cau uz delsi dobu pozuruju divne bzuceni vetsinou pres 2 tis otacek a pri zatizeni nebo brzdeni motorem je pravda ze vstriky nejak vic mlatej ale byly na mereni a davaji dobre tak ze by mely bejt v poradku nekdy se stalo ze to prestalo ale pak po dalsim nastartovani uz bylo zas spatky v posledni dobe uz pretrvava jeste jedna vec kdyz odpojim podtlak od palivoveho ventilu tak neni citit zadnej podtlak ani kdyz pridam jinak se jedna o motor M52 E39
u m52 by měl být podtlak napojen rovnou na sání a vytvoří se při brždění motorem/ po ubraní plynu/ zavření klapky, na volnoběh by měl být slabý skoro neznatelný, při přidání plynu nulový
ted jeste zas po nejake dobe zaclo ze po studenem startu motor vynechava nebo proste kdyz stojim a nastratuju tak auto vybruje diagnostika nic nehlasi jeste jsme zkousel odpojit vanos ale vysledek stejnej po ohrati za modre policko se uklidni ono uz po ujeti asi 10m je to mnohem lepsi
nikdo nic ? dalsi zjisteni dnes se stalo to ze kdyz sem brzdil motorem otacky kolem 2,6 tis tak rucicka spotreby neklesla na nulu ale zustala jako kdyz dojizdim na neutral neco kolem 9L a jeste bych rek ze zastudena jede lepe nez kdyz je motor zahratej
dnes sem jel domu a bzuceni nad 2tis otacek nebylo slyset a i to jelo lepe jak je mozne ze se to takhle meni a cim to je diagnostika nic nehlasi nemuze to delat snimac na klikovce ?
dnes sem jel do prace rano dobry domu taky v pohode pak sem pred barakem parkart odpojil baterku jeste neco udelal nastartuju a zas je tam to bzuceni nad 2tis otacek proste motor neni tichej