Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39d 142kw automat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
godzi
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pon 06.02.2012 01:00

#21 Příspěvek od godzi »

:wink:
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#22 Příspěvek od Andre2 »

Nejsem sice technik od BMW, ale ta adaptace plynu mi přijde jako totální hovadina...

Snímač plynu má dvojí snímání, právě proto, aby se vyloučila chyba měření, tam není co adaptovat.

Schválně napište jestli jste někdo něco zadaptoval :D
godzi
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pon 06.02.2012 01:00

#23 Příspěvek od godzi »

já to adaptoval a zlepšila se reakce
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#24 Příspěvek od butthead740 »

cajoch píše:
butthead740 píše:jo tak koukam asi mame stejne trhly automaty vsichni :roll: zitra se na to taky kouknu a sem zvedavej jestli se neco zmeni, ptz vazne mi nepride normalni aby auto radilo jak magor kdyz nemusi



to přeřazení (kickdown) je odvislý od polohy plynovýho pedálu, zkus předjíždět na 3/4 plynu a shodí to jen jeden kvalt......a jede to víc než slušně...


ja jezdim automaty celej zivot a opravdu vim jak s plynem, ale prave ze ikdyz dam 3/4 plynu tak moje auto stejne podradi o 2 mozna to tak je mozna ne.. proto pisu ze by me strasne zajimalo jak to radi jinejm 530d, ja sem z Marjanek, kdyby byl nekdo aspon z kraje tak rad nekam dojedu, nebo spich nekde na kafe a porovnat a projet auta aby cek vedel co a jak..
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#25 Příspěvek od Andre2 »

Není to spíš placebo?

Snad nám to tu někdo vysvětlí, ale "reakce" na plyn je závislá především na mapě kouřivosti.
Uživatelský avatar
Honzek525
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 11.10.2011 00:00
Bydliště: Vysočina

#26 Příspěvek od Honzek525 »

Uživatel starML to v jednom topicu vysvětloval, a můžu potvrdit, že adaptace plynu pomohla. Je to podobné, jako joystick u pc, taky se musí čas od času zkalibrovat, i když se s nim nic nezměnilo.
malas
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 04.01.2010 01:00
Bydliště: Praha a střední čechy

#27 Příspěvek od malas »

Já taky zkoušel tu adaptaci,ale rozdíl jsem nepoznal,buď to nebylo potřeba nebo jsem jí dělal špatně....
godzi
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pon 06.02.2012 01:00

#28 Příspěvek od godzi »

tak zas nějako zásadní rozdíl to nebyl, spíš mě přišlo, že to začlo řadit trochu jináč než jsem byl zvyklej, ale je to taky možná tím, že jsem si na to dával větší bacha.
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#29 Příspěvek od Andre2 »

Co se týče řazení automatu, tak já osobně bych naopak uvítal, aby při akceleraci podřadil na D malinko dřív, někdy mi přijde, že to zbytečně drží v nízkých otáčkách. Pokud chci jet svižněji, tak je tam S, to mi opravdu vyhovuje, podobně bych řadil i s manuálem.
Ještě mi přijde divné, že tu píšete o 1500ot. Já pokaždé, když chci razantněji akcelerovat, tak to měnič pustí min na 2000, před repasí to bylo ještě výš. Ale po rovince se to na 1200-1500ot šimrat dá.
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#30 Příspěvek od butthead740 »

Tak vcera sme udelali adaptaci plyn pedalu a automatu a musim rict ze zmena je citelna, auto radi driv a reakce plynu je taky znatelnejsi..
MadMaxII
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od MadMaxII »

butthead740 píše:Tak vcera sme udelali adaptaci plyn pedalu a automatu a musim rict ze zmena je citelna, auto radi driv a reakce plynu je taky znatelnejsi..
Cau, muzes napsat postup adaptace automatu prevodovky bez diag(promazani)?
Denny09
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 09.08.2012 00:00

#32 Příspěvek od Denny09 »

Ten návod je někde tady na fóru, ale pokud si vzpomínám tak klíček do polohy jedna a se šlápnout plyn až na podlahu (vč. kikdownu) na cca 30-40s možná dýl a mělo by to být smazáno.
sladour
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 16.11.2015 01:00
Bydliště: Velemín

#33 Příspěvek od sladour »

Ahoj,
mám 530da Touring 2003 asi měsíc a zatím si na sebe zvykáme, spotřebu teď po asi 2 tis km mám 8,3l ale je v tom i testování výkonu ale i testování toho, za kolik to umí nejmíň.
max jsem měl zatím asi 13l a min asi 7,3l

počítám že celkový dlouhodobý průměr bude cca 8l


Honza
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i

#34 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

Zdravím:
RESET adaptace automatické převodovky E60:

1) otočit klíčkem zapalování do druhé polohy 1+2 (zavřeny všechny dveře)

2) otočit klíčkem do pozice 3 bez stisknutí brzdového pedálu asi na 1sekundu a pustit

3) až se zobrazí symbol brzdového pedálu na BC a zazní signál ihned zmáčknout plynový pedál až na "kick down" a držet

4) po zmiznutí symbolu brzdového pedálu z BC pustit plynový pedál

5) vypnout klíček a vytáhnout ze zapalování.


RESET adaptace automatické převodovky E61:

Mě to pomohlo, přes plynový pedál.
1) Nebudeš vůbec šlapat na brzdu
2) Nastartuješ, rozsvíti se kontrolka > Start a obrázek noha na brzdě
3)Po té šlápneš plynový pedál na doraz a držíš dokud nezhasne kontrolka z bodu 2. jak zhasne povolíš plynový pedál a měl by zaznit gong.
4) vypneš zapalování > Hotovo.
Odpovědět