Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 528 při jízdě zdechla (palivové čerpadlo)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
V úterý jsem na autě vyměnil tlumiče, pružiny, stabilizátory tak jsem byl rád že zase můžu jezdit a po ujeti 40km auto zdechlo a nechce nastartovat. Startér normálně točí, ale ani náznak, že by auto chtělo nastartovat.
Jsem domluvenej na diagnostiku od kamoše, od toho se asi odpíchnu dále. Nějaké návrhy teď? Jinak co se mně stalo před tady tím zdechnutím, tak že jsem měl nastartovaný asi 2 hodiny na volnoběh na místě, pak jsem se chtěl rozjet a auto zdechlo a už nechtělo nastartovat. Tak jsem to neřešil přišel k autu za 3 hodiny a normálně chytlo.
Díky za rady
edit: Super návod na výměnu čerpadla je zde - http://www.youtube.com/watch?v=apOHpW_K ... Se6w02hpsw
--
BMW E39 528, 96
Jsem domluvenej na diagnostiku od kamoše, od toho se asi odpíchnu dále. Nějaké návrhy teď? Jinak co se mně stalo před tady tím zdechnutím, tak že jsem měl nastartovaný asi 2 hodiny na volnoběh na místě, pak jsem se chtěl rozjet a auto zdechlo a už nechtělo nastartovat. Tak jsem to neřešil přišel k autu za 3 hodiny a normálně chytlo.
Díky za rady
edit: Super návod na výměnu čerpadla je zde - http://www.youtube.com/watch?v=apOHpW_K ... Se6w02hpsw
--
BMW E39 528, 96
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Čerpadlo jsem řešil před týdnem. Je jednoduché vyzkoušet jestli dává. Tím bych začal. Mě ale nechalo na cestě, prostě po 10 km přestalo dávat. Je pravda, že už před tím taky nenastartovalo.
Tip: Vyndat palivové relé v kufru a natvrdo proklemovat drátem aby bylo napětí v konektoru čerpadla (nebo připojit z jiného zdroje přímo na konektor čerpadla). Odpojit hadičku a napíchnout tam vlastní do externí nádobky. A je to hned jasné.
Tip: Vyndat palivové relé v kufru a natvrdo proklemovat drátem aby bylo napětí v konektoru čerpadla (nebo připojit z jiného zdroje přímo na konektor čerpadla). Odpojit hadičku a napíchnout tam vlastní do externí nádobky. A je to hned jasné.
Mě se loni stalo že jsem dojel na chalupu a už nenastartoval ...byl jsem bezradnej vše v pořádku čerpadlo frčelo ...vše jsem proměřoval ...startovalo ale nechytlo....
Víš co to bylo ... ? Sračka voda a humus z benzínky SHELL tady ve Vyškově ...
Díky za vodu v -15C to bylo úžasné, zjištění přišlo až v teplé garáži kde rozmrzla voda v trubkách a nádrži a my na sebe koukali, že najednou vše funguje ...
Netankoval jsi u nějaké značkové benzínky ? Kde rádi přidávají vodu do benzínu ?
Nebo pak čerpadlo ? Zjisti si které je relé od čerpadla a pak jdi od pojistek po relé až k čerpadlu zda funguje ...
Pak laborovat zda nějaké čidlo neodešlo jak tady píše...
Pokud je diagnostika čistá vypadá to na čerpadlo nebo vodu v něm či nějakej zkrat na místě kde by to člověk nečekal.
Mrkni na svíčky zda hážou jiskru a palivo zda jde do válců to je základ....
Víš co to bylo ... ? Sračka voda a humus z benzínky SHELL tady ve Vyškově ...
Díky za vodu v -15C to bylo úžasné, zjištění přišlo až v teplé garáži kde rozmrzla voda v trubkách a nádrži a my na sebe koukali, že najednou vše funguje ...
Netankoval jsi u nějaké značkové benzínky ? Kde rádi přidávají vodu do benzínu ?
Nebo pak čerpadlo ? Zjisti si které je relé od čerpadla a pak jdi od pojistek po relé až k čerpadlu zda funguje ...
Pak laborovat zda nějaké čidlo neodešlo jak tady píše...
Pokud je diagnostika čistá vypadá to na čerpadlo nebo vodu v něm či nějakej zkrat na místě kde by to člověk nečekal.
Mrkni na svíčky zda hážou jiskru a palivo zda jde do válců to je základ....
code píše:Takže jsem zkoušel čerpadlo a při startování netlačí benál, takže je to jasný.
Jdu shánět nějaké jeté čerpadlo, nevít jestli je pro všechny benzínové šestiválce stejný? Nebude problém to vyměnit, když mám v nádrží kolem 60 litrů?
je to stejné na všechny R6 koupíš za ccA dva litry kdekoliv ... blbost kupovat originál totiž stojí asi 12tisic... prostě vatu...


třeba zde ...
http://autodily.mjauto.cz/bmw/5-e39/528 ... 80129.html
se dívám do náhradních dílu a ještě tam vidím předběžné čerpadlo ...tak jsem z toho jelej nemá dvě čerpadla 528i ? To je nějaká blbost ne ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak to bylo opravdu čerpadlem, výměna šla pěkně, jen ta finální vrchní krytka s gumovým těsněním tam nešla moc nasadit (video čas 2:57).
Čerpadlo, který tam bylo bylo nějaky no-name, koupil jsem za 500,- Kč starý origo bmw a frčí
.
Koupil jsem ho tu - http://www.bmw-nd.cz/ , doporučuju
Čerpadlo, který tam bylo bylo nějaky no-name, koupil jsem za 500,- Kč starý origo bmw a frčí

Koupil jsem ho tu - http://www.bmw-nd.cz/ , doporučuju

Raz som koupil na ND 523i v lete stym ze zdochol motor a je zly taka bola aj cena, ale doma po diagnostike sice nic a hovorim si vymenim cerpadlo a uvidime, ked som kukol do nadrze uff vsetko mozne tam bolo len benzin nie, vymenil som nadrz, /inak velmi nadherna robota/ cerpadlo a filter a auto maka dodnes, majitelovy som poslal 10kč a povedal som co sa stalo, sice dost zurila le co už zivot je boj a ani za tych 10 nepodakoval.
Takze cerpadlo je svina skor su svine ty co manipuluju z benzinom. Ja tankujem vervu už asi od roku 2006 a spokojnost.
OTAZKA:
Inak by ma zaujimalo preco na Norskom benzine spravim cca o 100km viac ako na ceskom benzine? a to norsko mesto kde je spotreba vedsia a cechy dialnica kde je spotreba mensia.
HMM preco?
Takze cerpadlo je svina skor su svine ty co manipuluju z benzinom. Ja tankujem vervu už asi od roku 2006 a spokojnost.
OTAZKA:
Inak by ma zaujimalo preco na Norskom benzine spravim cca o 100km viac ako na ceskom benzine? a to norsko mesto kde je spotreba vedsia a cechy dialnica kde je spotreba mensia.
HMM preco?
zverbo píše:Raz som koupil na ND 523i v lete stym ze zdochol motor a je zly taka bola aj cena, ale doma po diagnostike sice nic a hovorim si vymenim cerpadlo a uvidime, ked som kukol do nadrze uff vsetko mozne tam bolo len benzin nie, vymenil som nadrz, /inak velmi nadherna robota/ cerpadlo a filter a auto maka dodnes, majitelovy som poslal 10kč a povedal som co sa stalo, sice dost zurila le co už zivot je boj a ani za tych 10 nepodakoval.
Takze cerpadlo je svina skor su svine ty co manipuluju z benzinom. Ja tankujem vervu už asi od roku 2006 a spokojnost.
OTAZKA:
Inak by ma zaujimalo preco na Norskom benzine spravim cca o 100km viac ako na ceskom benzine? a to norsko mesto kde je spotreba vedsia a cechy dialnica kde je spotreba mensia.
HMM preco?
vtip je v tom že máme tak rozbité dálnice že většinu energie se ztratí ve výmolech a dírách, auto dribluje po naší vozovce jako basketbalový míč na hřišti...místo aby energii věnovalo směrem dopředu hodně se jí ztratí na rozbité silnici ... no ale to je jen minimum......

horší to je ovšem s našimi zlodějskými praktikami všechno rozkrádat, odrbat a vytunelovat ... Hlavně ti co čuchli špinavým penězum...
a já tak propagoval VERVU jak jsou úžasní a oni udělají tohle....

už nevěřím ničemu....
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... -do-tydne/
Teorie o závislosti kvality paliva na životnost podávacího čerpadla vypadá logicky, ale problém bude spíš v kvalitě čerpadla. Když pominu, že mi vloni odešlo na jedné frenventované křižovatce a já následně ochromil dopravu krajského města na dvě hodiny (než přijel odtah), tak určitě stojí za pozornost to, že v autorizáku nově naistalované čerpodlo vydrželo asi dva týdny. Hned od počátku se hlásilo kňouravým zvukem a pak začlo vynechávat. Takže znovu servis a vyreklamovali to. Takže jsem dostal třetí ...