekdo tu psal, ze to muzou byt nacate vstriky, ale je to loterie...nerad bych je nechal prezkouset a nic nezjistil...
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#8 Příspěvek od Reiner_520d »

Mi rikali, ze kdyby to byly vstriky, tak to dela porad, tzn i za tepla. Jenze kdo vi, deset mechaniku, deset odpovedi. Taky si myslim, ze vstriky by mely neco vydrzet, mam najeto 140tis, coz zase neni tak moc. Palivovy filtr jsem menil pred mesicem, napadlo me, ze je treba zrada tam, treba je vadny. Nekupoval jsem ale zadne smecko, takze jsem v pasti :) kazdopadne to chci rychle uzavrit, protoze se tesim az to chipnu!
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#9 Příspěvek od mcconrad »

no, typek mi tu rikal, ze mel v ruce vstriky vadny po 50tis km, tak nevim a prej to zacne u nizsich teplot a jde to nahoru...:-) ale nemam s timhle zkusenosti, takze to prenecham taky radej odbornikum...hlavne aby neco nasli protoze jinak je to asi pokus omyl...
co byly nejaky typy tak jednotka zhaveni a zhavky, ale diagnostika nic nenasla, palivovy filtr jsem mel taky na radaru, ale ten byl nedavno meneny a navic se snazim tankovat na osvedcenych benzinach, ikdyz, kdo se na to muze dnes spolehnout, ze i na osvedcene benzine nenantankujes srajdu...preto zmena nebo ruzne nafty zmenu neprinesly...dalsi vec ty vstriky a nakonec jsou tam prej nejaky cidla na teplotu na sani atd, ale rekl bych, ze by je musela najit diagnostika...
hele, tak preju fakt hodne stesti!
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#10 Příspěvek od Reiner_520d »

zitra odpo jim to tam hodim, pokud budou mit cas, tak se na to ve stredu rano podivaji a pak dam vedet. Pokud na nic neprijdou, tak to asi nebudu resit a pockam az se to dosere cele :D
ikdyz mi to pekne pije krev.
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#11 Příspěvek od mcconrad »

no s takovou taktikou jsem na to sel taky, ze to necham az se neco vysere a pak to necham spravit, ale pokazde, kdyz sednu po praci do auta a jedu a zacne to cukat, tak bych vyletel z kuze, drb, drb drb, drb pocit fakt luxusni v takovem aute :-/
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#12 Příspěvek od Reiner_520d »

no to mas pravdu, zvlaste kdyz jeste nekoho vezes :-) Mam jeste starou oktavku, ma najete skoro 300tis a vstriky tam jsou puvodni!
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#13 Příspěvek od mcconrad »

no to mi vykládej...nový vůz a když někoho svezu v prdeli bych se viděl :-)
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#14 Příspěvek od mcconrad »

tak jak? je to nachystané na zítra??? :-)
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#15 Příspěvek od Reiner_520d »

mcconrad píše:tak jak? je to nachystané na zítra??? :-)


Byl jsem tam a maji cas az 22. Takze pak se ozvu. Kazdopadne dneska to ani necuklo :)
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#16 Příspěvek od mcconrad »

jééé, já se těšil víc než ty! :-) já klasika dnes....cukajda
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#17 Příspěvek od mcconrad »

tak jak? nějaká změna? jak stouply teploty, tak se to vytratilo...nevim no
pudeš tam toho 22?
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#18 Příspěvek od Reiner_520d »

Tak dneska ani cuk, vcera bylo sice jen -2 ale trosku si to cuklo, ale jen chvilku. Jinak to tedka snad tyden nedelalo. Dneska odpo to davam do toho servisu, zitra rano to budou delat. Nicmene, necekam, ze neco najdou.
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#19 Příspěvek od mcconrad »

nevím jaká má být předpověď, ale chtělo by to, aby trochu mrzlo, aby přistihli cukačku při činu a mohli jí spacifikovat... u nás bylo dnes ráno -10, ale jezdím z garáže a nic není znát. v podvečer bylo 0,5st neprojevilo se nic...drží palce!
Reiner_520d
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: pon 13.02.2012 01:00

#20 Příspěvek od Reiner_520d »

mcconrad píše:nevím jaká má být předpověď, ale chtělo by to, aby trochu mrzlo, aby přistihli cukačku při činu a mohli jí spacifikovat... u nás bylo dnes ráno -10, ale jezdím z garáže a nic není znát. v podvečer bylo 0,5st neprojevilo se nic...drží palce!


Tak tedka rano +2, myslim ze prijdou na uplne hovno.
Odpovědět