Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 523i vynechává

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mafes
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 27.10.2010 00:00

#1 Příspěvek od mafes »

Zdravím hoši mám problém. Moje Bmw začlo z ničehonic vynechávat. Projevuje se to tak že auto jede normálně ale když sešlápnu plyn naplno tak se rozklepe jak ratlík, strašně pomalu akceleruje a dle ucha to vyzerá že vypadne jeden válec. Tak samo na volnoběh, když vytáčím tak do těch 4000 tak je to OK, ale nad 4000 to začne vynechávat. Nějaký tip kde začít? Je to M52 523i.
mafes
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 27.10.2010 00:00

#2 Příspěvek od mafes »

Občas to udělá i při rozjezdu. Začínalo to nenápadně, že to sem tam škublo, když jsem přidal na tempomatu ale teď už to dělá pořád.
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od darklord »

Zacal by som diagnostikou. A pokracoval podla toho co sa najde tam. Moze to byt od KO sviecky, cievky, vstrek, tlak paliva, az po podpaleny ventil alebo rozsekane piestne kruzky...
mafes
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 27.10.2010 00:00

#4 Příspěvek od mafes »

Jasný, zatím nemám přístup k diagnostice, nicméně jsem analogicky došel k podezření na vadnou jednu cívku. Můj dotaz zní, můžu na vyzkoušení použít náhradní cívku která mi tu zbyla z E36 325 M50 bezvanos? Podotýkám, že se ptám než ji vytáhnu z motoru - neviděl jsem ji jestli je vizuálně jiná tak prosím hned nebrblejte že jsem slepý
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od darklord »

Tak keby si ju videl tak sa toto nepytas ;)
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od noname »

cívky jednoduše proměř, odpor mezi krajními piny by měl být okolo 1,0 dle stáří, duležité je aby nebyly mezi nimy rozdíly více jak 2 desetiny
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#7 Příspěvek od E30STORM »

Je to buď čidlo klikové hřídele , nebo čidlo vačkového hřídele .
Až zjistíš co to je, napiš to tady, takhle přesně se to projevovalo mě , ale můžu se plést.
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Vena »

Mě to na 523i blblo podobně, s tím, že občas to bylo ok, občas ne a to stačilo chcípnout a znova nastartovat. Bylo to čidlo vačky. Nicméně zajeď někam na diag, tam bych začal, jak Ti tu už radí jiní...
mafes
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 27.10.2010 00:00

#9 Příspěvek od mafes »

Nevím, diagnostika vyhodila akorát výpadky dvou válců a čidlo teploty nasávaného vzduchu ( 150 stupnu ), koukal jsem po něm ale bohužel bude asi součástí váhy vzduchu..když odpojím váhu vzduchu tak to dělá pořád to samé..tak nevím, měl jsem zničené to koleno mezi váhou a klapou, vyměněno, nicméně beze změny..Vypozoroval jsem, že za studena to je lepší, sem tam to zarve i na plný plyn ale zahřáté je to v háji.
bagy
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: ned 12.10.2008 00:00
Bydliště: Žamberk

#10 Příspěvek od bagy »

mafes píše:Zdravím hoši mám problém. Moje Bmw začlo z ničehonic vynechávat. Projevuje se to tak že auto jede normálně ale když sešlápnu plyn naplno tak se rozklepe jak ratlík, strašně pomalu akceleruje a dle ucha to vyzerá že vypadne jeden válec. Tak samo na volnoběh, když vytáčím tak do těch 4000 tak je to OK, ale nad 4000 to začne vynechávat. Nějaký tip kde začít? Je to M52 523i.



Měl jsem stejný problém...výměna cívek a vše bylo potom ok....i spotřeba se potom zlepšila.
nick350
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#11 Příspěvek od nick350 »

to čidlo teploty nasávaného vzduchu jsem měl taky KO. Je to taková malá potvůrka u sání mezi váhou vzduchu a sáním(pod škrtící klapkou a potenciometrem). Je na něho dost blbý přístup, musíš odmontovat vzduch.filtr komplet a strčit ruku do těch míst jak jsem psal zespodu! a nahmatáš ho...je to dvoupinový konektor. Kdybys chtěl tak ho mám i novej
Odpovědět