Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d e39 cuká při plynulý jízdě
Nestalo se vám někomu, že by vám auto cukalo když jedete konstantní rychlostí a mátě jen tak čtvrt plynu? Když přidám a začnu zrychlovat, tak je všechno v pořádku, když brzdim motorem, tak taky. Když mam neutrál, tak otáčky nekolísaj. Ale když to jen tak dokrmuju třeba při 120km/h tak to dost nepříjemně pocukává. Stalo se mi to dneska prvně (cestou z Bigu) a celkem mě to sere a bojim se co to může bejt.
Možná to bude jen plácnutí, ale vzhledem absenci jiných poradců…
Tento popisovaný jev u dieslova motoru většinou způsoboval vyběhaný odstředivý regulátor otáček ve vysokotlakém vstřikovacím čerpadle. Moderní vysokotlaká čerpadla už neznám, ale soudím, že princip udržování konstantních otáček motoru bude stále stejný nebo dost podobný.
Tento popisovaný jev u dieslova motoru většinou způsoboval vyběhaný odstředivý regulátor otáček ve vysokotlakém vstřikovacím čerpadle. Moderní vysokotlaká čerpadla už neznám, ale soudím, že princip udržování konstantních otáček motoru bude stále stejný nebo dost podobný.
že někdo napoví o jakém kontaktu se tu vede řeč
je to 27??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
no jestli je to to co popisuješ ,tak to stejné mi dělalo, hlavně u tempomatu to byl oser jak to cukalo, prvni jemně a pak víc a víc, někteří mi měnili pal.filtr a říkali ,že je to vstřik,druzí v bmw mi řekli ,že je to 100% senzor tlaku za 4k a třetí ( doktor tady z fora ) přišel,zahýbal drátama a řekl vyměnit konektor a piny 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Raadii,
můj starší a funkční BOSCH sensor ( č.8 ) na railu mám v garáži. Dával jsem nový (made in Malaisia), když jsem měl problém se startováním teplého motoru - nakonec to bylo čidlo na vačce. Pokud chceš, zastav se u mne v Mariánkách a vyměníme Tvůj stávající sensor za můj, očistíme a přihneme kontakty a "hin sa hukáže". Ale musíš dojet zítra k večeru nebo až po 27.8. Když bude zájem => PM.
můj starší a funkční BOSCH sensor ( č.8 ) na railu mám v garáži. Dával jsem nový (made in Malaisia), když jsem měl problém se startováním teplého motoru - nakonec to bylo čidlo na vačce. Pokud chceš, zastav se u mne v Mariánkách a vyměníme Tvůj stávající sensor za můj, očistíme a přihneme kontakty a "hin sa hukáže". Ale musíš dojet zítra k večeru nebo až po 27.8. Když bude zájem => PM.
jaké je tedy řešení tohoto problému ?
Všiml jsem si že je to častá závada u 5er většinou naftáci.
Proč k tomuto dochází u 5er nějaké logické vysvětlení? Je to součástka která podléhá opotřebení a časem to každého čeká ?
jsou to ty kontakty jak zde píše M3maniac a řeší starML nebo už dořešil či je to jiný problém ?

Všiml jsem si že je to častá závada u 5er většinou naftáci.
Proč k tomuto dochází u 5er nějaké logické vysvětlení? Je to součástka která podléhá opotřebení a časem to každého čeká ?
jsou to ty kontakty jak zde píše M3maniac a řeší starML nebo už dořešil či je to jiný problém ?

No další poznatek je, že auto začne cukat až při ujetí delší vzdálenosti cca 100km+ takže těžko řešit, když jezdim do práce 10km tam a 10 zpět. Nicméně se mi to opět projevilo když jsem jel delší trasu, takže až se vrátim z dovolený, tak to oddekluju, podívám se na ten konektor, zkusim ho pročistit a prostříkat a až pojedu zase nějakou delší cestu, tak dám vědět.
http://www.youtube.com/watch?v=06660Svk ... re=related
JE TO TENTO PROBLEM O ČEM SE TU BAVIME DOUFAM ...
umí někdo německy jak to řeší kluci z DE ?
JE TO TENTO PROBLEM O ČEM SE TU BAVIME DOUFAM ...
umí někdo německy jak to řeší kluci z DE ?

Tak po dnešku další poznatek. Je to asi i trochu závislý na teplotě venku. Dneska bylo chladno a začalo mi to dělat až kousíček před barákem po cca 190km. Ale bylo to už takový nepříjemný, že kolísaly otáčky na semaforech.
Jinak pro Filozofa: je to asi něco podobnýho, ale cuká to o něco rychleji, že to na otáčkoměru nevidim. Ale je to u e39, tak jestli třeba nemá e60 nějakou rychlejší odezvu...
Jinak pro Filozofa: je to asi něco podobnýho, ale cuká to o něco rychleji, že to na otáčkoměru nevidim. Ale je to u e39, tak jestli třeba nemá e60 nějakou rychlejší odezvu...