ok, neorigo urcite ne...
ja myslel, ze to byla nabidka na dodelani vyhrevu do sedacek, ktere nemaji vyhrev, coz znamena otevrit sedacky, dodelat a pak ten zbytek co je popsany vys...proto jsem se toho chytil
člověk co mi nabízí sedáky m-technik s výhřevem tak prý k tomu má všechny komponenty a potřebné jen bych si musel ještě koupit kabely a za 500-1000 by mi je prý do auta nainstaloval... je ale pravda že už něco trhne na těch sedácích, ale i tak to je tedy asi supr nabídka ne?? protože i těch 9000k celkem ok
mcconrad píše:ok, neorigo urcite ne... ja myslel, ze to byla nabidka na dodelani vyhrevu do sedacek, ktere nemaji vyhrev, coz znamena otevrit sedacky, dodelat a pak ten zbytek co je popsany vys...proto jsem se toho chytil
to by taky šlo, ale musela by se na těch sedačkách vyměnit celá kůže, jelikož to vyhřívání je součást kůže, tím padem se ty druhy sedačky mužou rovnou vyhodit.
takže nic no, já čekal, že se jen otevřou a pak zase zavřou když si vemu, že to bude chtít pak eventuelně předělat i tapecy, tak to za to nestojí...ty sedačky jsou v látce...
jen takový bonus, zde je celkem povedený video návod na instalaci neorigo vyhřívání do zadních sedaček, a určitě to vyhřívání nebude trvat 15min než se to ohřeje, to je blbost, taky to nebude jako origo co hřeji během minuty, ale do 5min to musí být prohřátý.
zeptám se hoši, když budu chtít do auta který má totálně obyčejný sedačky jen s el výškou a úhlem opěradla proastě totálně základní kožaky, je možno nebo je tu někdo schopen mi do auta, nebo dá se vůbec do auta dostat comfort sitze tak aby chodila paměť doufuk, výhřev, prostě komplet všechny funkce sedaček ?? mám možnost je koupit v černé kůži ale nevím zda půjdou či ně dodělat do auta, díky za info, popř tel 734stotřináct213, nebo i kdyby někdo sedáky měl, jaká je za ně za pěkné dobrá cena?
Jde temer vsecko. Ale je to hodne prace, a malokdo si ji udela sam. Vis vin auta ze ktereho jsou? Pokud je budes kupovat, musi mit vsechny ridici jednotky pod sedakem. Bacha na sedaky z anglicaka, mas pak zadelano na spoustu prace navic... Pokud jsi nemel vyhrev, budes potrebovat i ten ovladaci panel.
čoveče vin se pokusím zjistit, je to od maníka na bazoši, prodává je tam jediný, comfortsitze černé, výhřev právě nemám no jednotky prý k tomu komplet jsou , jenže nejhorší je že já to kloudně nepoznám řešil semnou nějaký konektor us edačky jaký mám, to jsem ještě nestačil skouknout... já jsem ale vylepenej z toho že prý je problém ještě ve volantu... myslím nastavení el/man....
Mam facelift rok 2007, Italie, zakladni cervena perforovana kozena sedadla, bez vyhrevu, elektrika vsechny uhly, dofuk. Pro dodelani vyhrivani je taky treba vymenit sedadla?
abcent500 píše:Mam facelift rok 2007, Italie, zakladni cervena perforovana kozena sedadla, bez vyhrevu, elektrika vsechny uhly, dofuk. Pro dodelani vyhrivani je taky treba vymenit sedadla?
Jo vyměnit sedadla,jelikož ty tvé neobsahují vyhřívací dečky.. nebo další možnost úplně odčalounit a dodělat to.. plus asi nějaká ta elektrika od vyhřívání plus výměna středové konzole s tlačítkama na výhřev a nějaké kodování. Na mém jsem tedkom předělával textilní nevyhřívané poloeletriky na kožené hnědé vyhřívané sporty v elektrice s pamětí a ještě něčím.. Dal jsem to do servisu ať si poraděj dodal jsem jim sedačky s jednotkama, středovou konzoli ,, platil jsem za práci i s kodováním 6600kč. A vše co sedačky umí tak funguje
Opravdu v tom nehledej nic složitýho,
Měl jsem obyč kožený socky s výhřevem a dával jsem komforty s výhřevem, vše funguje včetně paměti na jednotlivé klíče
Totic píše:Taky to mám upgradnutý z obyč hader na sporty s výhřevem. Středový panýlek se mi podařil tuším za tisícovku. A kde ti to dělali, respektive taky uměj?
Dal jsem to v Třebíči do Autoservis Roman Prchal , jsou tam šikovní, auto dávám pouze tam , mají s bmw velký zkušenosti záleží co tvé nové sedačky mají umět , mě musel ke každé sedačce extra natahovat 8 drátů atd atd.. no nebylo to jen tak ,ale poradil si s tím za super peníze si myslím.
ale zase se mnohem líp drží, ani origo tříramínko se nedrží tak dobře jak čtyřramínko, vždycky je to něco za něco, ale trojramínko je hezčí a díky menšímu průměru působí auto sportovnější, větší čtyřramínko dělá auto zase komfortnější.