Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

motor huci M52TU VIDEO!! OPRAVDU NIKDO NEPOMUZE ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od kubikula420 »

cau uz delsi dobu pozuruju divne bzuceni vetsinou pres 2 tis otacek a pri zatizeni nebo brzdeni motorem je pravda ze vstriky nejak vic mlatej ale byly na mereni a davaji dobre tak ze by mely bejt v poradku nekdy se stalo ze to prestalo ale pak po dalsim nastartovani uz bylo zas spatky v posledni dobe uz pretrvava jeste jedna vec kdyz odpojim podtlak od palivoveho ventilu tak neni citit zadnej podtlak ani kdyz pridam jinak se jedna o motor M52 E39
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#2 Příspěvek od ACDC »

Podtlak tam není pořád. Jenom když DME přikáže..
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od kubikula420 »

aha ale ta hadicka vede do separatoru a tam neni nic elektronickeho na otvirani
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od noname »

u m52 by měl být podtlak napojen rovnou na sání a vytvoří se při brždění motorem/ po ubraní plynu/ zavření klapky, na volnoběh by měl být slabý skoro neznatelný, při přidání plynu nulový
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od kubikula420 »

ted nsem na to koukal je to opravdu stoho separatoru http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=14039
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od noname »

Tak si oprav nadpis M52TU :wink:
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od kubikula420 »

aha :D tak to se omlouvam tak ze to znamena ze podtlak tam je furt
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od kubikula420 »

nikdo nevi ? :(
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od kubikula420 »

stale akt za studena to nedela nebo mene a rekl bych ze i lepe jede za studena
hanz325
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#10 Příspěvek od hanz325 »

máš ucpanej olejovej separátor, vyměn ho i se všema hadicema a bude pokoj.. Pro jistotu mrkni i na trubku olejovoé měrky, taky bývá zacpaná.
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od kubikula420 »

separator je vymenenej i hadice
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#12 Příspěvek od Jamall »

co tak netěsnost vanosu? kamarád má stejní motor a když dáš ucho k ventil deklu...tomu předku, tak budes slyšet jak chrčí...
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od kubikula420 »

jo to me taky napadlo :( a delalo by to i kdyz brzdim motorem
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od kubikula420 »

zjistit by se to dalo tim ze bych odpojil solenoidy a tim by to melo prestat pac by tam nesel olej teda alespon mysli
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od kubikula420 »

ted jeste zas po nejake dobe zaclo ze po studenem startu motor vynechava nebo proste kdyz stojim a nastratuju tak auto vybruje diagnostika nic nehlasi jeste jsme zkousel odpojit vanos ale vysledek stejnej po ohrati za modre policko se uklidni ono uz po ujeti asi 10m je to mnohem lepsi
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od kubikula420 »

nikdo nic ? dalsi zjisteni dnes se stalo to ze kdyz sem brzdil motorem otacky kolem 2,6 tis tak rucicka spotreby neklesla na nulu ale zustala jako kdyz dojizdim na neutral neco kolem 9L a jeste bych rek ze zastudena jede lepe nez kdyz je motor zahratej
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od kubikula420 »

dnes sem jel domu a bzuceni nad 2tis otacek nebylo slyset a i to jelo lepe jak je mozne ze se to takhle meni a cim to je diagnostika nic nehlasi nemuze to delat snimac na klikovce ?
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od kubikula420 »

prosim nekoho o radu :(
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od kubikula420 »

dnes sem jel do prace rano dobry domu taky v pohode pak sem pred barakem parkart odpojil baterku jeste neco udelal nastartuju a zas je tam to bzuceni nad 2tis otacek proste motor neni tichej :( :(
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od kubikula420 »

Odpovědět