Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
klepání (vůle v řízení) 530da E60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
vlkodav1 píše:Tak ta vůle je v hřebenovém řízení. Ramena a čepy jsou OK a když se rozdělají tyčky od hřebenového řízení tak tam je vůle dostran i vůle nahoru i dolů.
Upřímě řečeno, už jsem o tom od někoh slyšel, že měnil na e60 něco takovýho. Doufám že to nerozšíří v další masový e60 problém. Kolik má auto najeto?
Jinak při zatočení a přejezdu nerovností cítim taky něco jako takový klepnutí, je otázka jestli to není jenom pocitově, e60 je poměrně tvrdá a při zatočení stojí kolo malinko nahraně, takže je to v podstatě ještě tvrdší.. něco jako vůli jsem zatím nevypozoroval..
jinak tady je celý nový řízení:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Lenkgetriebe ... 5891f10f07
a tady použitý, ale píšou tam zgenerlákovaný
http://www.ebay.de/itm/Lenkgetriebe-BMW ... 2a1a6ebd0e
Co jsem tak dříve zjišťoval, tak problém se vyskytuje u aktivního řízení. Toto prý často odchází a musí se měnit celé. Cca 20-30tis., už si to moc nepamatuji. Řešil jsem to na E60, které vykazovala klepání v řízení. Mechanik mně říkal, že už to dělal několikrát a vždy po cca 30-50tis. km se to objevilo znovu (kvalita silnic v ČR).
Takže když jsem kupoval E63, bral jsem absenci aktivního řízení jako výhodu
Takže když jsem kupoval E63, bral jsem absenci aktivního řízení jako výhodu

Tak jsem to mel u profika, ktery děla už řadu let do BMW a hodně tomu rozumí. hřebenové řízení je v háji. Je tam vůle nahoru i dolu a není to aktivní řízení. Oprava je nasledující. Výměna za jiný nepoškozený kus. Bud repasovaný v zaruce 12měsícu cena 12tis a nebo jetý originál a ty se pohybuji kolem 4-5tis. Doporučil mě ten jetý original. Da se dobře poznat jestli má vůle a že bude ještě delší dobu bez problémů fungovat. Takže ted mi schání řízení a pak bude vše OK! Pravděpodobně se tam asi dostala voda a pak už to jen otázka času, kdy se to posere!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 16.06.2008 00:00
- Bydliště: Marianske Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Tak ja uz mam za sebou vymenu a mam klid. Rizeni jsem poridil na ebay repasovany za 370€ plus zaloha za me.V cechach jsem nasel jednu firmu ale ta potrebovala nejdriv zaslat me a to by mi opravili ale na to sem nemel cas. Prace trvala asi tak 5 hodin pohodovym tempem s tim ze absolutne nesli vyndat cepi rizeni.
Mel sem vuli na strane ridice nahoru a dolu. Vsichni me presvedcovali ze neni mozny aby tam byla vule a rizeni neteklo. Ale ja to tak mel.
Jinak sem pred tim koupil jeste jedno rizeni najeto pry 100000km z e60 2007. Ale bylo jiny. Kdyby o nej nekdo mel zajem muzu nabidnout. Zda se mi v poradku. Kdyztak poslu foto jak vypada. Oproti memu ma jinak umistene uchyceni. Napada me jestli neni z Xka. Ale potvrzene to nemam.
Mel sem vuli na strane ridice nahoru a dolu. Vsichni me presvedcovali ze neni mozny aby tam byla vule a rizeni neteklo. Ale ja to tak mel.
Jinak sem pred tim koupil jeste jedno rizeni najeto pry 100000km z e60 2007. Ale bylo jiny. Kdyby o nej nekdo mel zajem muzu nabidnout. Zda se mi v poradku. Kdyztak poslu foto jak vypada. Oproti memu ma jinak umistene uchyceni. Napada me jestli neni z Xka. Ale potvrzene to nemam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon 13.02.2012 01:00
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak vypada to že tahle řada bude mit s rizením problém mám 200tis a je volný hřeben na levé straně u řidiče,,chodí nahoru dolu,,klepání,,pri přejezdu nerovností i pri otacení volantem tam zpět.navic jak je znamo bmw trestá jakou koli vůli v řizení a nápravě vibrací do volantu. V pondělí objednávám tohle.
http://www.auto-ksport.cz/preview.php?z=11230
http://www.auto-ksport.cz/preview.php?z=11230
upravuji příspěvěk
- chyba u mě opět v čidle aktivního řízení... po 2-3 měsících po výměně čidla se mi tam dostala zase voda! přitom jsem měl namazené plochy silikonem kvůli té vodě, čidlo zahlásilo chybu, dneska jsem ho vybral, zděsil se, vyčistil jsem ho, nakalibrovat řízení a už aktivní řízení funguje
problém je, že takto se čidlo samostaně koupit nedá - na modely LCI a bmw výdy řekne, kupte si nové kompletní řízení
sehnat se dá pouze z bouraček atd..
***bohužel tedy přetrvává problém s vibracemi ve vyšších rychlostech zrychlování a brždění a lupaním, když na místě zatočím do plnýho rejdu a kousek zpět lupne u spolujezdce, budu hledat ještě dál příčinu, odkud se to přesně ozývá..
najeto 185 tis km, e61 LCI 3.0d 173kW
- chyba u mě opět v čidle aktivního řízení... po 2-3 měsících po výměně čidla se mi tam dostala zase voda! přitom jsem měl namazené plochy silikonem kvůli té vodě, čidlo zahlásilo chybu, dneska jsem ho vybral, zděsil se, vyčistil jsem ho, nakalibrovat řízení a už aktivní řízení funguje


***bohužel tedy přetrvává problém s vibracemi ve vyšších rychlostech zrychlování a brždění a lupaním, když na místě zatočím do plnýho rejdu a kousek zpět lupne u spolujezdce, budu hledat ještě dál příčinu, odkud se to přesně ozývá..
najeto 185 tis km, e61 LCI 3.0d 173kW