Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hodnoty geometrie E60 530d 2005
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 16.06.2008 00:00
- Bydliště: Marianske Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Nevite nekdo kde bych nasel hodnoty geometrie co mam mit na aute? At hledam jak hledam nenachazim. A hodonotam co maji servisi na ruznych geoskach nak neverim protoze uz mi nekolikrat nastavili spatny hodnoty a ted se mi zda ze se to auto chova hur nez predtim. Rad bych jim tedy rek co tam chci presne nastavit.
Mam VIN B661316.
Dekuji za info
Mam VIN B661316.
Dekuji za info
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
E61 530xd 2007
Předek
odklon -0°45´ až 0°05´
souběh 0°08´ až 0°16´(celkem)
Zadek
odklon -2°05´ až -1°55´
souběh 0°14´ až 0°22´(celkem)
Dobře vybírej kde si to necháš udělat. Já jsem chtěl ušetřit tak jsem vzal akci ze slevomatu v Praze 8. Výsledek byl jasný. Vyhodil jsem 500Kč a pak jsem poslušně jel ke svým za 800Kč. Když mi auto usadili tak první co řekl bylo to, že mám volant nakřivo. Byl sice cca 5mm, ale byl. Všechno co mi nastavili v té akci za 500Kč bylo špatně a taky měli nejmodernější laser. Rozdíl mezi měřením asi dva dny. Když dva dělají totéž není to totéž.
To jsem si tam ještě chtěl nechat zkontrolovat a naplnit klimu za úžasnou cenu.
Pokud máte někdo tip na dobrou klimu dejte ho prosím sem nebo do SZ.
Eks
Předek
odklon -0°45´ až 0°05´
souběh 0°08´ až 0°16´(celkem)
Zadek
odklon -2°05´ až -1°55´
souběh 0°14´ až 0°22´(celkem)
Dobře vybírej kde si to necháš udělat. Já jsem chtěl ušetřit tak jsem vzal akci ze slevomatu v Praze 8. Výsledek byl jasný. Vyhodil jsem 500Kč a pak jsem poslušně jel ke svým za 800Kč. Když mi auto usadili tak první co řekl bylo to, že mám volant nakřivo. Byl sice cca 5mm, ale byl. Všechno co mi nastavili v té akci za 500Kč bylo špatně a taky měli nejmodernější laser. Rozdíl mezi měřením asi dva dny. Když dva dělají totéž není to totéž.
To jsem si tam ještě chtěl nechat zkontrolovat a naplnit klimu za úžasnou cenu.
Pokud máte někdo tip na dobrou klimu dejte ho prosím sem nebo do SZ.
Eks
Referenčná výška, vpredu A:
589 ± 10 (16")
605 ± 10 (17")
617 ± 10 (18")
630 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu B:
573 ± 10 (16")
588 ± 10 (17")
601 ± 10 (18")
613 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu
(Kombi) B:
588 ± 10 (16")
603 ± 10 (17")
615 ± 10 (18") mm
Zbiehavosť, vpredu 0°08' ± 10' °
Zbiehavosť, vpredu
(Kombi) 0°12' ± 10' °
Odklon, vpredu -0°12' ± 20' °
Záklon, vpredu 7°51' ± 30' °
Zbiehavosť, vzadu 0°18' ± 10' °
Odklon, vzadu -2°00' ± 20' °
Športové pruženie
Referenčná výška, vpredu A:
574 ± 10 (16")
589 ± 10 (17")
602 ± 10 (18")
614 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu B:
558 ± 10 (16")
573 ± 10 (17")
585 ± 10 (18")
598 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu
(Kombi) B:
578 ± 10 (16")
593 ± 10 (17")
605 ± 10 (18")
mm
Zbiehavosť, vpredu 0°08' ± 10' °
Zbiehavosť, vpredu
(Kombi) 0°12' ± 10' °
Odklon, vpredu -0°30' ± 20' °
Záklon, vpredu 8°06' ± 30' °
Zbiehavosť, vzadu 0°18' ± 10' °
Odklon, vzadu -2°00' ± 20' °
Zlé cestné podmienky (SA815) mm
Referenčná výška, vpredu A:
607 ± 10 (16")
622 ± 10 (17")
635 ± 10 (18")
648 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu B:
589 ± 10 (16")
604 ± 10 (17")
617 ± 10 (18")
629 ± 10 (19") mm
Zbiehavosť, vpredu 0°08' ± 10' °
Odklon, vpredu -0°12' ± 20' °
Záklon, vpredu 7°34' ± 30 °
Zbiehavosť, vzadu 0°18' ± 10' °
Odklon, vzadu -2°00' ± 20' °
589 ± 10 (16")
605 ± 10 (17")
617 ± 10 (18")
630 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu B:
573 ± 10 (16")
588 ± 10 (17")
601 ± 10 (18")
613 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu
(Kombi) B:
588 ± 10 (16")
603 ± 10 (17")
615 ± 10 (18") mm
Zbiehavosť, vpredu 0°08' ± 10' °
Zbiehavosť, vpredu
(Kombi) 0°12' ± 10' °
Odklon, vpredu -0°12' ± 20' °
Záklon, vpredu 7°51' ± 30' °
Zbiehavosť, vzadu 0°18' ± 10' °
Odklon, vzadu -2°00' ± 20' °
Športové pruženie
Referenčná výška, vpredu A:
574 ± 10 (16")
589 ± 10 (17")
602 ± 10 (18")
614 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu B:
558 ± 10 (16")
573 ± 10 (17")
585 ± 10 (18")
598 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu
(Kombi) B:
578 ± 10 (16")
593 ± 10 (17")
605 ± 10 (18")
mm
Zbiehavosť, vpredu 0°08' ± 10' °
Zbiehavosť, vpredu
(Kombi) 0°12' ± 10' °
Odklon, vpredu -0°30' ± 20' °
Záklon, vpredu 8°06' ± 30' °
Zbiehavosť, vzadu 0°18' ± 10' °
Odklon, vzadu -2°00' ± 20' °
Zlé cestné podmienky (SA815) mm
Referenčná výška, vpredu A:
607 ± 10 (16")
622 ± 10 (17")
635 ± 10 (18")
648 ± 10 (19") mm
Referenčná výška, vzadu B:
589 ± 10 (16")
604 ± 10 (17")
617 ± 10 (18")
629 ± 10 (19") mm
Zbiehavosť, vpredu 0°08' ± 10' °
Odklon, vpredu -0°12' ± 20' °
Záklon, vpredu 7°34' ± 30 °
Zbiehavosť, vzadu 0°18' ± 10' °
Odklon, vzadu -2°00' ± 20' °
Mám e61 a chtěl bych se zeptat jestli můžu nechat nastavit odklon na vzadu stejně jako v předu, tedy -0°12' ± 20' ° a jak významný vliv by to mělo na jízdní vlastnosti?
2 stupně je podle mě docela dost, kola jsou na první pohled do Áčka.
Mám 19" kola 275/30 a vnitřní strana mi připadá že jede skoro po ráfku...
Chápu, že záporný odklon má zlepšit přilnavost v zatáčkách, ale mám dynamic drive a auto se v zatáčkách vůbec nenaklání... A hlavně se mi vůbec nelíbí jak jsou ta kola do A.
Dnes jsem byl na geometrii, tam jsem jim říkal, že chci zadní kola co "nejrovněji" a oni to udělali přesně podle tabulek na 2 stupně.
Kdybych to chtěl srovnat doma tím horním excentrem, můžu tím rozhodit i sbíhavost? (to bych velice nerad).
2 stupně je podle mě docela dost, kola jsou na první pohled do Áčka.
Mám 19" kola 275/30 a vnitřní strana mi připadá že jede skoro po ráfku...
Chápu, že záporný odklon má zlepšit přilnavost v zatáčkách, ale mám dynamic drive a auto se v zatáčkách vůbec nenaklání... A hlavně se mi vůbec nelíbí jak jsou ta kola do A.
Dnes jsem byl na geometrii, tam jsem jim říkal, že chci zadní kola co "nejrovněji" a oni to udělali přesně podle tabulek na 2 stupně.
Kdybych to chtěl srovnat doma tím horním excentrem, můžu tím rozhodit i sbíhavost? (to bych velice nerad).