Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
A6 vs 530D
Také jsem přešel z Peugeota na BMW, měl jsem 406 2,2Hdi, jela velmi slušně, byla pohodlnější, ale E39 i přes své generační stáří má slušný náskok v technice k ostatním autum té doby. Má volba byla jasná jakékoliv BMW do Bangleho ery, od E60 je to pro mě jiné BMW než to co jsem zbožňoval. Jinak já raději investoval vice přes 200tis, ale za to mám slušný kousek, který mě dobře slouží už dva roky.
Audi moc neznám, ale respektuji je, Mercedes znám a je dle mých zkušeností stejně dobrý jako Bafko, jen je to jiné kafe pro jiné lidi. Mé srdce bije pro Mnichov a volba byla jasná.
Audi moc neznám, ale respektuji je, Mercedes znám a je dle mých zkušeností stejně dobrý jako Bafko, jen je to jiné kafe pro jiné lidi. Mé srdce bije pro Mnichov a volba byla jasná.
kovma píše:No, je to težké. Znám spoustu lidí, kteří by si nikdy nekoupili francouze. Já mám 407 dva a pul roku a to auto je prostě nádhera. Audi, passat a podobní, se nemohou rovnat v pohodlí. Spolehlivé je maximálně. I když je to 1,6, jede jak z praku za relativně velmi krásnu spotřebu. Je tu někdo z budějovic prosím? S investicí do ojetého auta je potřeba vždy počítat. Ať stojí 90, nebo 200tis. brácha třeba kupoval funglovku fóbii a byl víc v servisu než na cetě. Pak to prodal, koupil grand espace a jezdí do dnes bez problémů.
Nechvátám na to, vybíráme. Našel jsem i touarega za slušné peníze. jsem plátce DPH, pro mě je podstatná cena bez DPH.
Asi je to opravdu kus od kusu,protože známej si koupil 407 2.0HDI funglovku a v servisu byl tak často,že si koupil KIU picanto aby měl čím jezdit.Byl velice rád že doplatil leasing a někdo mu za to auto ještě dal peníze

- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
matik píše:BMW už jen kvůli motoru![]()
Pokud chceš A6 nebo koncern tak ti radím ať se velkým obloukem vyhýbáš 2.5 tdi V6... Řeči že verze 120kw a 132kw se už nevydírá vačka atd. bych moc nevěřil... Znám několik lidí co težce zaplakalo nad volbou této motorizace
bmw má určitě lepší naftové motory, ale o těch řečech s vačkami 2.5 Tdi si nejprve něco zjisti, protože verzí 120kw a 132kw je trochu více. A tím se nedá říct, že nikdy nikde nikdo nezaplakal nad volbou koupeného bmw, protože i tam můžeš mít prostě smůlu (i když se to těžce přiznává





Neříkám co je lepší ale já bych volil 30d od bmw a když audi tak raději 1.9 tdi

Nejsem zaslepenej a vím že existujou lepší auta jak bmw...

4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
variant je vic co treba sehnat 525D E39 ?? hm to nikoho nenapadá hned 530D
nevim jak funguje P407 1,6HDi jako takovej ale v E39 je rozhodně míň mista než v A6 (pro cestující) jak vzadu tak vpředu pokud se ti peugeotka nesere asi bych za E39 neměnil...tot muj názor a to E39 mam...
pokud chceš automat ani jendo neber Audi ani BMW s nepovedenýma GM převodovkama bych nebral pokud nechceš brzo řešit repas skříně u audi s jejich multitronikem se ani nevyjadruju - nefunguje to a koupě auta s multitronikem je velkej pruser...
takže jak Audi tak BMW v manuálu.
BMW s automatem jedině od ZF (E39 benzínové modely, E60/E61 všechny)
mezi tema 2 autama rozhodně BMW je spolehlivější a jede víc za stejně nafty....bohužel víc rezne, na thle je AUDI machr
A6 pokud to není 110KW už problém s vačkama není pokud se mění správně olej motor funguje, ale pořád odchází čerpadla VP44 (NÁHLÁ SMRT) cca 18000 czk
estě dopíchnu že sem jel se 110KW 2,5 TDI A6 a výkon je tam opravdu průser je to lemra bez čipu tě na světlech veme oktavka v TDI

nevim jak funguje P407 1,6HDi jako takovej ale v E39 je rozhodně míň mista než v A6 (pro cestující) jak vzadu tak vpředu pokud se ti peugeotka nesere asi bych za E39 neměnil...tot muj názor a to E39 mam...
pokud chceš automat ani jendo neber Audi ani BMW s nepovedenýma GM převodovkama bych nebral pokud nechceš brzo řešit repas skříně u audi s jejich multitronikem se ani nevyjadruju - nefunguje to a koupě auta s multitronikem je velkej pruser...
takže jak Audi tak BMW v manuálu.
BMW s automatem jedině od ZF (E39 benzínové modely, E60/E61 všechny)
mezi tema 2 autama rozhodně BMW je spolehlivější a jede víc za stejně nafty....bohužel víc rezne, na thle je AUDI machr
A6 pokud to není 110KW už problém s vačkama není pokud se mění správně olej motor funguje, ale pořád odchází čerpadla VP44 (NÁHLÁ SMRT) cca 18000 czk
estě dopíchnu že sem jel se 110KW 2,5 TDI A6 a výkon je tam opravdu průser je to lemra bez čipu tě na světlech veme oktavka v TDI
No pegy funguje 2,5 roku nádherně. Komu můžu, tak 407SW doporučím, protože to je fakt pohodlné, spolehlivé a krásné auto.
No ono to vypadá snad tak, že si pegy necháme. Protože sice 530D je "fajn kára", ale přeci jen je to už starší auto oproti pegy.
A propo, zda mne na světlech vezme oktávka už dávno neřeším. Jsem klidný řidič. Takové věci jsou mi de facto jedno:-)
No ono to vypadá snad tak, že si pegy necháme. Protože sice 530D je "fajn kára", ale přeci jen je to už starší auto oproti pegy.
A propo, zda mne na světlech vezme oktávka už dávno neřeším. Jsem klidný řidič. Takové věci jsou mi de facto jedno:-)
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Já můžu toto srovnání udělat z první ruky protože před dvěmi týdny jsem si koupil A6 Allroad 2,5tdi jako pracovní auto a doma máme dvě e39. Motoricky je audi horší a to i ve srovnání s 525d - prostě působí líně). Převodovka je také o třídu níž ale alespoň je to šestikvalt který e39tce chybí. Spotřeba je lepší v Audi, prostor pro cestující také. Celkově je audi pohodlnější (pozor mám ji se vzduchovým podvozkem) a quattro je výtečné. Design si musí pobrat každý sám, osobně mi na audi vadí koncernové prvky v interiéru z jedničkové Ostavie. Na druhou stranu BMW takové auto nedělá tak jsem jinou možnost neměl navíc v tomto státě jsou BMW a Mercedes špatné značky pro podnikání. Kdybych porovnával obyčejnou A6 předokolku tak jdu 100% do bmw. Pokud 4x4 tak bych již váhal.




Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jirka36 píše:Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
Spotřeba 10-12l/100km je dost vysoká (to jezdí jen město a krátké trasy). Mě žere allroad v kombinaci 9,1 l/100km (za ty dva týdny mám najeto necelé 2tis km). Jina 530d v automatu se spotřebou 7,4l/100km je utopie nebo jezdíš jen mimo město ... pak porovnáváš nesrovnatelné .. zkus si někdy spočítat reálnou spotřebu (měl jsem 530daT a průměr byl 9l/100km). Nezastávám se Audi, jen tyto informace nejsou reálné.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
predokolka 2,5TDi žere to samý co 525D rozdíl do 0,5L
nepomlouvejte tolik konkurenci ten má to a ten zas tohle
krome tridy sou ty auta dost rozdílná a každé má nějaké pro a proti o tom by sme tu mohli psat dlouho jeden rekne audi ma rozvody remenem druhej rekne BMW ma CR vstriky jedno je predokolka (ale existuje i pohon 4x4) to si pro zmenu muzeme nechat u E39 zdát prostě je jen zadokolka pro někoho taky mínus.......
.....u A6 este existuje jedna zajimavost motor R4 1,9tdi PD s výkonem 96kw a kdo někdy řídil auto s tímhle PD motorem nemůže říct že to nejede!!!!!
pokud tedy by sme se bavily o Audi A6 1,9TDi PD a 520d 100kw navzdory papírovým číslů vyhrává audi na plné čáře, problém je cena A6 s 1,9TDi PD která díky malémo počtu prodávaných aut je obrovská osobně sem po ni koukal ale v podobne výbavě stejný rok oproti E39 + 40t kč a výš dostupnost spíš pouze SRN v čechách jich je jak máku.....
nepomlouvejte tolik konkurenci ten má to a ten zas tohle
krome tridy sou ty auta dost rozdílná a každé má nějaké pro a proti o tom by sme tu mohli psat dlouho jeden rekne audi ma rozvody remenem druhej rekne BMW ma CR vstriky jedno je predokolka (ale existuje i pohon 4x4) to si pro zmenu muzeme nechat u E39 zdát prostě je jen zadokolka pro někoho taky mínus.......
.....u A6 este existuje jedna zajimavost motor R4 1,9tdi PD s výkonem 96kw a kdo někdy řídil auto s tímhle PD motorem nemůže říct že to nejede!!!!!
pokud tedy by sme se bavily o Audi A6 1,9TDi PD a 520d 100kw navzdory papírovým číslů vyhrává audi na plné čáře, problém je cena A6 s 1,9TDi PD která díky malémo počtu prodávaných aut je obrovská osobně sem po ni koukal ale v podobne výbavě stejný rok oproti E39 + 40t kč a výš dostupnost spíš pouze SRN v čechách jich je jak máku.....
Huska píše:Jirka36 píše:Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
Spotřeba 10-12l/100km je dost vysoká (to jezdí jen město a krátké trasy). Mě žere allroad v kombinaci 9,1 l/100km (za ty dva týdny mám najeto necelé 2tis km). Jina 530d v automatu se spotřebou 7,4l/100km je utopie nebo jezdíš jen mimo město ... pak porovnáváš nesrovnatelné .. zkus si někdy spočítat reálnou spotřebu (měl jsem 530daT a průměr byl 9l/100km). Nezastávám se Audi, jen tyto informace nejsou reálné.
No, tak utopie to není, nejezdím jen dálky, normální cesty- 10 km sem a tam...
Fakt mám spotřebu na BC kolem 7,5 l. Nemám důvod tu psát bludy..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Huska píše:Jirka36 píše:Couloo píše:4 kroužky pro teploušky. Audi bych nechtěl ani omylem. Žere jako tank a hovno to jede.Když jsem měl své BMW v servise a měl půjčené AUDi na cestu do IT tak vážně tragédie.Nudné auto s hlučným motorem a velkou spotřebou.Jinak interiér byl o dost hezčí než u bmw hlavně v noci ale já se prostě v tom autě nudil.
To máš pravdu, syn má Audi 2,5 , 6 kvalt a jezdí za 10-12 l/100, já mám 530d v automatu a jezdim za 7,4l/100. O svezení ani nemluvě..
Spotřeba 10-12l/100km je dost vysoká (to jezdí jen město a krátké trasy). Mě žere allroad v kombinaci 9,1 l/100km (za ty dva týdny mám najeto necelé 2tis km). Jina 530d v automatu se spotřebou 7,4l/100km je utopie nebo jezdíš jen mimo město ... pak porovnáváš nesrovnatelné .. zkus si někdy spočítat reálnou spotřebu (měl jsem 530daT a průměr byl 9l/100km). Nezastávám se Audi, jen tyto informace nejsou reálné.
mám e61 525d s DPF, jezdím z 80% německý dálnice a dlouhodobě jsem dle dotankování někde kolem 7,6-7,8 litru.. a to mám spíš těžší nohu, využívám teda často setrvačnost.. když jede manželka.. dostane se na nějakejch 7 l , jednou jsem zkoušel opravdu klidnou jízdu.. a podle palubáku kterej ukazoval 6,2 si myslim že se nechá dostat i na 6,5l..
jinak e39 maji vždycky nižší spotřebu.. stačí se kouknout na spritmonitor.de všechno je to o noze..

podle me prechod z 407 k predFL e39 bude krok zpet a muze to byt BMW. Ten rozdil model od 1995 a 2006 bude znat! U E60 ale bez diskuze plusy jen pro BMW.
Ja bych Peugeota nechtel, tchan ma tu posledni 307 SW, ma najeto 60tkm, panorama atd, ale je to francouz....
Jinak mam jeste passata 1.9tdi pd 96kw a z pedecek asi nejlepsi motor. Tahne, jede, zere 5-7L, ale vsechno skripe, drnci, klape,... vw uz nechci ani videt!
Nicmene bych se ale starejm naftakum vyhnul obloukem.... Zvazil bych benzin R6 nebo V8 a instalovat sekvencni LPG. Tohle mam v planu ja. Rozhoduji se mezi A6 4F (2005) 4.2i nebo BMW R6 nebo V8. Fakt nevim.
Ja bych Peugeota nechtel, tchan ma tu posledni 307 SW, ma najeto 60tkm, panorama atd, ale je to francouz....
Jinak mam jeste passata 1.9tdi pd 96kw a z pedecek asi nejlepsi motor. Tahne, jede, zere 5-7L, ale vsechno skripe, drnci, klape,... vw uz nechci ani videt!
Nicmene bych se ale starejm naftakum vyhnul obloukem.... Zvazil bych benzin R6 nebo V8 a instalovat sekvencni LPG. Tohle mam v planu ja. Rozhoduji se mezi A6 4F (2005) 4.2i nebo BMW R6 nebo V8. Fakt nevim.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
roti píše:Nicmene bych se ale starejm naftakum vyhnul obloukem.... Zvazil bych benzin R6 nebo V8 a instalovat sekvencni LPG. Tohle mam v planu ja. Rozhoduji se mezi A6 4F (2005) 4.2i nebo BMW R6 nebo V8. Fakt nevim.
stare naftaky alespon nemaji DPF (vetsinou) CR vstriky i cerpadla nestojej dneska ranu a da se to servisovat levnejs nez ty novejsi....
LPG je fajn ale zacinas na tom ze cena 530d je stejna jako 530i takze montaz LPG je dalsich cca 30-35t nez to odladis....
...pro LPG mluvi 2 zásadní nevýhody
nádrž bud kus kufru pryc nebo rezeva neni v aute mel sem 2 LPG stroje pokazde to odnesla rezerva byla doma ve sklepe

druha nevyhoda je ze ne vsude maj LPG a kdyz jedes nekam dal muze se ti stat ze peknej kus cesty pojedes pekne na benal protoze ta spravna pumpa ne a ne se objevit...napriklad v Plzni po 21:00 natankujes LPG pouze u 1 pumpy na periferii Plzně.....
nebudu tady psat ze pri -10 a níž LPG jaksi zamrzá a nastavají zvláště u motoru s patricnym odberem pri zátahu docela patalie protoze jednotka prepne na benzin no a kdyz si toho nevsimnes po par km zjistis ze jedes na benzin

v neposledni rade este uvedu to ze se blizi doba zavedeni spotrebni dane na LPG a az tohle nastane nebude už vubec LPG v aute výhodou...udaljne 2015 pokud na to nasi tupouni ve vlade neprijdou driv....
to uz by se dalo jezdin na E85(ethanol) udajne se jen upravi jednotka (nejakej svab ci co) a jezdis za min a nadrz je stejna...otazkou je komu to funguje bez VAD.....
u klientu to vypada (blbe)Selix píše:Huska píše:navíc v tomto státě jsou BMW a Mercedes špatné značky pro podnikání. .
Proc to? Jakoze spatna image?