Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 530dA - první zkušenosti s INPA
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
čau sokolové,
žádám o tip s INPA, ještě jsem to asi nespustil, ale času na to mám dost abych na to přišel.
Proč INPA...? eeee ... protože mi z nějakého důvodu motor prostě nevytočí na víc než 4000 otáček.
Máte někdo nějaký nápad co bych teda měl v INPě vlastně hledat a nebo si to představuji moc jednoduše....?
díky
Pavel
žádám o tip s INPA, ještě jsem to asi nespustil, ale času na to mám dost abych na to přišel.
Proč INPA...? eeee ... protože mi z nějakého důvodu motor prostě nevytočí na víc než 4000 otáček.
Máte někdo nějaký nápad co bych teda měl v INPě vlastně hledat a nebo si to představuji moc jednoduše....?
díky
Pavel
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
tak to bud spokojenej... já když dám kick down na rozjezd (asi tedy na jedničku), tak se mi otáčkoměr opře o 4000 a ztratí tah... víš co je na tom blbý...?
že převodovka poslouchá kick down a chce přeřadit někde na 4500 - 5000... jenže tam se motor nedostane a tím pádem žádné přeřazení
... prostě musim ubrat... a tak je to na jakém koliv kvaltu... z kopce kdyz na to dupnu tak i třeba na trojku se mi opře a nazdar...
že převodovka poslouchá kick down a chce přeřadit někde na 4500 - 5000... jenže tam se motor nedostane a tím pádem žádné přeřazení

... prostě musim ubrat... a tak je to na jakém koliv kvaltu... z kopce kdyz na to dupnu tak i třeba na trojku se mi opře a nazdar...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
Co ty čerpadla? V nádrži i pod řidičem, jsou OK? Řekl bych, že hlavní problém bude tam.
... to já nevím

čert ví...
bylo by to moc jednoduchý a co je jednoduchý, to není zábava ...
nadruhou stranu bych měl ale po problemu a cena cca 3750 za original díl + práce...
blbý ale je, že když na to dupnu, tak mi spotřeba vylítne nadoraz... a to vypadá že tlak tam nějaký je...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
není to vůbec blbej dotaz... je mazanej
ano zkoušel... a bylo vymalováno....
je jedno jestli na 1ku,2,3, N, P....
prostě vylítne na cca 4000 otáček a motor začne cukat, je neklidný, absolutně ztratí tah, řekl bych dokonce že jeho řev začne být utlumený...
a tam už nemá smysl šlapat na plyn... prostě otáčky má, ale netáhne (max 4000 otáček, za všech okolností, kdykoliv)... do nouzáku to nespadne.... nevím

ano zkoušel... a bylo vymalováno....
je jedno jestli na 1ku,2,3, N, P....
prostě vylítne na cca 4000 otáček a motor začne cukat, je neklidný, absolutně ztratí tah, řekl bych dokonce že jeho řev začne být utlumený...
a tam už nemá smysl šlapat na plyn... prostě otáčky má, ale netáhne (max 4000 otáček, za všech okolností, kdykoliv)... do nouzáku to nespadne.... nevím

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
btw... jen mimoděk... po vzoru všech úspěšných jsem i já dnes dosáhl na svých 10 let starých, omlácených, plastových světlometech... dokonalého lesku a čirosti krycích plastů...
postup...?
koupil jsem šmirgly: 400,600, + vodní 1200,1500,2000 ....
VŠECHNO RUČNĚ!
a na závěr bavlněný triko a pasta CAREX, cca hodinu jedno světlo...
výsledek okouzlující...
PS: zkoušel jsem předtím sadou od TURTLE za cca 300 kč, zbytečná koupě pokud jsou světla poškozená více než jen trošku...
postup...?
koupil jsem šmirgly: 400,600, + vodní 1200,1500,2000 ....
VŠECHNO RUČNĚ!
a na závěr bavlněný triko a pasta CAREX, cca hodinu jedno světlo...
výsledek okouzlující...

PS: zkoušel jsem předtím sadou od TURTLE za cca 300 kč, zbytečná koupě pokud jsou světla poškozená více než jen trošku...
Já mam taky vyleštěný světla a ničím jsem je neošetřoval. Ještě jsem neviděl, že by to někomu zežloutlo. Jinak ale nejlepší řešení je dát na světla po vyleštění ochranou průhlednou fólii, nemusíš už nic voskovat a hlavně to chrání proti poškození.
Jinak co se týče tvojeho problému s vytáčením motoru, je to dost zvláštní, protože většinou to bývá přesně v tom co si už vyměnil (čerpadla, váha, filtry). Já osobně bych ale s diagnostikou nelaboroval a zavezl auto někam k odborníkům ať ti vyčtou všechny závady na velké diagnostice. Většinou to stojí do 1000Kč a máš jistotu, že se dovíš všechno co jde. Třeba to budou vstřiky, nebo jen vypadlá podtlaková hadička.
Jinak co se týče tvojeho problému s vytáčením motoru, je to dost zvláštní, protože většinou to bývá přesně v tom co si už vyměnil (čerpadla, váha, filtry). Já osobně bych ale s diagnostikou nelaboroval a zavezl auto někam k odborníkům ať ti vyčtou všechny závady na velké diagnostice. Většinou to stojí do 1000Kč a máš jistotu, že se dovíš všechno co jde. Třeba to budou vstřiky, nebo jen vypadlá podtlaková hadička.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
v sekcii dme si omrkni hodnotu vstrekov, ak budes mat zahriate auto ocumuj ci niektory z nich nieje viac ako -+ 1, inpa sice udava krajnu hodnotu 5 ale to uz je privela. ked nalej vif, mozno nieso spravi
menil si uz olej? separator oleja? podtlakove hadicky su v akom stave?
v akom stave mas automat? menil si uz olej v nom? ak hej, urobil si adaptaciu?
menil si uz olej? separator oleja? podtlakove hadicky su v akom stave?
v akom stave mas automat? menil si uz olej v nom? ak hej, urobil si adaptaciu?