Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Maximální velikost LPG nádrže do e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: úte 10.07.2012 00:00
- Bydliště: BMW 530iA tour
a já jsem četl navíc že to dělají i bez plováku takže při 71litrech se tam dá narvat skutečně 71litru....to je podstatná informace.
Ovšem pak je důležité aspon 2-3litry spotřebovat ideálně e projet 10km po městě nebo prostě tankovat plnou ve chvili kdy někam jedu apon na chalupu... a ne nechat stát auto venku při 40C vedra na slunci ---to by si jistě odpustilo něco samo....
Takže ta rezerva co slyším na plovák a 20procent je v našich krajích asi zbytečná ...
Chtělo by to ještě nějaké fundované odpovědi od lidí co mají takto upravené auta ...
Osobně mám 80litrovou nádrž a narvu max 64litru což je škoda ...
příště bude toroid a taky chci kupovat e39 530i nebo 540i takže jsem ve fázi rozhodování a budu řešit co tam narvu max. místo rezervy
Jet pak na dovolenou a ujet s autem 800km na jedno tankování LPG je super.
Ovšem pak je důležité aspon 2-3litry spotřebovat ideálně e projet 10km po městě nebo prostě tankovat plnou ve chvili kdy někam jedu apon na chalupu... a ne nechat stát auto venku při 40C vedra na slunci ---to by si jistě odpustilo něco samo....
Takže ta rezerva co slyším na plovák a 20procent je v našich krajích asi zbytečná ...
Chtělo by to ještě nějaké fundované odpovědi od lidí co mají takto upravené auta ...
Osobně mám 80litrovou nádrž a narvu max 64litru což je škoda ...
příště bude toroid a taky chci kupovat e39 530i nebo 540i takže jsem ve fázi rozhodování a budu řešit co tam narvu max. místo rezervy
Jet pak na dovolenou a ujet s autem 800km na jedno tankování LPG je super.
Filozof píše:a já jsem četl navíc že to dělají i bez plováku takže při 71litrech se tam dá narvat skutečně 71litru....to je podstatná informace.
Ovšem pak je důležité aspon 2-3litry spotřebovat ideálně e projet 10km po městě nebo prostě tankovat plnou ve chvili kdy někam jedu apon na chalupu... a ne nechat stát auto venku při 40C vedra na slunci ---to by si jistě odpustilo něco samo....
Takže ta rezerva co slyším na plovák a 20procent je v našich krajích asi zbytečná ...
Chtělo by to ještě nějaké fundované odpovědi od lidí co mají takto upravené auta ...
Osobně mám 80litrovou nádrž a narvu max 64litru což je škoda ...
příště bude toroid a taky chci kupovat e39 530i nebo 540i takže jsem ve fázi rozhodování a budu řešit co tam narvu max. místo rezervy
Jet pak na dovolenou a ujet s autem 800km na jedno tankování LPG je super.
Proto se ptám, taky bych rád pořídil nejspíš 540i a právě kvůli případný dovolený mě to celkem zajímá, protože hledat pak někde v zahraničí třeba v noci LPG pumpu, tak to asi neni uplně k tomu.
muj plynař ma na to nějakej specialni vrtak co to odhazuje ven, nicmené dřiv to prej dělal normalním vrtákem a o nějakym poškození jsem neslyšel. každopadně ten plast v motoru asi nic neudělá, podle mě se jen nasaje a shoří.
druhy LPG sou různé, podle toho co je zrovna dobry, ale většinou Stag, Magic, Nevo.
druhy LPG sou různé, podle toho co je zrovna dobry, ale většinou Stag, Magic, Nevo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
aby se nezvedl koberec je třeba rozbouchat ty vlnovky co sou dole v kufru pod rezervou.
jinak ohnout plovak samo domo nedoporučuju, ono rozdělavat nadrž není žadna prdel, dělal jsem to jednou, dokonce mi blafla nadrž která ležela 2 roky venku BEZ VENTILU tzn s 3cm dírou.
Prins není žadnej zázrak a montáže z německa taky ne, co mi sem jezdí na servis, tak většinou pěkny bastle že bych jim sekal ruce. Prins jsem tu měl v jedné sedmičce co byla montovana přimo v Prinsu v Belgii, nehoraznej bastl, nádrž snad 76l v E65, když se tam vleze 103, plnící hrdlo v narazniku a u motoru jak nasrany. vyhoda Prinsu sou akorat vstřikovače Keihin, ty maj nejlepší ze všech LPG, ale třeba draty ke vstřikum a cívkám nemaj ani označeny, takže při jakymkoliv servisu motoru si musíte všecky dráty poznačit. zlatí polácí kteří myslí na to že se to auto bude někdy servisovat.
možnosti nastavení v SW toho Prinse taky ne. Nehledě na to že servis Prinse na moravě je jen jeden.
jinak ohnout plovak samo domo nedoporučuju, ono rozdělavat nadrž není žadna prdel, dělal jsem to jednou, dokonce mi blafla nadrž která ležela 2 roky venku BEZ VENTILU tzn s 3cm dírou.
Prins není žadnej zázrak a montáže z německa taky ne, co mi sem jezdí na servis, tak většinou pěkny bastle že bych jim sekal ruce. Prins jsem tu měl v jedné sedmičce co byla montovana přimo v Prinsu v Belgii, nehoraznej bastl, nádrž snad 76l v E65, když se tam vleze 103, plnící hrdlo v narazniku a u motoru jak nasrany. vyhoda Prinsu sou akorat vstřikovače Keihin, ty maj nejlepší ze všech LPG, ale třeba draty ke vstřikum a cívkám nemaj ani označeny, takže při jakymkoliv servisu motoru si musíte všecky dráty poznačit. zlatí polácí kteří myslí na to že se to auto bude někdy servisovat.
možnosti nastavení v SW toho Prinse taky ne. Nehledě na to že servis Prinse na moravě je jen jeden.
Raadii píše:A tak si občas řikám, proč nějaký automobilky nedělaj auta na LPG už od počátku. Když to pro ten motor neni nijak zničující co se životnosti týče atd... Ethanol do aut cpou, kterej stojí přes 22kč a skoro se nevyplatí ho tankovat kvůli vyšší spotřebě auta.
proč nedělají auta která mají spotřebu 1,5-2litry / 100km ?
Dneska to automobilky dokážou ale nechtějí ...prostě je za tím něco ...
vyslechl jsem si odbornou diskuzi kde vezmou auto z továrny např. 206peugeot a vyladí ho tak, že jezdí za 1,9-2,7litru na 100km.
Upravené mapy a pár drobností ale auto vlastně stejné jako to co se prodává.
Ideální by bylo mít možnost přepínat mapy EKO a NORMAL a SPORT
a dle toho i spotřeba...
Něco jak dělá V8 s vypínáním válcu tušim GM.
dálky a město klidná jízda o 30-40procent menší spotřeba
a pokud chci výkon přepnu a jedu na plný výkon.
Fiat na přání dělá LPG do aut.
I jiné automobilky... mám pocit ale stále tam zavazí ta velká nádrž na benzín.
Problém je s daněma ...kdyby byl benzín za 14-16kč litr tak neřešíme LPG. a jezdíme všichni s V8.