Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

chyba einspritzanlarge e39 co to je

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00

#1 Příspěvek od BigZee »

dneska me to napsalo chybu ale nevim co to je nechce startovat.
doufám moc jsem to nepoznal díky rozsypanému čaji.

díky za radu co to je za chybu

mam 530d
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00

#2 Příspěvek od BigZee »

nejsou to vstřiky nechce nastartovat už
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#3 Příspěvek od caknakis »

čerpadlo, málo nafty, nebo vstřiky....zaplať někomu ať dojede s diagnostikou a budeš vědět hned.
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00

#4 Příspěvek od BigZee »

zkusím tam nalit naftu protože je možné že mě špatně ukazoval pc měl jsem tam nějakejch 130km na dojetí. protože za jizdy to zdechlo. je pravda že se pak rožlo hlad oko. hodím tam 10 litru a uvidim.
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00

#5 Příspěvek od BigZee »

tak to vypadá na čerpadlo v nádrži protože dost skřípe
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od pindour »

a nebo podávací čerpadlo
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#7 Příspěvek od Pavel_Franta »

jestli čerpadlo v nádrži tak to není tak hrozný :)

origo stojí 6500 Kč, neorigo stojí 1800 Kč.

Je to měsíc co jsem ho měnil... příběh následující...

Zakoupil jsem čerpadlo podle OEM v shopu http://www.palivova-cerpadla.cz ... koupil jsem si čerpadlo za 1800 kč... ujel jsem na něj 1Km... JEDEN KILOMETR... a vyteklo mi do nádrže... z toho hliníkovýho válečku mi vyteklo to plastový víčko s těma hubičkama...

reklamace neuspěšná, že prý je mechanicky poškozeno (přijímají asi tedy pouze spirituální poškození :D )

současný stav je čerpadlo za litr origo z vrakáče...

... a jak to začalo...? jednoduše... měl jsem dopravní čerpadlo taky pěknej sráč z polska... ten začal haprovat a přetěžoval mi to v nádrži... buch... měnil jsem obě... :)

a jak jsem na to přišel...? jednoduše... u 4000 otáček to začalo padat do nouzáku... pak u 3500, pak u 2000 ... a pak už to nejelo... jenom řvaly čerpadla...

konec příběhu :D
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#8 Příspěvek od Misanek »

Pavel_Franta píše:(přijímají asi tedy pouze spirituální poškození :D )

:lol: :lol: :lol: U tohoto jsem se fakt pobavil, děkuju :D
Uživatelský avatar
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: ned 16.03.2008 01:00

#9 Příspěvek od nuny »

Misanek napsal...."U tohoto jsem se fakt pobavil, děkuju"....Já jsem se nepobavil 8O
Jsem rád, že vím, kde určitě nic nekoupím :? Díky
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#10 Příspěvek od Pavel_Franta »

.. ale notak, snad nebude tak zle :)

je pravda že není moc obvyklé cpát do jednoho auta víc než dvě čerpadla /zláště z pohledu chronického octávkaře (to jen pro případ debilních poznámek béčkových mechaniků)

ale pořád je kopice těch vrakáčů (je to sice bez záruky, ale i já sám mám čerpadlo z vrakáče (po repasech 3 vstřiků, turba, komplet zadní náprava, komplet brzdy, kostka ABS a další jsem už neměl ani na rohlík a ejhle... i s tim z vrakáče to jede a pak až se zahojíš, tak koupíš nové...

v opačném případě platí to co každý nerad slyší... když chceš mít opici, je třeba mít na banán... staré auto není jen nafta a kapalina do ostřikovače...

:) ale z minulosti vím že se dá lecos i když na banán není :D
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00

#11 Příspěvek od BigZee »

aha a sakra tak ted se bojím koupit teda to neorigo. ale tak jsem se koukal to jsou nějaké nou name ale vem to tak že ses skoro dostal na cenu origo skoro. tak jsem zvědav

ale zase si myslím že meyle čerpadlo by bylo snad v pohodě



Pavel_Franta píše:jestli čerpadlo v nádrži tak to není tak hrozný :)

origo stojí 6500 Kč, neorigo stojí 1800 Kč.

Je to měsíc co jsem ho měnil... příběh následující...

Zakoupil jsem čerpadlo podle OEM v shopu http://www.palivova-cerpadla.cz ... koupil jsem si čerpadlo za 1800 kč... ujel jsem na něj 1Km... JEDEN KILOMETR... a vyteklo mi do nádrže... z toho hliníkovýho válečku mi vyteklo to plastový víčko s těma hubičkama...

reklamace neuspěšná, že prý je mechanicky poškozeno (přijímají asi tedy pouze spirituální poškození :D )

současný stav je čerpadlo za litr origo z vrakáče...

... a jak to začalo...? jednoduše... měl jsem dopravní čerpadlo taky pěknej sráč z polska... ten začal haprovat a přetěžoval mi to v nádrži... buch... měnil jsem obě... :)

a jak jsem na to přišel...? jednoduše... u 4000 otáček to začalo padat do nouzáku... pak u 3500, pak u 2000 ... a pak už to nejelo... jenom řvaly čerpadla...

konec příběhu :D
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#12 Příspěvek od Pavel_Franta »

tak kamaráde, mám pokračování :)

jak jsem psal tak jsem si koupil mrtku čerpadlo za 1800 kč která mi vytekla do nádrže....

nezminuju se o druhým, dopravním čerpadle pod řidičem... rovněž jsem totiž koupil mrtku...

a už je to tady! ... jezdím s ní 3 týdny... a defakto celou dobu si stěžuju na to že mi převodovka přestala řadit... joooo houby z voctem že nechce řadit... ona by asi i řadila, kdyby ovšem motor dostával dostatečný tlak paliva proto aby se mohl dostat s otáčkama výš, když už teda jasně plynem rozhoduju že chci jet rychle....

založil jsem na to topic a už ted vím že jediná odpověd bude at si dojedu na diagnostiku, která mi určitě řekne nízký tlak v palivové soustavě.

vůbec to nemá smysl kupovat z http://www.palivova-cerpadla.cz , stejně jako polský noname čerpadla (čerpadla která jsem po půlroce chodu z finanční tísně a blbosti začal měnit, ještě většími šity) ...

Dnes už vím, že kdyby nebyl hamyžnej a víc se plácnul přes místo kde nosim kapesník, tak bych byl spokojen a ještě bych asi ušetřil.
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00

#13 Příspěvek od BigZee »

Přemýšlel jsem o čerpadle VDO za 3000,- s DPH tak jsem zvědav jak to dopadne


Pavel_Franta píše:tak kamaráde, mám pokračování :)

jak jsem psal tak jsem si koupil mrtku čerpadlo za 1800 kč která mi vytekla do nádrže....

nezminuju se o druhým, dopravním čerpadle pod řidičem... rovněž jsem totiž koupil mrtku...

a už je to tady! ... jezdím s ní 3 týdny... a defakto celou dobu si stěžuju na to že mi převodovka přestala řadit... joooo houby z voctem že nechce řadit... ona by asi i řadila, kdyby ovšem motor dostával dostatečný tlak paliva proto aby se mohl dostat s otáčkama výš, když už teda jasně plynem rozhoduju že chci jet rychle....

založil jsem na to topic a už ted vím že jediná odpověd bude at si dojedu na diagnostiku, která mi určitě řekne nízký tlak v palivové soustavě.

vůbec to nemá smysl kupovat z http://www.palivova-cerpadla.cz , stejně jako polský noname čerpadla (čerpadla která jsem po půlroce chodu z finanční tísně a blbosti začal měnit, ještě většími šity) ...

Dnes už vím, že kdyby nebyl hamyžnej a víc se plácnul přes místo kde nosim kapesník, tak bych byl spokojen a ještě bych asi ušetřil.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#14 Příspěvek od hurvajs77 »

Tak ono i tady určitě platí, že je kvalita a kvalita. I v druhovýrobě se dají najít totální mrdky a nemusí to být z Číny... Bohužel nebo bohudík, nejlepší je prostě originál. Nejlépe nechat udělat a máš na to záruku.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kkarel
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#15 Příspěvek od kkarel »

Oni jsou podavaci čerpadla rozebíratelná ? Občas, tak 1x za 1000km se mi chyba tuším 1255 s hlášením "vstřikování" také objeví. 1255 je nizký tlak paliva na vstupu do palivového filtru, tak počítám, že jedno z čerpadel již trochu propouští a ideální by bylo ho přetěsnit což by nebyl problém pokud to jde rozebrat a není to plastový válec, který lze rozebrat jen kladivem .
Teoreticky by to mohlo být i ucpané sejtko v nádrži, tušíte kudy se k němu dostanu?
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#16 Příspěvek od Pavel_Franta »

čau... tak asi jedinej já se tu nebojím zeptat... :D

čerpadlo jestlije rozebiratelné...? Z mého pohledu na kupící se hromadu netlačících laciných čerpadel, mám pocit že jediné čerpadlo které se v mém autě dá rozebírat, je vysokotlaké common rail. Zbytek vypadá rozebiratelně také, ale ten proces asi bude nevratný :D
Odpovědět