Pavel_Franta píše:jestli si nepamatuješ kdy naposled si z kopce vyřadil... tak kdybych takhle jezdil já, tak si ani nepamatuju kdy jsem naposledy z kopce jel přes 90 km/h bez plynu...
protože můj automat je opravdu schopný mě zbrzdit z každé rychlosti na 80 km/h a kolikrát si ještě podřadí... vyžene motor na 3000 otáček aby to brzdil ještě víc...
No já prostě nevyřazuju ani u manuálu. Když jedu z většího kopce, tak mi auto na 5 nebo 6 zrychluje i bez plynu a z malého kopce bych stejně po vyřazení zpomaloval, takže já nemám ani důvod proč vyřazovat. Musel bych najít přesně takovej kopec, aby po vyřazení auto udržovalo stejnou rychlost, aby to mělo smysl

jinak musíš buď pořád přibržďovat nebo si občas něco zařadit a malinko zrychlit a když tohle vidim na silnici, tak bych ale taky střílel jak tu psal hurvajs, protože těmhle lidem asi plynulost provozu nic neříká

. Je fakt radost za někym takovym jet.
jurasis píše:Proč je asi ZAKÁZÁNO tahat auto s automatickou převodovkou bez odpojení kardanu.
Pavel_Franta píše:jedna z prvních reakcí tady na foru byla, že kardanu je to jedno....
Ano kardanu to je skutečně jedno, jak už jsem ti psal, ale když ho neodpojíš, převodovka se bude při táhnutí točit (respektive jen její část) a protože neběží olejové čerpadlo, bude se přehřívat
