Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zadní měchy BMW e39 Touring předělani na pružiny????

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
antone39
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 15.09.2010 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od antone39 »

Zadní měchy BMW e39 Touring chtel sem se zeptat zda to někdo neřešil zda se to de předělat na pružiny pač je to opravdu tvrdy a unika to tak sem si řikal že bych to demontoval a nebo je lepši koupit novy měchy děkuji
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Meda »

Do kombiku nedelam, ale slysel jsem, ze se delaly na prani i verze s pruzinama, takze by mozna stacilo v BMW zjistit cisla dilu a misto mechu dat pruzinu.. Mozna.. Mozna to ale tak jednoduchy nebude, urcite poradi nekdo, kdo to uz resil.. :)
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Soptiiik »

Už jsem to dělal stačí vymontovat měch a místo něj dát pružinu.Ale nedoporučuju je to tvrdé jako prase.
Uživatelský avatar
Honzek525
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 11.10.2011 00:00
Bydliště: Vysočina

#4 Příspěvek od Honzek525 »

Není lepší koupit za cca 9k oba měchy, přehodit je během půl hoďky, a mít na dlouho klid?
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#5 Příspěvek od StepanMatl »

Mně teda přišly pružiny daleko houpavější a měkčí než měchy. Tlak měchů se ale dá nastavovat přes diag.
antone39
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 15.09.2010 00:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od antone39 »

JA bych teda řekl že mechy sou opravdu tvrdči než pružiny musim se podivat jak vyrobyt tu spodni misku na drženi pružiny
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#7 Příspěvek od Andre2 »

No tak v první řadě si myslím, že jestli je auto "měkké" nebo "tvrdé" ovlivní daleko víc tlumiče (pokud se bavíme o seriových pružinách), to jen aby jsi to nepřeházel na pružiny a nedivil se, že je to úplně stejné, nebo možná ještě horší.

Logicky tlak měchu bez změny světlosti auta půjde asi těžko měnit.

Za sebe bych určitě měchy za pružiny neměnil, protože se mi líbí, jak má naložené i prázdné auto téměř stejné jízdní vlastnosti, což se u naloženého kombíka s keclou zádí říct opravdu nedá. A to je asi hlavní důvod, proč se to nivo montovalo.
Daudgen
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Daudgen »

Je to jako s postelí, spal bys radši na pružinách nebo na vzduchovým polštáři?

Na jakých discích jezdíš?

Pokud ti nivo funguje, tak ho nevyndavej. Je to super věc.
stallker
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: So(c)kolov

#9 Příspěvek od stallker »

Měchy jsou tvrdší bez debat, vyměnit za pružiny jdou jednoduše. Stačí koupit pružiny, třeba i v druhovýrobě a k tomu v bmw gumový podložky, myslím že to jsou díly 12,13,14 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_strut/ (cca 200/ks), nic ví nepotřebuješ. Výměna zabere cca hoďku :wink:

Jak píšou ostatní, nivo je však výborná věc. Naložíš kufr cihlama a auto je furt stejně rovný :) . Taky mi jednou praskl měch, koupil jsem starší (nezpuchřelé) oba dva za 1000,- a myslím, že jezdí do dneška.
Odpovědět