Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e60 většinou nedobíjí
Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
valleyman píše:Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.
Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).
Díky moc za radu.
něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidrží
Kluci, mě to před hodinou udělalo něco podobného. Přijel jsem auto chípnul, za 10 minut jsem odjížděl nastartoval a první hláška, aktivní řízení, druhá dynamic drive, třetí slabá baterie ne v oranžovém ale červeném chlívku. Nešlo skoro točit volantem. napíchl jsem to na CARSOFT, nic jiného nevlastním a vypadla chyba
44D3 Dynamo
Dá se zjistit jestli je to ten regulátor nebo celý altík? když jsem dal na baterii měřák tak ukazuje na nastartovaným autě 11,2 V a jde to dolu = nenabíjí.
Díky..
44D3 Dynamo
Dá se zjistit jestli je to ten regulátor nebo celý altík? když jsem dal na baterii měřák tak ukazuje na nastartovaným autě 11,2 V a jde to dolu = nenabíjí.
Díky..
radekresl píše:něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidrží
Bacha, z vyroby mela E61 (ma i vyhrivani sedadel) 90Ah.. ja ji vymenil za 100Ah... tak bych to tak nestresoval

janbrasna píše:Dá se nějak problém s regulátorem oddiagnostikovat?
(Osmivál N62 mi dělá trable s elektrikou, je to poznat třeba když člověk přidává otáčky na volnoběh s otevřenými dveřmi, tak zhasíná intenzita vnitřního osvětlení a podobné… Dělá to taky někomu?)
To je to co by mě taky zajímalo, sázím na něj po přečtení příspěvků a už jsem ho objednal v CARTECU OV. cena 2780,- . Muís alternátor ven? nebo se to dá udělat na autě?
Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
Gnk 1337: mám úplně stejný problém. Jak jsi to prosím vyřešil?
Re:
Nevím jak je mechanik s Cartecu znalí,ale letos na jaře jsem měnil baterku ve své E60 a byla tam původní 110Ah. Troufnu si tvrdit že výkon baterky je závislí na výbavě.MUF_IV píše:já se bavil s technikem v Cartecu a ten mi říkal že do E60 se vyšší batrerky než 90Ah nedávaly. Že není problém ji nákodovat ale že 90tka tam bohatě stačí..
Re:
IBS ?gnk1337 píše:Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
řešil jsem to samé na své e61 530D, vždy po ránu po startu nedobíjelo, pomohla až výměna alternátoru. Na nic nečekejte, dá se sehnat za trojku
Re: bmw e60 většinou nedobíjí
opozdeni doplnuji reseni - problem byl alternator a cidlo nabijeni co je primo na kabelu u baterky - oboje vymeneno, provizorne vymenena i baterka a vse ok!