
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
pro mě není problem si na cestě vyměnit motor, natož rezervu, jednou jsem měnil kolo na dalnici a to riziko že mě nekdo sejme už nechcu nikdy zažit, lidi sou kokoti a pokud se mi něco stane na cestě tak jedu okamžitě doprdele. rafku se tehdy skoro nic nestalo krom par škrabancu, klidně bych do toho šel znova než někde stat na cestě a měnit kolo směrem do cesty, byt to kolo směrem ke krajnici tak to vyměnim, ale kolo do cesty mrdam, aby mě někdo sejmul kvuli par tisicum. někdo holt miluje auto na tolik že se kvuli tomu necha radši přejet, ja si radši rozmdam disk a koupim si druhej.
Než se nechat přejet nebo zkurwit disk a gumu za 20 tis., tak je si raděj zavolat odtahovku nebo asistenci
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
chlapi chci odstranit DPF a chtel bych vedet nejake postrehy po delsi dobe u cloveka,ktery to jen vymlatil bez upravy softu.
Tohle tema se nazyva filtr pevnych castic a myslim si ze je zbytecne tady cist uz 2 stranky o tom jestli je LPG lepsi nebo horsi a kdo jep po praznem kole.Tohle sem prece vubec nepatri,clovek se pak musi prokousavat spoustou textu,ktere nejsou vubec k tematu.Diky
Tohle tema se nazyva filtr pevnych castic a myslim si ze je zbytecne tady cist uz 2 stranky o tom jestli je LPG lepsi nebo horsi a kdo jep po praznem kole.Tohle sem prece vubec nepatri,clovek se pak musi prokousavat spoustou textu,ktere nejsou vubec k tematu.Diky
to se divim ja nedavno na e60 jeden dpf vyndal ale nejak se poopomely ulozit upravene mapy takze nedoslo k sw uprave a pan s tim pres vikend jezdil a behem toho se sputila asi 2x regenerace a byl to celkem hukot.. nejak moc neverim ze to bez te upravy jezdi nebo je to jen otazka casu.. s upravou sw uz neni zadny problem, v disu je pekne ulozene ze particle filter neni, status regenerace neaktivni a status pozadavku regenerace take...
JaraX píše:měl jsem tu na diagnostiku pana s e60 a vymlacenym filtrem bez upravy SW a hazelo to jednu chybu za druhou, nemyslím si že když to auto nebude mít upraveny SW že se stane něco hroznyho, ale radši bych to upravit nechal. každopadně jsem proti rušení DPF
Klidne jmenuj, ten pan jsem byl ja, a co jsem postrehl mezitim, co jsme se bavili tak nebylo more chyb ale 2 a to ze je ucpanej takze to bylo pred tim nez jsem to vymlatil a pak tam skocilo nejake cidlo tlaku ne... Zas takove porno to nebylo kazdopadne jak bude cas necham to radka odstranit psal ze to umi stejne asi jako snejk a rovnou ho necham dokodovat ty svetla. Nicme co si pamatuju tak ta chyba kdyz byl ucpanej, byla, ze na jednom cidle bylo 759 stupnu... Proc asi praskaj svody kdyz to cidlo je mert od nich a u nej jsou takove bomby. Nikomu to necpu. Precte si special sveta motoru diesel 3/2012 kde mimo jine napsali, ze filtr pc bmw po tom co odjede 200tis a nema vubec cenu ho cistit. U me to nic nedela. 3 chyby ucpanej, 759 stupnu a tlak. Nikomu to necpu a ani me toto tema neba. Ta e 60 si ted jezdi stejnym tempem za7,2 oproti 8,9 kdyz tam byl...

Takze vycistit to nema cenu a cpat do toho desitku jak tu nekdo psal, z vlastni zkusenosti ten filtr vymlatite za 30 minut i s nasazenim z5 staci jen kladivo a tyc. Cili fy co se tim specializuji na tom krasne bacujou... Snejk a jini diagnostici urcite potvrdi ze pokud clovek vi jak na to, ma to ze sw odstraneno za 10 minut i s prestavkou na dloubani se v nose. Tim padem ja jsem takovej rumun ze za takovouto praci bych zadne firme nedal 8-12 tis za hodinu prace....filtrum zdar:-)
JaraX píše:rooc nebyl jsi to ty, tyden po tobě tu byl další s vyřezanym filtrem, chyb měl víc a spotřeba se mu po vyřezaní prej zvedla.
Vsak ja to nemyslel spatne:-) ja si myslim ze jsme uplne normlane pokecali atd, jen ciste nahodou kdyby ti fungovalo to kodovani mohl bys mi zprovoznit ty svetla. Na tom podvozku ta chyba taky sem tam skace tak nevim, nekde jsem cetl ze se to musi kalibrovat na uplne rovnem povrchu:-/
Trubka místo DPF, magnaflow vejfuk a má i diesel velice pěknej zvuk.
http://www.youtube.com/watch?v=_dwoMdZTbyE
http://www.youtube.com/watch?v=_dwoMdZTbyE
speedfred píše:keby sa dpf odstránil aj SW ,dá to časom hodiť naspať do pôvodného stavu? alebo to už je nevratný zásah do RJ ?
Dá. V případě emulátoru (napodobuje přítomnost DPF bez zásahu do SW) je to věc jen jeho odpojení, no a v případě přepisovaného SW se také dá nahrát zase původní (někdy ti to udělají v servisu i nechtě, když v souvislosti s nějakým úkonem aktualizují SW- který s DPF automaticky vždy počítá). V obou případech samozřejmě musíš instalovat nový DPF i fyzicky.