Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d e39 cuká při plynulý jízdě
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon 27.08.2012 00:00
to je náhoda, tak tohle mi presne dela moje 535d v 60kmh a do toho jakoby trese celym autem,skoda ze neumim nemecky,abych si to na tom youtubu precetl.
zajimalo by me jestli ty konektory na tom cerpadle ma i e60 535d,ale to bych mel asi moc velky stesti spis to bude delat měnič ?? ve stredu ji vezu do opravny prevodovek tak se jeste zkusim podivat na ten konektor.Abych zbytecne nenechal delat prevodovku.
Dik za napad
zajimalo by me jestli ty konektory na tom cerpadle ma i e60 535d,ale to bych mel asi moc velky stesti spis to bude delat měnič ?? ve stredu ji vezu do opravny prevodovek tak se jeste zkusim podivat na ten konektor.Abych zbytecne nenechal delat prevodovku.
Dik za napad
palmexman1 píše:to je náhoda, tak tohle mi presne dela moje 535d v 60kmh a do toho jakoby trese celym autem,skoda ze neumim nemecky,abych si to na tom youtubu precetl.
zajimalo by me jestli ty konektory na tom cerpadle ma i e60 535d,ale to bych mel asi moc velky stesti spis to bude delat měnič ?? ve stredu ji vezu do opravny prevodovek tak se jeste zkusim podivat na ten konektor.Abych zbytecne nenechal delat prevodovku.
Dik za napad
tak si to hod do překladače


Tak včera jsem prostříkal konektor na váhu vzduchu, všechny konektory ke vstřikům a i ten zmiňovanej na railu. Dneska odpoledne uvidim, ale ráno se mi zdálo, že to trošku pocukávalo, tak odpoledne až budu mít zahřátej motor se uvidí.
Ještě mě napadlo, jestli by to nemohlo mít spojitost s výměnou čerpadla pod řidičem. Měnil jsem ho asi před dvouma měsícema. Jak to čerpadlo funguje, je buď zaplý nebo vyplý, nebo i nějak dávkuje? Protože mi furt nejde do hlavy kdyby bylo cokoliv v prdeli, proč auto cuká jen při lehkym sešlápnutí plynu a když šlápnu pořádně abych zrychlil, tak neni žádnej problém.
Ještě mě napadlo, jestli by to nemohlo mít spojitost s výměnou čerpadla pod řidičem. Měnil jsem ho asi před dvouma měsícema. Jak to čerpadlo funguje, je buď zaplý nebo vyplý, nebo i nějak dávkuje? Protože mi furt nejde do hlavy kdyby bylo cokoliv v prdeli, proč auto cuká jen při lehkym sešlápnutí plynu a když šlápnu pořádně abych zrychlil, tak neni žádnej problém.
- Risa525
- Registrovaný
- Příspěvky: 1951
- Registrován: ned 07.11.2004 01:00
- Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
tak jestli ti kolísaly otáčky tak už je problém asi jinde....mně to dělá taky E39 525d.... konstantní rychlost cca 120km/h...čtvrt plynu...diagnostika mi už párkrát vypsala váhu vzduchu...Raadii píše:Tak po dnešku další poznatek. Je to asi i trochu závislý na teplotě venku. Dneska bylo chladno a začalo mi to dělat až kousíček před barákem po cca 190km. Ale bylo to už takový nepříjemný, že kolísaly otáčky na semaforech.
Jinak pro Filozofa: je to asi něco podobnýho, ale cuká to o něco rychleji, že to na otáčkoměru nevidim. Ale je to u e39, tak jestli třeba nemá e60 nějakou rychlejší odezvu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon 27.08.2012 00:00
co tohle? taky e39
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hydromenic
me to prave petka taky dela ze se uplne rozvibruje kdyz jedu na malo plynu,ale nevim jak to zjistit jestli je to čerpadlo v pytli, mam e60 ale to cerpadlo bude podobny
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hydromenic
me to prave petka taky dela ze se uplne rozvibruje kdyz jedu na malo plynu,ale nevim jak to zjistit jestli je to čerpadlo v pytli, mam e60 ale to cerpadlo bude podobny
No jo, jenomže problém je, že ne vždycky se to projeví. A já nechci jet na diag když to zrovna všechno poběží jak má, abych tam vypláznul min. 400 a řekl mi, že zrovna nic nevidí. Ale kdyby to bylo vysokotlaký čerpadlo, tak to bych rád nebyl :/ Nicméně dneska ráno mi zase pohupovaly otáčky, tak jestli se mi zhoupnou cestou z práce, hned jedu na diag, mam to asi 1km od firmy a běda jestli tam na nic nepřijde 

No sám bych rád řekl, že je to tim EGRem, ale byl jsem to projet hned jak jsem ho vyčistil a zdálo se mi, že to ještě jednou pocukalo, jenomže to bylo tak nepatrný, že jsem nevěděl, jestli cuká motor, nebo je na hovno silnice, jako je v ČR zvykem. Ale když jsem ten EGR rozdělal, nebyl až tak extémně zasranej, šlo tam i vidět, že ten ventil chodí, sice asi jen cca 0,5cm nebo 1cm, ale chodil. Nicméně jsem ho vyčistil a rovnou zaslepil. Nevim nevim, jen doufám, že to bude v lati už 
