Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

filtr pevných částic

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#61 Příspěvek od mari »

:-) po kilometru už se po prázdný gumě nejede, protože tam už žádná nebude. Ale bombarďáci jezděj 30 km jen po ráfku, pak ho srovnaj a pohoda.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#62 Příspěvek od starynovy »

stale vacsi ako frajerit tym, ze nevie na ceste vymenit rezervu :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od JaraX »

pro mě není problem si na cestě vyměnit motor, natož rezervu, jednou jsem měnil kolo na dalnici a to riziko že mě nekdo sejme už nechcu nikdy zažit, lidi sou kokoti a pokud se mi něco stane na cestě tak jedu okamžitě doprdele. rafku se tehdy skoro nic nestalo krom par škrabancu, klidně bych do toho šel znova než někde stat na cestě a měnit kolo směrem do cesty, byt to kolo směrem ke krajnici tak to vyměnim, ale kolo do cesty mrdam, aby mě někdo sejmul kvuli par tisicum. někdo holt miluje auto na tolik že se kvuli tomu necha radši přejet, ja si radši rozmdam disk a koupim si druhej.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od matiz »

Naprosty souhlas. Ja si platim pro tyto pripady asistenci, kdyz nekde provalim kolo, tak at panove prijedou. Nikdo by mne nedonutil menit kolo na dalnici, zaprve proto ze nejsem sebevrah a zadruhe proto, ze zadnou rezervu nemam -))
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#65 Příspěvek od mari »

Samozřejmě nebudu měnit kolo tam kde mi prdel trčí do silnice :-)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#66 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Než se nechat přejet nebo zkurwit disk a gumu za 20 tis., tak je si raděj zavolat odtahovku nebo asistenci
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od JaraX »

tak ja zkurvil jen gumu, takže škoda nic moc, stejně bych to už nelepil, to neuznávám.
TOMI

#68 Příspěvek od TOMI »

chlapi chci odstranit DPF a chtel bych vedet nejake postrehy po delsi dobe u cloveka,ktery to jen vymlatil bez upravy softu.
Tohle tema se nazyva filtr pevnych castic a myslim si ze je zbytecne tady cist uz 2 stranky o tom jestli je LPG lepsi nebo horsi a kdo jep po praznem kole.Tohle sem prece vubec nepatri,clovek se pak musi prokousavat spoustou textu,ktere nejsou vubec k tematu.Diky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od JaraX »

měl jsem tu na diagnostiku pana s e60 a vymlacenym filtrem bez upravy SW a hazelo to jednu chybu za druhou, nemyslím si že když to auto nebude mít upraveny SW že se stane něco hroznyho, ale radši bych to upravit nechal. každopadně jsem proti rušení DPF
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#70 Příspěvek od speedfred »

čo také hrozné by sa mohlo stať? ja ho mám von bez úpravy SW cca 35-40.000km a zatial to šlape.Rozmýšlam ho do budúcna keby bol za nejakú normálnu cenu namontovať spet.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od Snejk »

to se divim ja nedavno na e60 jeden dpf vyndal ale nejak se poopomely ulozit upravene mapy takze nedoslo k sw uprave a pan s tim pres vikend jezdil a behem toho se sputila asi 2x regenerace a byl to celkem hukot.. nejak moc neverim ze to bez te upravy jezdi nebo je to jen otazka casu.. s upravou sw uz neni zadny problem, v disu je pekne ulozene ze particle filter neni, status regenerace neaktivni a status pozadavku regenerace take...
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#72 Příspěvek od rooc »

JaraX píše:měl jsem tu na diagnostiku pana s e60 a vymlacenym filtrem bez upravy SW a hazelo to jednu chybu za druhou, nemyslím si že když to auto nebude mít upraveny SW že se stane něco hroznyho, ale radši bych to upravit nechal. každopadně jsem proti rušení DPF


Klidne jmenuj, ten pan jsem byl ja, a co jsem postrehl mezitim, co jsme se bavili tak nebylo more chyb ale 2 a to ze je ucpanej takze to bylo pred tim nez jsem to vymlatil a pak tam skocilo nejake cidlo tlaku ne... Zas takove porno to nebylo kazdopadne jak bude cas necham to radka odstranit psal ze to umi stejne asi jako snejk a rovnou ho necham dokodovat ty svetla. Nicme co si pamatuju tak ta chyba kdyz byl ucpanej, byla, ze na jednom cidle bylo 759 stupnu... Proc asi praskaj svody kdyz to cidlo je mert od nich a u nej jsou takove bomby. Nikomu to necpu. Precte si special sveta motoru diesel 3/2012 kde mimo jine napsali, ze filtr pc bmw po tom co odjede 200tis a nema vubec cenu ho cistit. U me to nic nedela. 3 chyby ucpanej, 759 stupnu a tlak. Nikomu to necpu a ani me toto tema neba. Ta e 60 si ted jezdi stejnym tempem za7,2 oproti 8,9 kdyz tam byl...:-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od JaraX »

rooc nebyl jsi to ty, tyden po tobě tu byl další s vyřezanym filtrem, chyb měl víc a spotřeba se mu po vyřezaní prej zvedla.
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#74 Příspěvek od rooc »

Takze vycistit to nema cenu a cpat do toho desitku jak tu nekdo psal, z vlastni zkusenosti ten filtr vymlatite za 30 minut i s nasazenim z5 staci jen kladivo a tyc. Cili fy co se tim specializuji na tom krasne bacujou... Snejk a jini diagnostici urcite potvrdi ze pokud clovek vi jak na to, ma to ze sw odstraneno za 10 minut i s prestavkou na dloubani se v nose. Tim padem ja jsem takovej rumun ze za takovouto praci bych zadne firme nedal 8-12 tis za hodinu prace....filtrum zdar:-)
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#75 Příspěvek od rooc »

JaraX píše:rooc nebyl jsi to ty, tyden po tobě tu byl další s vyřezanym filtrem, chyb měl víc a spotřeba se mu po vyřezaní prej zvedla.



Vsak ja to nemyslel spatne:-) ja si myslim ze jsme uplne normlane pokecali atd, jen ciste nahodou kdyby ti fungovalo to kodovani mohl bys mi zprovoznit ty svetla. Na tom podvozku ta chyba taky sem tam skace tak nevim, nekde jsem cetl ze se to musi kalibrovat na uplne rovnem povrchu:-/
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#76 Příspěvek od rooc »

JaraX píše:rooc nebyl jsi to ty, tyden po tobě tu byl další s vyřezanym filtrem, chyb měl víc a spotřeba se mu po vyřezaní prej zvedla.



Taky otazka, jestli tam dal z5 puvodni dil nebo trubku, uz jsem slysel zvuk auta co tam ma misto toho trubku a dost mozna to ovlivni i jine veci, nevim...
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#77 Příspěvek od mari »

Trubka místo DPF, magnaflow vejfuk a má i diesel velice pěknej zvuk.

http://www.youtube.com/watch?v=_dwoMdZTbyE
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#78 Příspěvek od scooter_x »

A ani to moc nekouří... :)
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#79 Příspěvek od speedfred »

keby sa dpf odstránil aj SW ,dá to časom hodiť naspať do pôvodného stavu? alebo to už je nevratný zásah do RJ ?
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#80 Příspěvek od mario42 »

speedfred píše:keby sa dpf odstránil aj SW ,dá to časom hodiť naspať do pôvodného stavu? alebo to už je nevratný zásah do RJ ?


Dá. V případě emulátoru (napodobuje přítomnost DPF bez zásahu do SW) je to věc jen jeho odpojení, no a v případě přepisovaného SW se také dá nahrát zase původní (někdy ti to udělají v servisu i nechtě, když v souvislosti s nějakým úkonem aktualizují SW- který s DPF automaticky vždy počítá). V obou případech samozřejmě musíš instalovat nový DPF i fyzicky.
Odpovědět