Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39..přestavba

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od mex »

Ahoj.Mám E39 525 TDS Touring 99.Chtěl bych přestavit na 530D.Chtěl bych se zeptat,co je potřeba všechno vyměnit a jestli mátě někdo zkušenost s touto přestavbou....
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#2 Příspěvek od LukesE39 »

Já bych řekl, že celý auto...
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#3 Příspěvek od Dettektorr »

Proda 525tds a koupit 530d a bude to nejlevnější řešení.
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od mex »

hmm asi jo jenže inter i kastle je zachovalá velice:(...asi je to blbost!!
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

je to blbost,kup si auto co bude mít zachovalej interier a kastli nebo se na to vykašli a nech si zachovalé tds ušetříš si spoustu problémů s CR.
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od mex »

jo to máš pravdu stim CR ale zas tds čerpadlo,problémi ze startama za tepla s napínákem atd:D....potřeboval bych vyhrát ve sportce:DTo by bylo po problémech.....
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#7 Příspěvek od jararak »

len by si mal novu sadu problemov

btw tds sa robil do 98 tusim, napriek tomu ze to auto vyzera rovnako, od 98 - cize po prvom facelifte to auto je cele ine co sa tika elektroniky, potreboval by si prehadzovat polku kablovacky, pristrojovku, moduly a tak dalej, nasledne by sa musel najst blazon ktory by to dokazal skodovat dokopy.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

mex píše:jo to máš pravdu stim CR ale zas tds čerpadlo,problémi ze startama za tepla s napínákem atd:D....potřeboval bych vyhrát ve sportce:DTo by bylo po problémech.....

pokud znáš správné lidi daj se s tds za pár korun dělat divy
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od mex »

Já se jen ptám protože můžu mít M57 za zajmavý peníz,ale je to blbost to tam prát.Jo a ty čobole TDS se dělali do roku 2000,já mám rv.99 mesíc 11:)To věřim...TDS je pecka,ale sere mě čerpadlo začlo mi prosakovat:( kolik stojí repase bez el.hlavy??Kdo by mi to udělal....?Popřípadě koho by jste doporučili?
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#10 Příspěvek od StepanMatl »

Čerpadlo seženeš z jinýho auta ;-)
Já bych neměnil, pokud je TDSo zachovalý, tak bych si ho nechal a pošetřil na E90 330d :)
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od mex »

hmm ale skoro u každýho tds co budeš kupovat je v piči čerpadlo,to bys musel kupovat od někho kdo to v minulosti už dělal....a nebo bude mít najeto tak do 100 000KM co asi neexistuje:D EE sem jedině pro E60 nebo E61....:)
marfy
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 07.01.2007 01:00
Bydliště: Otrokovice

#12 Příspěvek od marfy »

Zdar chlapci,mě stálo repass čerpadla Tds E39 cca 6000,-.Jinak chip 20Kw, ajede super téměř nevidím velkej rozdíl v 530d.Auto si nechat!!!
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od mex »

jj asi ho nechám,ale musim nechat udělat čerpadlo..teče:(...zejtra snad budu vědět kolik mě to bude stát,asi si to nechám dát i s novou el. hlavou.A kolik tě stál chip? taky nad nim uvažuju:)
marfy
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 07.01.2007 01:00
Bydliště: Otrokovice

#14 Příspěvek od marfy »

Čau, byl s PL, s poštou kolem 4000,-.Od tý doby jsem na něj nikde nenarazil,nějaká tuningová firma prodává podobnej cca 6000-10000,-Kč,Normálně sem si ho vyměnil sám v řídící jednotce vyndáš ten správnej (byl k tomu návodek) a nahradíš ho jiným. Nebyl s tím žádnej problém.
Odpovědět