
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba u E60tky 530D automat.
Zdravím,chci se zeptat jak jste na tom se spotřebou u vaší E60tky.Já mám dlouhodobou 9,5l.Jezdím hodně město ale v klidu žádný rozjezdy pro hvězdy
.Ptám se proto že jsem měl problém s váhou v.(ztráta tahu) a po vyčištění(prostříkání odmašťovadlem) auto jede jak píchlý prase ale zdá se mě že žere víc.Před tím jsem byl schopen mimo město jet v klidu za 7,3l za to teď je to tak 8,7.Je možné že za to může ta váha?

hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber 

rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber
Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500
no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..
jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..
já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..
Jendix píše:rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500
no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..
jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..
já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..
Pneu mam 245 předek i zadek. Nexen 8000, nové. Myslím že to není špatná guma.
Jendix píše:rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500
no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..
jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..
já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..
pokud myslíš ten nový model tak možná ano...já měl namysli ten starší kw..tej jezdí za bez milosti
Indian píše:rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber
Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super.
mě to teda přijde staršně moc. když mužu na LPG jezdit za pulku.

jinak si myslím že v tom autě je ta váha špatná, u těch 3.0d motoru odchází jedna za druhou, dej novou váhu a uvidíš.
JaraX píše:Indian píše:rooc píše:hele to je složité já mám na své e61 dlouhodobou 8,3 ale lítám dálnice...v průměru tak 150-200/hod. na mercedesu jsem měl taky špatnou váhu vzduchu..ale špatnou tím stylem..ze i když to byl automat 220cdi, jelo to 235 a jezdilo to do 5,5 litru....co jsem koupil novou...auto nejelo víc jak 210, což byl údaj v tp a jezdil jsem s tím o litr víc.... tak si vyber
Jasně hlavní je že to letí jak má a myslím že 9,5l je na takovou káru pořád super.
mě to teda přijde staršně moc. když mužu na LPG jezdit za pulku.
jinak si myslím že v tom autě je ta váha špatná, u těch 3.0d motoru odchází jedna za druhou, dej novou váhu a uvidíš.
Taky myslím že to dokáže jezdit o litr a pul méně. Akorát se mi za ni nechce dávat 3800kč

JaraX píše:tak si kup 7mu na LPG, budeš jezdít za min a ještě ti zbydou prachy. víc ti poradit nemužu, když si koupíš naftu a pak nemáš na spotřebak. co budeš dělat až ti odejde turbo a pak vstřiky apod?
V klidu


Jarax
Tvé rady nerady mě opravdu udivují
... Taky mám e60 a něž něco koupím tak se také raději poradím
A hned to nemusí bejt tím že jsem socka a o auto se nestarám
..
Když radit nechceš tak neraď
... A s tím ať si lidi s 5er jdou koupit 7er.. Proč to musí být v každým tématu o 5er ? A neřekl bych že zrovna 7er tě servisem vyjde levněji než 5er
Indian
Hoď mi prosím na sebe kontakt
Potřeboval bych poradit s čištěním váhy a její demontáží (Vím jak se dá vymontovat ale je to vcelku dost šroubů tak jestli jde snaší způsob) Díky moc 
Tvé rady nerady mě opravdu udivují



Když radit nechceš tak neraď


Indian
Hoď mi prosím na sebe kontakt


A srovnáváš srovnatelné modely ? Auta si servisuju sám a se 7er bych měl větší probléy (né finanční ale technický)...
Voz 7er a 5er do servisu jak origo tak neorigo a ta cena prostě jiná bude... To že máš nákupku dílů na 5er a 7er podobnou tak přeci neznamená že výsledná cena musí být podobná
Já třeba nepoznal nějakej výraznej rozdíl mezi servisem E60 a E46.. Většina lidí to také nechápe ale ty lidi si auta neopravují sami ale strkaj do servisů kde ta cena za dané úkony bude porstě odlišná
Voz 7er a 5er do servisu jak origo tak neorigo a ta cena prostě jiná bude... To že máš nákupku dílů na 5er a 7er podobnou tak přeci neznamená že výsledná cena musí být podobná

Já třeba nepoznal nějakej výraznej rozdíl mezi servisem E60 a E46.. Většina lidí to také nechápe ale ty lidi si auta neopravují sami ale strkaj do servisů kde ta cena za dané úkony bude porstě odlišná

beru to že sedma je navržená na uplně jiný km a prsotě se to auto mnohem min sere, díly stojí stejně, většina věcí dokonce stojí min jak na E60.
ale to je jedno, at si každej jezdí v čem chce. jen se směju když dá někdo 400 za auto a pak mu vrže volant, pálí se elektrika, žere to 10 litru,
mam zakaznika co dal za E65 s EDC, DD, masážema a 1000 další vybavy. 230 háku včetně LPG najel 100tkm a krom brzd a oleje se na to nechytlo pak to prodal za 200.
300 konovy auto váží přřes 2 tuny.
vice o srovnaní zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
ale to je jedno, at si každej jezdí v čem chce. jen se směju když dá někdo 400 za auto a pak mu vrže volant, pálí se elektrika, žere to 10 litru,
mam zakaznika co dal za E65 s EDC, DD, masážema a 1000 další vybavy. 230 háku včetně LPG najel 100tkm a krom brzd a oleje se na to nechytlo pak to prodal za 200.
300 konovy auto váží přřes 2 tuny.
vice o srovnaní zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
JaraX píše:beru to že sedma je navržená na uplně jiný km a prsotě se to auto mnohem min sere, díly stojí stejně, většina věcí dokonce stojí min jak na E60.
ale to je jedno, at si každej jezdí v čem chce. jen se směju když dá někdo 400 za auto a pak mu vrže volant, pálí se elektrika, žere to 10 litru,
mam zakaznika co dal za E65 s EDC, DD, masážema a 1000 další vybavy. 230 háku včetně LPG najel 100tkm a krom brzd a oleje se na to nechytlo pak to prodal za 200.
300 konovy auto váží přřes 2 tuny.
vice o srovnaní zde.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
Za auto jsem dal 205 tis. Volant mě nevrže,elektrika se nepálí a 10 mě to taky nežere
