Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e60 většinou nedobíjí

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
valleyman
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#1 Příspěvek od valleyman »

Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.

Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).

Díky moc za radu.
gamers
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: čtv 05.08.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od gamers »

Podobny problém sem mněl taky nakonec to dělal regulátor v alternátorů

regulator asi 2600 + prace
radekresl
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.10.2009 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od radekresl »

valleyman píše:Ahoj, potřeboval bych radu. V úterý večer jsem jel domů, po cestě hlášky že nefunguje ABS a Drive Control system, jasné podpětí. Doma jsem vyndal baterku, ta se do rána zmátořila. Do práce jsem dojel, po chcípnutí ani ň. Dal jsem baterku na nabíječku, pak do auta a začal měřit napětí na baterce. Při nastartování se to chovalo tak, že to vyjelo na 13.5V a pak to začalo buď stoupat (až na 14V) nebo klesat (klidně i na 11V). Chovalo se to tak, že jsem to třeba 4x chcípnul a nastartoval a bylo tam pořád 14V. Pak jsem na 5 minut odešel a po dalším nastartování to vylezlo na 13.5 a plynule klesalo až na 11.2 Dneska jsem byl v Inveltu na Jeremiášovce, 4 hodiny na diagnostice, měřili odběry za chodu, po vypnutí a po uspání, dobíjecí proudy i napětí z alternátoru, stress test baterky všechno OK. Result, že byl asi velkej odpor mezi kabelem k baterce a baterkou samotnou. Odjel jsem do práce. Za dvě hodiny jsem jel domů. Po cestě už zase šly pomalu okna, tak si říkám to je jasný, no a po příjezdu při zapnutém mototru na baterce 11.2 a pak už jsem to nenastartoval. Když jsem volal do servisu, tak byli trochu překvapený a prej to tam mám přivézt a že si to tam asi budou muset nechat.

Neměl někdo podobnej problém, nebo netuší čím by to mohlo být ? (Bílá pixla pod rezervou zoxidovaná na kontaktech nevypadá a relátko v pojistný skříni taky vypadá OK).

Díky moc za radu.


něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidrží
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#4 Příspěvek od airbone »

treba ist na diagnostiku, najskor zavady na bsd zbernici. Niekey ani altik nemusi byt KO, staci spatny Inteligen battery sensor alebo ina vec na seriovej BSD a uz to robi problemy tohto typu.....
stallker
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: So(c)kolov

#5 Příspěvek od stallker »

oprašuji starší téma
to valleyman: dořešil jsi to? jaká byla příčina?
to radekresl: po výměně baterie se závada již neprojevila?

řešil někdo něco podobného na e60ce?

díky stallker
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#6 Příspěvek od MUF_IV »

Kluci, mě to před hodinou udělalo něco podobného. Přijel jsem auto chípnul, za 10 minut jsem odjížděl nastartoval a první hláška, aktivní řízení, druhá dynamic drive, třetí slabá baterie ne v oranžovém ale červeném chlívku. Nešlo skoro točit volantem. napíchl jsem to na CARSOFT, nic jiného nevlastním a vypadla chyba

44D3 Dynamo

Dá se zjistit jestli je to ten regulátor nebo celý altík? když jsem dal na baterii měřák tak ukazuje na nastartovaným autě 11,2 V a jde to dolu = nenabíjí.

Díky..
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#7 Příspěvek od clay »

radekresl píše:něco podobného jsem právě dnes vyřešil za jízdy začalo hlásit abs nefunkční, dsc, asc, idrive zhasnul prostě celá elektrika začala kolabovat i automat nechtěl moc přeřazovat a příčina zdechla totálně baterka rozpadnul se článek dnes jsem koupil novou a vše OK tak že bych prvně koupil novou baterii jo a bacha E60/61 musí mít 110ah a startovací proud 920A jina baterka to nevidrží


Bacha, z vyroby mela E61 (ma i vyhrivani sedadel) 90Ah.. ja ji vymenil za 100Ah... tak bych to tak nestresoval ;)
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#8 Příspěvek od MUF_IV »

já se bavil s technikem v Cartecu a ten mi říkal že do E60 se vyšší batrerky než 90Ah nedávaly. Že není problém ji nákodovat ale že 90tka tam bohatě stačí..
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#9 Příspěvek od janbrasna »

Dá se nějak problém s regulátorem oddiagnostikovat?

(Osmivál N62 mi dělá trable s elektrikou, je to poznat třeba když člověk přidává otáčky na volnoběh s otevřenými dveřmi, tak zhasíná intenzita vnitřního osvětlení a podobné… Dělá to taky někomu?)
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#10 Příspěvek od MUF_IV »

janbrasna píše:Dá se nějak problém s regulátorem oddiagnostikovat?

(Osmivál N62 mi dělá trable s elektrikou, je to poznat třeba když člověk přidává otáčky na volnoběh s otevřenými dveřmi, tak zhasíná intenzita vnitřního osvětlení a podobné… Dělá to taky někomu?)


To je to co by mě taky zajímalo, sázím na něj po přečtení příspěvků a už jsem ho objednal v CARTECU OV. cena 2780,- . Muís alternátor ven? nebo se to dá udělat na autě?
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#11 Příspěvek od janbrasna »

Jak to dopadlo? Vyřešil to novej regulátor?

(U mě zabrala nová AGM baterka a komplet překódování…)
gnk1337
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od gnk1337 »

Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
Disply
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 20.03.2015 01:00

Re: bmw e60 většinou nedobíjí

#13 Příspěvek od Disply »

Gnk 1337: mám úplně stejný problém. Jak jsi to prosím vyřešil?
hycmo
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: úte 13.01.2009 01:00

Re:

#14 Příspěvek od hycmo »

MUF_IV píše:já se bavil s technikem v Cartecu a ten mi říkal že do E60 se vyšší batrerky než 90Ah nedávaly. Že není problém ji nákodovat ale že 90tka tam bohatě stačí..
Nevím jak je mechanik s Cartecu znalí,ale letos na jaře jsem měnil baterku ve své E60 a byla tam původní 110Ah. Troufnu si tvrdit že výkon baterky je závislí na výbavě.
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

Re:

#15 Příspěvek od mi00wa »

gnk1337 píše:Ahoj, mam stejny problem (e60 530d, automat) pri patecni ceste na chalupu najednou abs fail, razeni fail a dalsi chybovy hlasky, po zastaveni neslo nastartovat. Na kabely hned chytlo a jel jsem dal. Vikendove popojizdeni bez problemu a po ceste domu opet stejna situace, pomohli zase az kabely. Baterku mam novou uplne. Tusim problem s podpetim. Poradi mi nekdo postup ci naky tipy jak resit? Budu vdecnej xa jakoukoli radu, dik
IBS ?
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

Re: bmw e60 většinou nedobíjí

#16 Příspěvek od dejvidek »

řešil jsem to samé na své e61 530D, vždy po ránu po startu nedobíjelo, pomohla až výměna alternátoru. Na nic nečekejte, dá se sehnat za trojku
gnk1337
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: bmw e60 většinou nedobíjí

#17 Příspěvek od gnk1337 »

opozdeni doplnuji reseni - problem byl alternator a cidlo nabijeni co je primo na kabelu u baterky - oboje vymeneno, provizorne vymenena i baterka a vse ok!
Odpovědět