Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d e39 cuká při plynulý jízdě

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
palmexman1
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pon 27.08.2012 00:00

#21 Příspěvek od palmexman1 »

to je náhoda, tak tohle mi presne dela moje 535d v 60kmh a do toho jakoby trese celym autem,skoda ze neumim nemecky,abych si to na tom youtubu precetl.
zajimalo by me jestli ty konektory na tom cerpadle ma i e60 535d,ale to bych mel asi moc velky stesti spis to bude delat měnič ?? ve stredu ji vezu do opravny prevodovek tak se jeste zkusim podivat na ten konektor.Abych zbytecne nenechal delat prevodovku.
Dik za napad
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#22 Příspěvek od bibikuba »

palmexman1 píše:to je náhoda, tak tohle mi presne dela moje 535d v 60kmh a do toho jakoby trese celym autem,skoda ze neumim nemecky,abych si to na tom youtubu precetl.
zajimalo by me jestli ty konektory na tom cerpadle ma i e60 535d,ale to bych mel asi moc velky stesti spis to bude delat měnič ?? ve stredu ji vezu do opravny prevodovek tak se jeste zkusim podivat na ten konektor.Abych zbytecne nenechal delat prevodovku.
Dik za napad

tak si to hod do překladače :wink: co jsem pochopil tak se tam píše že závada v DPF-čištění a pak o převodovce-přehrání SW a pak OK-koukal jsem ale jen zběžné :D
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#23 Příspěvek od Raadii »

Tak včera jsem prostříkal konektor na váhu vzduchu, všechny konektory ke vstřikům a i ten zmiňovanej na railu. Dneska odpoledne uvidim, ale ráno se mi zdálo, že to trošku pocukávalo, tak odpoledne až budu mít zahřátej motor se uvidí.
Ještě mě napadlo, jestli by to nemohlo mít spojitost s výměnou čerpadla pod řidičem. Měnil jsem ho asi před dvouma měsícema. Jak to čerpadlo funguje, je buď zaplý nebo vyplý, nebo i nějak dávkuje? Protože mi furt nejde do hlavy kdyby bylo cokoliv v prdeli, proč auto cuká jen při lehkym sešlápnutí plynu a když šlápnu pořádně abych zrychlil, tak neni žádnej problém.
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#24 Příspěvek od cmelak »

Tak zkus ještě prostříkat ten konektor k tomu dopravnímu čerpadlu. Jestli je v prdeli zjistí diagnostika.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#25 Příspěvek od Risa525 »

Raadii píše:Tak po dnešku další poznatek. Je to asi i trochu závislý na teplotě venku. Dneska bylo chladno a začalo mi to dělat až kousíček před barákem po cca 190km. Ale bylo to už takový nepříjemný, že kolísaly otáčky na semaforech.

Jinak pro Filozofa: je to asi něco podobnýho, ale cuká to o něco rychleji, že to na otáčkoměru nevidim. Ale je to u e39, tak jestli třeba nemá e60 nějakou rychlejší odezvu...
tak jestli ti kolísaly otáčky tak už je problém asi jinde....mně to dělá taky E39 525d.... konstantní rychlost cca 120km/h...čtvrt plynu...diagnostika mi už párkrát vypsala váhu vzduchu...
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#26 Příspěvek od Raadii »

No jestli to bude dneska odpoledne cukat cestou z práce, tak asi zajedu na diag jestli bude moudřejší...
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#27 Příspěvek od Risa525 »

Raadii píše:No jestli to bude dneska odpoledne cukat cestou z práce, tak asi zajedu na diag jestli bude moudřejší...
Schválně si nech proměřit vstřiky...mam na nich najeto 20tis km a jeden už mám v horní hranici tolerance...bohužel :evil:
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#28 Příspěvek od Raadii »

Vstřiky mě taky napadly, ale nijak mi to nekouří a cuká to fakt jen když to lechtám, tak jsem myslel, že ty by to bejt neměly. Ale až s tim pojedu na diag, tak toho prozkoušíme co nejvíc no.
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#29 Příspěvek od cmelak »

Mě když odcházel vstřik tak mi motor houpal jen při volnoběhu nebo nízkých otáčkách a to pořád.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
palmexman1
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pon 27.08.2012 00:00

#30 Příspěvek od palmexman1 »

co tohle? taky e39
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hydromenic

me to prave petka taky dela ze se uplne rozvibruje kdyz jedu na malo plynu,ale nevim jak to zjistit jestli je to čerpadlo v pytli, mam e60 ale to cerpadlo bude podobny
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#31 Příspěvek od Raadii »

No jo, jenomže problém je, že ne vždycky se to projeví. A já nechci jet na diag když to zrovna všechno poběží jak má, abych tam vypláznul min. 400 a řekl mi, že zrovna nic nevidí. Ale kdyby to bylo vysokotlaký čerpadlo, tak to bych rád nebyl :/ Nicméně dneska ráno mi zase pohupovaly otáčky, tak jestli se mi zhoupnou cestou z práce, hned jedu na diag, mam to asi 1km od firmy a běda jestli tam na nic nepřijde :?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Jestli budeš mít o víkendu čas, tak se zastav v Mariánských Lázních. Manželku pošleš na zpívající fontánu a děti do cukrárny. Čidlo na railu (starší) mám a diagnostiku taky. Garantuji Ti, že pokud na závadu nepřijdu, neplatíš nic - jen tu cukrárnu a naftu. V případě zájmu SZ.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#33 Příspěvek od Raadii »

Tak nevim čim si to vysvětlit, ale auto teď zase necuká už několik dní. Buď potřebuje ujet delší vzdálenost, nebo to samo odeznělo. Krom vyčištění a odpojení EGRu jsem neudělal nic. No nechám se překvapit až pojedu někam dál.

Jinak děkuju StarML za všemožný dobrý rady ať už tady nebo přes SZ. :thumbsup:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#34 Příspěvek od bibikuba »

no myslím to může v některým případě bejt i nekvalitní ropou..Jinak ale koukám že poškubávání je docela rozšířenej problém-též s tím bojuju :x :x
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#35 Příspěvek od Raadii »

No ropa nás taky napadla, ale zatim jsem nevyjel tu nádrž u který mi to začalo škubat, tak fakt nevim čim se to spravilo a jestli vůbec. Ale zatim to fakt přestalo.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#36 Příspěvek od Filozof »

sakra kluci je to dost častý problém u 530d at e39 tak e 60/61 není to tím ERG ventilem či vyčištění klapky ?

Pokud ti to nedělá skutečně a dělal jsi tuto jedinou věc bude to asi ono ..mužete to někdo další potvrdit ?

At tady nešíříme spekulace ?
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#37 Příspěvek od Raadii »

No sám bych rád řekl, že je to tim EGRem, ale byl jsem to projet hned jak jsem ho vyčistil a zdálo se mi, že to ještě jednou pocukalo, jenomže to bylo tak nepatrný, že jsem nevěděl, jestli cuká motor, nebo je na hovno silnice, jako je v ČR zvykem. Ale když jsem ten EGR rozdělal, nebyl až tak extémně zasranej, šlo tam i vidět, že ten ventil chodí, sice asi jen cca 0,5cm nebo 1cm, ale chodil. Nicméně jsem ho vyčistil a rovnou zaslepil. Nevim nevim, jen doufám, že to bude v lati už :?
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#38 Příspěvek od Teddy »

Ahoj, prosimtě EGRo stačí u E60 jen zaslepit, nebo je potřeba to "oznámit" i softwarově?
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#39 Příspěvek od Raadii »

S tim neporadim, já jsem to dělal na E39 :roll:
TomasBroz
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 28.08.2012 00:00
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od TomasBroz »

Ahoj, měl jsem stejný problém. Byl to opotřebený hydroměnič automatické převodovky. Repas cca 6000,-Kč.
Odpovědět