Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d e39 cuká při plynulý jízdě

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#1 Příspěvek od Raadii »

Nestalo se vám někomu, že by vám auto cukalo když jedete konstantní rychlostí a mátě jen tak čtvrt plynu? Když přidám a začnu zrychlovat, tak je všechno v pořádku, když brzdim motorem, tak taky. Když mam neutrál, tak otáčky nekolísaj. Ale když to jen tak dokrmuju třeba při 120km/h tak to dost nepříjemně pocukává. Stalo se mi to dneska prvně (cestou z Bigu) a celkem mě to sere a bojim se co to může bejt.
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#2 Příspěvek od cmelak »

Nemůže to být palivovým filtrem?
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#3 Příspěvek od PearlJam »

Tak podobne me odesel automat.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#4 Příspěvek od Raadii »

O automatech je tu toho spousta, ale já mam manuál. Snad by to prej měl bejt špatnej kontakt na čidle tlaku v railu, tak zítra se mrknu...
vti
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: sob 02.04.2011 00:00

#5 Příspěvek od vti »

Raadii píše:O automatech je tu toho spousta, ale já mam manuál. Snad by to prej měl bejt špatnej kontakt na čidle tlaku v railu, tak zítra se mrknu...


Přesně to samé dělá mně... Už sem se tu ptal a nic jsem nezjistil... Akorát já mám 525d E60 2004 manuál...
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Kugelig »

Možná to bude jen plácnutí, ale vzhledem absenci jiných poradců…
Tento popisovaný jev u dieslova motoru většinou způsoboval vyběhaný odstředivý regulátor otáček ve vysokotlakém vstřikovacím čerpadle. Moderní vysokotlaká čerpadla už neznám, ale soudím, že princip udržování konstantních otáček motoru bude stále stejný nebo dost podobný.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#7 Příspěvek od Raadii »

A oprava je možná, nebo jen novej rail? Teď mi to zatim funguje jak má, ale jezdim jen krátký trasy, v pátek pojedu přes 200km v kuse, tak uvidim, jestli se to vrátí, pak bych zkusil ten kontakt na tom čidle a vidělo by se.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#8 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

na 90% to bude ten špatnej kontakt jak píšeš, řešil jsem to před týdnem...koupil jsem novej konektor a piny za cca 120 kaček a zase si přede jak novej :wink:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#9 Příspěvek od bibikuba »

že někdo napoví o jakém kontaktu se tu vede řeč :wink: je to 27??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ne, ale jsi blízko. Je to konektor (24) na dílu (7), který je přes (24) zašroubovaný do railu. Ale to by blblo pořád, spíš to vidím na problém s dodávkou nafty nebo jejím tlakem na railu => protéká některý vstřik nebo VT čerpadlo a na railu už není tlak, který to čidlo hlídá.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#11 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

no jestli je to to co popisuješ ,tak to stejné mi dělalo, hlavně u tempomatu to byl oser jak to cukalo, prvni jemně a pak víc a víc, někteří mi měnili pal.filtr a říkali ,že je to vstřik,druzí v bmw mi řekli ,že je to 100% senzor tlaku za 4k a třetí ( doktor tady z fora ) přišel,zahýbal drátama a řekl vyměnit konektor a piny :wink:
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#12 Příspěvek od Raadii »

Zatim mi to pořád funguje na krátkejch trasách, tak nevim. S ničim jsem ještě nehejbal...
K0BLICH
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: sob 18.07.2009 00:00
Bydliště: Habry okr. Havlíčkův Brod

#13 Příspěvek od K0BLICH »

Také mi takhle cuká auto nicméně od cca 1600 do 2000 otáček a pouze na pětku! Mám automat...diagnostika čistá :( (e39 530D)
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#14 Příspěvek od Raadii »

To bude spíš v tom automatu asi, protože mě to cuká na každej kvalt při konstantní rychlosti, když to jen tak dokrmuju... Ale za zkoušku toho kontaktu nic nedáš a za výměnu palivovýho filtru krom těch asi 300kč taky ne :wink: Ten já mam ale nedávno měněnej, takže jsem ho zavrhl.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ahoj Raadii,
můj starší a funkční BOSCH sensor ( č.8 ) na railu mám v garáži. Dával jsem nový (made in Malaisia), když jsem měl problém se startováním teplého motoru - nakonec to bylo čidlo na vačce. Pokud chceš, zastav se u mne v Mariánkách a vyměníme Tvůj stávající sensor za můj, očistíme a přihneme kontakty a "hin sa hukáže". Ale musíš dojet zítra k večeru nebo až po 27.8. Když bude zájem => PM.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#16 Příspěvek od Filozof »

jaké je tedy řešení tohoto problému ?
Všiml jsem si že je to častá závada u 5er většinou naftáci.

Proč k tomuto dochází u 5er nějaké logické vysvětlení? Je to součástka která podléhá opotřebení a časem to každého čeká ?

jsou to ty kontakty jak zde píše M3maniac a řeší starML nebo už dořešil či je to jiný problém ?
:(
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#17 Příspěvek od Raadii »

No další poznatek je, že auto začne cukat až při ujetí delší vzdálenosti cca 100km+ takže těžko řešit, když jezdim do práce 10km tam a 10 zpět. Nicméně se mi to opět projevilo když jsem jel delší trasu, takže až se vrátim z dovolený, tak to oddekluju, podívám se na ten konektor, zkusim ho pročistit a prostříkat a až pojedu zase nějakou delší cestu, tak dám vědět.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#18 Příspěvek od Teddy »

Ahoj, asi na tom budu podobně.
Při delší trase (80 a víc) motor při ustálený rychlosti lehce pocukává. Dále taky když z ustálený rychlosti přídávám plyn, tak motor nejdřív zaváhá (jakoby se zadusí) a pak vystřelí dopředu.

Diagnostika nic neukázala.

Dejte pak vědět jestli to bylo tim čidlem.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#19 Příspěvek od Filozof »

http://www.youtube.com/watch?v=06660Svk ... re=related

JE TO TENTO PROBLEM O ČEM SE TU BAVIME DOUFAM ...

umí někdo německy jak to řeší kluci z DE ? :)
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#20 Příspěvek od Raadii »

Tak po dnešku další poznatek. Je to asi i trochu závislý na teplotě venku. Dneska bylo chladno a začalo mi to dělat až kousíček před barákem po cca 190km. Ale bylo to už takový nepříjemný, že kolísaly otáčky na semaforech.

Jinak pro Filozofa: je to asi něco podobnýho, ale cuká to o něco rychleji, že to na otáčkoměru nevidim. Ale je to u e39, tak jestli třeba nemá e60 nějakou rychlejší odezvu...
Odpovědět