Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530D po oprave nejde nastartovat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
chladnicka
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 26.03.2012 00:00

#1 Příspěvek od chladnicka »

Ahoj, mam takovy problem. Vcera jsem se pustil do vymeny vahy vzduchu, podtlakovych hadicek a cisteni motoru. Pri praci jsem poslouchal radio tak dlouho, az se vybila baterka tak ze i to raio prestalo hrat. Dost mozna jsem nechal zapnuty klicek omylem ve druhe poloze. Kazdopadne jsem vymenil vahu i hadicky bez problemu, bylo shozene sani a odpojenych par konektoru, abych se k hadickam dostal. Kazdopadne po slozeni a startovani pres startovaci kabely auto nechytalo. Starter tocil jak zbesily a nic. Ani naznak snahy, na palubce svitili porad zhaveni. Auto jsem nechal do rana byt a doufal jsem ze se treba dostala voda do nejakeho konektoru, Rano jsem otevrel kapotu a nechal motor vyschnout, zkontroloval vsechny konektory a na patnact minut odpojil baterku. zkusil jsem tedy znovu startovat, ale tentokrat uz se netocil ani starter, ani necvaknul, jak kdyby nefungoval imobilizer, nebo nevim. Kazdopadne bych vam byl vdecny za jakoukoliv pomoc. Jsem z jindrichova hradce, kdyby jste byl nekdo pobliz s diagnostikou, ci jen poradil, pripadnou cestu i praci zaplatim.

Pred "opravou" auto normalne jezdilo, startovalo za tepla i za studena na prvni otoceni. :?

Jo a jeste bych doplnil, ze auto bylo zvednuté heverem na jedné straně tak o 40cm, ja jen jestli v aute treba neni nejake cidlo naklonu, ktere by vypnulo privod paliva kvuli nehode

Vsem dekuji za rady a nápady.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Předpokládám vzhledem k té baterce rozpárované EWS a DDE. Se slušnou diagnostikou otázka do deseti minut... Jinak teoreticky ještě čidlo klikovky, ale to ti diagnostika na 99% taky poví, pokud je vadné.

Pokud teď už ani necvakne startér, možná jsi ho utavil. Nebo mě ještě napadá, co je to za rok a měsíc? Zkoušel jsi po dobití baterky startovat s jiným klíčem?
chladnicka
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 26.03.2012 00:00

#3 Příspěvek od chladnicka »

Bohuzel klicek mam jen jeden... Zkousel jsem sparovat dalku a ta ted funguje. Starter doufam ze by mel byt v poradku tocil jsem s nim vzdy maximalne 5 sekund. To by bylo fajn, ale nemuzu sehnat nekoho s diagnostikou pobliz jindrichova hradce :( Bez diagnostiky to nejakou kobinaci tlacitek nesparuju, ze? (myslim podobne jakko dalku)
chladnicka
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 26.03.2012 00:00

#4 Příspěvek od chladnicka »

jo a rok je to 2000, prvni mesic co se delal facelift myslim ze 10 mesic
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

sz
chladnicka
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 26.03.2012 00:00

#6 Příspěvek od chladnicka »

Dekuji snejkovi a hlavne Fx za opravu, jsou to vazne borci :wink:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Hlavně, že se povedlo... Pro příště holt nevydrtit baterku s klíčem v zapalování... Jak má baterky náznaky, že je slabá, raději dobít a pak teprve startovat - obzvlášť, pokud má člověk jen jeden klíč.
Odpovědět