Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Spotřeba u E60tky 530D automat.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#1 Příspěvek od Indian »

Zdravím,chci se zeptat jak jste na tom se spotřebou u vaší E60tky.Já mám dlouhodobou 9,5l.Jezdím hodně město ale v klidu žádný rozjezdy pro hvězdy :lol: .Ptám se proto že jsem měl problém s váhou v.(ztráta tahu) a po vyčištění(prostříkání odmašťovadlem) auto jede jak píchlý prase ale zdá se mě že žere víc.Před tím jsem byl schopen mimo město jet v klidu za 7,3l za to teď je to tak 8,7.Je možné že za to může ta váha?
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#2 Příspěvek od rooc »

hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber :-)
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#3 Příspěvek od Indian »

rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber :-)



Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super. :lol:
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#4 Příspěvek od rooc »

jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500 :-)
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#5 Příspěvek od rooc »

každopádně to zkontroluj...pokud se ti to zdá vysoké a máš filtr pdf tak může bejt ucpanej -vyšší spotřeba.., vím že jsme to spolu probírali, ale nepamatuju si jestli ho máš. jestli máš ok termostaty atd atd
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#6 Příspěvek od Indian »

rooc píše:každopádně to zkontroluj...pokud se ti to zdá vysoké a máš filtr pdf tak může bejt ucpanej -vyšší spotřeba.., vím že jsme to spolu probírali, ale nepamatuju si jestli ho máš. jestli máš ok termostaty atd atd


Ne DPF naštěstí nemám.Ale za to mám 19 M5tky kola a ty taky něco spápnou :lol:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jendix »

rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500 :-)


no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..

jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..

já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#8 Příspěvek od Indian »

Jendix píše:
rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500 :-)


no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..

jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..

já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..



Pneu mam 245 předek i zadek. Nexen 8000, nové. Myslím že to není špatná guma.
cajoch
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 02.07.2012 00:00

#9 Příspěvek od cajoch »

já ti nevim pneu nexen...já si teď shodou okolností koupil auto (530D e39), sou na tom pneu této značky a je to hrůza, půjdou pryč...
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#10 Příspěvek od rooc »

Jendix píše:
rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500 :-)


no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..

jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..

já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..


pokud myslíš ten nový model tak možná ano...já měl namysli ten starší kw..tej jezdí za bez milosti
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#11 Příspěvek od Indian »

cajoch píše:já ti nevim pneu nexen...já si teď shodou okolností koupil auto (530D e39), sou na tom pneu této značky a je to hrůza, půjdou pryč...


Myslíš Nexen 8000?No jizdni vlastnosti myslim celkem v poho jak na suchu tak na vodě. Ani nejsou nijak hlučný . Co si s nima měl za problém?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

Indian píše:
rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber :-)



Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super. :lol:


mě to teda přijde staršně moc. když mužu na LPG jezdit za pulku. :)

jinak si myslím že v tom autě je ta váha špatná, u těch 3.0d motoru odchází jedna za druhou, dej novou váhu a uvidíš.
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#13 Příspěvek od Indian »

JaraX píše:
Indian píše:
rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber :-)



Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super. :lol:


mě to teda přijde staršně moc. když mužu na LPG jezdit za pulku. :)

jinak si myslím že v tom autě je ta váha špatná, u těch 3.0d motoru odchází jedna za druhou, dej novou váhu a uvidíš.



Taky myslím že to dokáže jezdit o litr a pul méně. Akorát se mi za ni nechce dávat 3800kč :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

tak si kup 7mu na LPG, budeš jezdít za min a ještě ti zbydou prachy. víc ti poradit nemužu, když si koupíš naftu a pak nemáš na spotřebak. co budeš dělat až ti odejde turbo a pak vstřiky apod?
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#15 Příspěvek od Indian »

JaraX píše:tak si kup 7mu na LPG, budeš jezdít za min a ještě ti zbydou prachy. víc ti poradit nemužu, když si koupíš naftu a pak nemáš na spotřebak. co budeš dělat až ti odejde turbo a pak vstřiky apod?


V klidu :o e60tku mam 3 mesice a věř tomu že to zadarmo nebylo, takže jsem se trochu vysypal. Ted k tomu několik oprav, úprav.... Takže ted si dam na čas pohov. Neříkám ze nemám na váhu ale než za ni vypálím čtyřku tak se radši zeptám. :wink:
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#16 Příspěvek od matik »

Jarax
Tvé rady nerady mě opravdu udivují :D ... Taky mám e60 a něž něco koupím tak se také raději poradím :wink: A hned to nemusí bejt tím že jsem socka a o auto se nestarám :roll: ..
Když radit nechceš tak neraď :wink: ... A s tím ať si lidi s 5er jdou koupit 7er.. Proč to musí být v každým tématu o 5er ? A neřekl bych že zrovna 7er tě servisem vyjde levněji než 5er :D

Indian
Hoď mi prosím na sebe kontakt :wink: Potřeboval bych poradit s čištěním váhy a její demontáží (Vím jak se dá vymontovat ale je to vcelku dost šroubů tak jestli jde snaší způsob) Díky moc :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

no vidíš a tak si představ že 7er opravdu vyjde na provoz levněji jak 5er, servisuju celkem dost obojího a myslím že jsem schopen to dost objektivně posoudit, ale lidi to prostě nedokážou pochopit.
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#18 Příspěvek od matik »

A srovnáváš srovnatelné modely ? Auta si servisuju sám a se 7er bych měl větší probléy (né finanční ale technický)...
Voz 7er a 5er do servisu jak origo tak neorigo a ta cena prostě jiná bude... To že máš nákupku dílů na 5er a 7er podobnou tak přeci neznamená že výsledná cena musí být podobná :wink:

Já třeba nepoznal nějakej výraznej rozdíl mezi servisem E60 a E46.. Většina lidí to také nechápe ale ty lidi si auta neopravují sami ale strkaj do servisů kde ta cena za dané úkony bude porstě odlišná :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

beru to že sedma je navržená na uplně jiný km a prsotě se to auto mnohem min sere, díly stojí stejně, většina věcí dokonce stojí min jak na E60.
ale to je jedno, at si každej jezdí v čem chce. jen se směju když dá někdo 400 za auto a pak mu vrže volant, pálí se elektrika, žere to 10 litru,
mam zakaznika co dal za E65 s EDC, DD, masážema a 1000 další vybavy. 230 háku včetně LPG najel 100tkm a krom brzd a oleje se na to nechytlo pak to prodal za 200.
300 konovy auto váží přřes 2 tuny.
vice o srovnaní zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#20 Příspěvek od Indian »

JaraX píše:beru to že sedma je navržená na uplně jiný km a prsotě se to auto mnohem min sere, díly stojí stejně, většina věcí dokonce stojí min jak na E60.
ale to je jedno, at si každej jezdí v čem chce. jen se směju když dá někdo 400 za auto a pak mu vrže volant, pálí se elektrika, žere to 10 litru,
mam zakaznika co dal za E65 s EDC, DD, masážema a 1000 další vybavy. 230 háku včetně LPG najel 100tkm a krom brzd a oleje se na to nechytlo pak to prodal za 200.
300 konovy auto váží přřes 2 tuny.
vice o srovnaní zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909



Za auto jsem dal 205 tis. Volant mě nevrže,elektrika se nepálí a 10 mě to taky nežere :wink:
Odpovědět