Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 525tds-hulí černě

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
vosak
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 22.10.2008 00:00

#1 Příspěvek od vosak »

Mám už pár let E34 525 tds.Už od začátku mi hulí z výfuku černý kouř(saze).Hlavně pokud plynovej pedál šolichám na vyšší rychlostní stupen začne to hulit jak fabrika.To samé pokud ho točím přes 3500 ot.Mám nějakou verzi ale chtěl jsem jen znát nějaký jiný názor.Budu rád za jaké koliv odpovědi.
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Kugelig »

no, a kolipak ti to papá oleje? Aby se ti brzy nestalo tohle: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#3 Příspěvek od bibikuba »

podívej se na hadice od turba k chladiči intercoleru,měl jsem u tds ten samej problém,měněné vstřiky,filtry,čerpadlo atd..Auto v několika servisech a nakonec jsem našel prasklou hadici a přisávalo to vzduch..Když jsem na místě přidal plyn tak pod vejfukem byl černej koláč jako prase :D :D po výměně hadice ani jedna sazička :wink: Jinak hadice stála origo 1 600kč a měl jsem tam bratru cca 10cm žraloka :D Nejlepší je tu hadici vyndat a okouknout-když je prasklá z boku nebo z vrchu tak to nenajdeš.. já měl prasklou had.číslo 2 ale prohlídni i ostatní.doufám že ti má rada pomůže,já byl taky hotovej :( :( http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#4 Příspěvek od Misanek »

Kugelig píše:no, a kolipak ti to papá oleje? Aby se ti brzy nestalo tohle: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
Když motor žere olej, tak nehulí černě ale šedě, což je ostatně na tom tebou přiloženém videu jasně vidět :wink:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#5 Příspěvek od bibikuba »

to video je o něčem jiném,okoukni ten okruh intercoleru :D
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#6 Příspěvek od ljakubicka »

mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět :D
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#7 Příspěvek od starynovy »

tak to je nejaky pičip.. moc nafty, malo vzduchu.
vosak
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 22.10.2008 00:00

#8 Příspěvek od vosak »

O víkendu to zkouknu.já si myslel že je to tím turbem,žedo sání letí olej místo vzduchu.Interkoler jsem si už objednal .Okouknu ty hadice.Co to turbo.Na ní je taky nějaká hadička,pěkně jetá no uvidíme.moc díky za tipy.Dám vědět.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#9 Příspěvek od bibikuba »

já měl čipované TDS,vyměněné vstřiky,repas čerpadla,zaslepený EGR a naopak -žádnej černej kouř,když sem mu nasypal tak samo to něco plivlo ale fakt kouřivost žádná :D :D Ještě dodám že jsem vymlátil kat,myslím že když je už přicpanej tak se to tam zbytečně ucpává a pak to pokuřuje :D tot má zkušenost s TDS....
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#10 Příspěvek od Misanek »

ljakubicka píše:mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět :D
To, že máš vyřazený egr ventil naopak kouřivost dlé mého samozřejmě ještě zvyšuje, než aby ji snižovalo. Pokud ji teda vůbec dokáže nějakým způsobem ovlivnit, jelikož co vím, tak egr ventil se otevírá nejčastější pře běhu na volnoběh, v nižším spektru otáček a při částečném zatížení
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#11 Příspěvek od ThatsMe »

Vyřazený EGR kouřivost teoreticky sníží, ale v praxi to víceméně nepoznáš...
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#12 Příspěvek od bibikuba »

Misanek píše:
ljakubicka píše:mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět :D
To, že máš vyřazený egr ventil naopak kouřivost dlé mého samozřejmě ještě zvyšuje, než aby ji snižovalo. Pokud ji teda vůbec dokáže nějakým způsobem ovlivnit, jelikož co vím, tak egr ventil se otevírá nejčastější pře běhu na volnoběh, v nižším spektru otáček a při částečném zatížení

mám pocit že přesný opak je pravdou :wink: sníží se kouřivost a otvírá až při zvětšených otáčkách-hádat se ale teda nechci :wink:
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Kugelig »

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
Zde je poměrně přesně popsán mechanismus procesu, který vnáší do spalování EGR. I se strojovým překladačem docela srozumitelné.
Malý výňatek: Diesel EGR také zvyšuje produkci sazí, i když to je maskováno v současnosti zavedením filtru pevných částic. - konec citace.
Suma sumárum, je celý ten cirkus EGR+DOF jen úlitba ekologickému bohovi a radost z toho mohou mít akorát servisy, že mají o kšeft víc.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#14 Příspěvek od starynovy »

Amen, Kugelik. Nejlepší je kdýž se semnou někdo háda když doporučuji zaslepení, že to tam výrobce pro něco dal, a ví co dělá :D
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#15 Příspěvek od Misanek »

Tak v tom případě se hluboce omlouvám za mystifikaci :oops:
vosak
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 22.10.2008 00:00

#16 Příspěvek od vosak »

Zdravím.Tak po výměně děravého interkoleru ok.
Odpovědět