Ahoj,muzes mi poradit jak se nastavuje webasto v bmw 530d pres ten pc,mam auto chvilku a vubec nemam poneti jak to funguje a porad mi v tom pc jak je cd neco cvrdlika i kdyz vypnu klicek a zamknu auto diky Romaall píše:no, tak prozradím nově zjištěnou skutečnost!
Když je webasto z výroby.
1. Webasto přihřívá motor pokud je venku méně než 10stupnů nad nulou.
2. Webasto funguje jako v prvním bodě a ještě k tomu umí být nezávislé vytápění jehož čas se dá konfigurovat přez panel ovládání. + telestart je-li instalovaný.
k 1. - na okruhu topení již není instalováno žádné další čerpadlo mimo toho, které na sobě má webasto samo.
k2. - pod ovládacíma ventilama je přídavné čerpadlo (auxiliary water pump), v tomhle systému je navíc i další termostat na hadici za webastem, pod sáním.
Pokud máte instalované webasto jako je v prvním bodě, dá se dokodovat i funkce nezávislého vytápění, ale změní se nastavení modulu topení a tím bude modul vyžadovat připojení dalšího čerpadla (té auxiliary water pump) a podud se tak nestane, webasto již NEBUDE fungovat jako příhřev, jelikož modul topení webasto s chybou nespustí. Bude to fungovat pouze jako nezávislé topení.
dnes sem upravoval modul topení ( IHKA e39 ) aby nevyžadoval další pumpu, tak dám vědět jak sem dopadl.
edit. takže modul topení nehlásí chybu že auxiliary water pump je spojené na B+ chyba šla smazat, a při venkovní teplotě +3 se po otočení klíčku nahodil bufík. a ráno fungoval i jako nezávislé na časovač.
takže bufík 100% funkční
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 530d webasto problém
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
no, to aci cvrdliká malej ventilátorek který nasává vzduch přez čidlo teploty v panelu topení/klimy
jinak máš ten 16:9 monitor?
... tam v menu je na výběr (pokud to nemáš nakodované): Aux Ventilation nebo německy Standluftung.... to je menu kde se to zapíná.... jsou tam 2 časovače.
dole bys měl mít na výběr 2 přímé módy....
mod větrání a mod topení..... když budeš mít jen jeden, nemáš to nakodované....
pokud to nakodované máš, v menu je jiný název.... tuším aux heating/ventilation
dole je přímé zapnutí webasta.....
jinak máš ten 16:9 monitor?
... tam v menu je na výběr (pokud to nemáš nakodované): Aux Ventilation nebo německy Standluftung.... to je menu kde se to zapíná.... jsou tam 2 časovače.
dole bys měl mít na výběr 2 přímé módy....
mod větrání a mod topení..... když budeš mít jen jeden, nemáš to nakodované....
pokud to nakodované máš, v menu je jiný název.... tuším aux heating/ventilation
dole je přímé zapnutí webasta.....
Připojím se k tématu. Topení mám nakódované jenom jako příhřev. Webasto mi nezapíná při startu pod 10st.C - vůbec ani nevrkne Zjistil jsem,že mi nejede podávací čerpadlo. Trvalé napětí 12V na svorkách je. Když nahodím webasto, přes impuls +12V na PIN1 webasto se rozjede-ventilátor a vodní čerpadlo, ale na podávací čerpadlo nejde žádné napětí. Navíc při takovémto zapnutí nenajede panel topení. Žhavička je OK.Odkud je napojené to podávací čerpadlo? Může být chyba v komunikaci webasto - klima? Co s tím?
Je tady na Ostravsku někdo, kdo by s tím pomohl?
Díky
Je tady na Ostravsku někdo, kdo by s tím pomohl?
Díky
tak se přidávám do klubu nefunkčních bufiků
nechal jsem si od Snejka už dávno překodovat na nezávislé topení a jak jsem si blažil
ted ale bohužel nefunguje ani příhřev ani nezávislé topení-zapnu a vůbec nic se neděje
když ho načasuju tak sepne jen klima panel a nic se neděje-topení je mrtvola.....Může to bej třeba pojistkou nebo se mám vypravit hned na diagnostiku???Přemejšlel jsem třeba odpojit baterku,jestli náhodou se nevzbudí
jinak mám 530d E39 99 Tour s nefunkčním topením












-
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Haná
Ahoj všichni klubáci. Zima je tady,takže mě začalo vadit moje málo funkční Webasto. Klasicky špatná jednotka, kterou jsem poslal na opravení , a měla by už být na cestě zpátky ke mě. Ovšem teď mám možnost koupit celé webasto funkční thermotop C ,já mám thermotop Z/C -dotaz je jasný - bude to pasovat a hlavně fungovat???
ještě doplním,že je to na e39 530d 2001

Už jsem myslel že mám taky KO bufika ale jak se zdá tak jsem ho probudil
Problém nastal když jsem ho večer nastavil a v nádrži bylo málo ropy-od té doby nefungoval a nefungoval ani příhřev....Koukal jsem na pojistku a byla OK-už jsem se smířil s tím že budu muset sedat do ledárny a oprava mě nemine
Pak mě napadlo vyzkoušet restart teda že odpojit baterku
Světe div se,po připojení Aku vše zas normálně fungujeNevím jestli je možný že nedostatek paliva může odstavit nezávislé topení ale mě se to pravděpodobně stalo a po odpojení Aku zas normálně funguje
Doufám že má zkušenost někomu pomůže










-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
To je jasné že to nebude fungovaťbartpt píše:tak me se to taky uz rozbehlo. a co jsem tu tak cetl,tak jak pises malo paliva a taky se nerozbehne


d(- -)b
Zdravím všechny, má bufík nějakou samokontrolu napětí baterie? Stalo se mi že sem ho pustil přes telestart a po cca 30ti minutách přišel k autu nenastartoval, vyflákalo mi to baterku, auto bylo vyhřáte ale nenatočil sem ho.
E39 525dAT
Ještě dodám že jezdím přes týden krátké trasy městem, 8km do práce 8km z práce
Díky
E39 525dAT
Ještě dodám že jezdím přes týden krátké trasy městem, 8km do práce 8km z práce
Díky
Právě to tady pročítám a měl bych 2 otázky.
1 ) na E39 rv 2002, přestalo wabastovat webasto - rychlá diagnostika aniž bych to musel odkrytovávat? INPA a DIS mi bohužel nenačtě E39
nějakej rychlej reset, baterii jsem zkusil odpojit a nic.
2) na E60 530D rv 2004, webasto není psaný, ale auto se pekelně rychle začíná ohřívat i v mrazech, je tam nějakej " spešl příhřev"... Jinak Filtry, svody, termostaty egr, klaska, IBS prostě všechyn bolesti mám zasebou, tzn. je v cajku, ale fakt se to ohřívá dost rychle, někde jsem četl něco o elektrickýám příhřevu..ale nevím kde ho hledat, pokud tam je..nevíte někdo?
1 ) na E39 rv 2002, přestalo wabastovat webasto - rychlá diagnostika aniž bych to musel odkrytovávat? INPA a DIS mi bohužel nenačtě E39

2) na E60 530D rv 2004, webasto není psaný, ale auto se pekelně rychle začíná ohřívat i v mrazech, je tam nějakej " spešl příhřev"... Jinak Filtry, svody, termostaty egr, klaska, IBS prostě všechyn bolesti mám zasebou, tzn. je v cajku, ale fakt se to ohřívá dost rychle, někde jsem četl něco o elektrickýám příhřevu..ale nevím kde ho hledat, pokud tam je..nevíte někdo?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
ad 1) nic mne napadá, budeš to muset rozdělat
ad 2) na http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm si najdi Elektrischer Zuheizer. Pracuje to na pricipu rychlovarné konvice a hlídá to pojistka 100A. Provoz si řídí ŘJ klima a motoru a ten proud by tam měl téci jen pokud alternátor vyrábí proud, aby to nezdevastovalo baterku. Jednoduché, rychlé a ekologické, ale po 5 letech odechází ta topná spirála nebo spínací prvek a ty jsou drahé jako sviňa. Najdeš ho tady http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 4_0010.png , jmenuje se I01062, řídící konektor je X01143 a silový přívod 100A je X14052.
ad 2) na http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm si najdi Elektrischer Zuheizer. Pracuje to na pricipu rychlovarné konvice a hlídá to pojistka 100A. Provoz si řídí ŘJ klima a motoru a ten proud by tam měl téci jen pokud alternátor vyrábí proud, aby to nezdevastovalo baterku. Jednoduché, rychlé a ekologické, ale po 5 letech odechází ta topná spirála nebo spínací prvek a ty jsou drahé jako sviňa. Najdeš ho tady http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 4_0010.png , jmenuje se I01062, řídící konektor je X01143 a silový přívod 100A je X14052.
No vzhledem že televize nenabídzí opět nic atraktivního a ze salátu už se mi zevedá kufr, tak jdu otevřít to WEBASTO...
ještě pár otázek,
1 ) Jelikož nemůžu nechat auto stát, předpokládám že když ho vyhodím ven, zablindovat hadice nelze a jezdit bez něj. kdyby se něco " žvejklo"
2) nebo ho nechat na autě a otestovat všechno přímo na něm?
3) nebo vyndat, vyčistit a otestovat na stole ?
jinak k té E60, díky STATRML za perfektní výklad, díval jsem se na odkazy, docela důmyslné zařízení i když bych radší kdyby v mojí E60 bylo WEBASTO, byl jsem z původní E39 rozmazlenej
na to že tam mám docela TOP výbavu tohle tam někdo opomněl 
ještě pár otázek,
1 ) Jelikož nemůžu nechat auto stát, předpokládám že když ho vyhodím ven, zablindovat hadice nelze a jezdit bez něj. kdyby se něco " žvejklo"
2) nebo ho nechat na autě a otestovat všechno přímo na něm?
3) nebo vyndat, vyčistit a otestovat na stole ?
jinak k té E60, díky STATRML za perfektní výklad, díval jsem se na odkazy, docela důmyslné zařízení i když bych radší kdyby v mojí E60 bylo WEBASTO, byl jsem z původní E39 rozmazlenej


Tak WEBASTO je venku. Zjistil jsem že pumpa tlačí, odpojil jsem konektor na obrázku se šipkou a připojil na 12V a motorek se rozjel. Druhé značení je přívod nafty, nicméně mne zarazilo že je hadička kterou jsem sundal i uvnitř trubičky která vede do webasta absolutně sufo, po naftě ani památka. a pokud otočím klíčkem v zapalování ( mám odpojený pro jistotu i čidlo teploměru, tzn. -40st. na budíku) tak z toho nic neteče.. Je tam ještě podávací čerpadlo pro WEBASTO ?
..to jsem docela zvedavy na co prijdes...me taky webasto nejde..vzdy jen zahuci ten spalovaci ventilatorek a vypnee se...privod nafty je taky suchy...diag schitt name napise jen "prridavne topeni" v registru zavad...na poradnym diagu jsem nebyl protoze to tu nikdo nema a jezdit nekam daleko jen proto aby me nekdo zase rek ze si to mam koupit nove a ze to auto stoji cele zahovno tak to nepotrebuju...toz pockam co kdo a jak ..no neda se nic delat