Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 525tds-hulí černě
no, a kolipak ti to papá oleje? Aby se ti brzy nestalo tohle: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
podívej se na hadice od turba k chladiči intercoleru,měl jsem u tds ten samej problém,měněné vstřiky,filtry,čerpadlo atd..Auto v několika servisech a nakonec jsem našel prasklou hadici a přisávalo to vzduch..Když jsem na místě přidal plyn tak pod vejfukem byl černej koláč jako prase
po výměně hadice ani jedna sazička
Jinak hadice stála origo 1 600kč a měl jsem tam bratru cca 10cm žraloka
Nejlepší je tu hadici vyndat a okouknout-když je prasklá z boku nebo z vrchu tak to nenajdeš.. já měl prasklou had.číslo 2 ale prohlídni i ostatní.doufám že ti má rada pomůže,já byl taky hotovej
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40






Když motor žere olej, tak nehulí černě ale šedě, což je ostatně na tom tebou přiloženém videu jasně vidětKugelig píše:no, a kolipak ti to papá oleje? Aby se ti brzy nestalo tohle: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
já měl čipované TDS,vyměněné vstřiky,repas čerpadla,zaslepený EGR a naopak -žádnej černej kouř,když sem mu nasypal tak samo to něco plivlo ale fakt kouřivost žádná
Ještě dodám že jsem vymlátil kat,myslím že když je už přicpanej tak se to tam zbytečně ucpává a pak to pokuřuje
tot má zkušenost s TDS....



To, že máš vyřazený egr ventil naopak kouřivost dlé mého samozřejmě ještě zvyšuje, než aby ji snižovalo. Pokud ji teda vůbec dokáže nějakým způsobem ovlivnit, jelikož co vím, tak egr ventil se otevírá nejčastější pře běhu na volnoběh, v nižším spektru otáček a při částečném zatíženíljakubicka píše:mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět
Misanek píše:To, že máš vyřazený egr ventil naopak kouřivost dlé mého samozřejmě ještě zvyšuje, než aby ji snižovalo. Pokud ji teda vůbec dokáže nějakým způsobem ovlivnit, jelikož co vím, tak egr ventil se otevírá nejčastější pře běhu na volnoběh, v nižším spektru otáček a při částečném zatíženíljakubicka píše:mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět
mám pocit že přesný opak je pravdou


http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
Zde je poměrně přesně popsán mechanismus procesu, který vnáší do spalování EGR. I se strojovým překladačem docela srozumitelné.
Malý výňatek: Diesel EGR také zvyšuje produkci sazí, i když to je maskováno v současnosti zavedením filtru pevných částic. - konec citace.
Suma sumárum, je celý ten cirkus EGR+DOF jen úlitba ekologickému bohovi a radost z toho mohou mít akorát servisy, že mají o kšeft víc.
Zde je poměrně přesně popsán mechanismus procesu, který vnáší do spalování EGR. I se strojovým překladačem docela srozumitelné.
Malý výňatek: Diesel EGR také zvyšuje produkci sazí, i když to je maskováno v současnosti zavedením filtru pevných částic. - konec citace.
Suma sumárum, je celý ten cirkus EGR+DOF jen úlitba ekologickému bohovi a radost z toho mohou mít akorát servisy, že mají o kšeft víc.