Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 528i T - Nestartuje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Carlos
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 14.05.2008 00:00
Bydliště: Dejvice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Carlos »

ahoj, v půlce ledna mi nejde nastartovat auto. otočím klíčkem a nic.

(Autobaterii jsem nabil)

edit: (auto nestartuje ani při připojeným a nastartovaným pomocným voze)


Nějaké návrhy proč to nejde?

Ď
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pokud máš víc klíčů, tak zkus jiný klíč. Teoreticky to může být imobilizér.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#3 Příspěvek od Dan td »

Pokud se rozsvítí kontrolky, vše se tváří normálně a když chceš startovat a nic se neděje, je to nejspíš klíč, jak píše Fx. Taky se mi to stalo, na STK :)
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Carlos
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 14.05.2008 00:00
Bydliště: Dejvice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Carlos »

..., ale obávám se že jsem zkoušel oba a nic. uvidím ještě v pondělí.

auto stálo venku, předminulej tejden při startu velkejch mrazů jsem nastartoval a popojel 3 km a do podzemních garáží a druhej den ve čtvrtek už to nenastartovalo :-(
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Ono to taky nemusí být klíčem, ale tou snímací cívkou nebo T/R modulem, ale taky může být v háji startér apod., na to se ale bez diagnostiky nepřijde (leda ten startér, když ho zkusíš na zkrat).
Carlos
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 14.05.2008 00:00
Bydliště: Dejvice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Carlos »

... no já vím o autech jen to, kudy se do nich leze a že když zatočím volantem, ono to nějak taky zatočí na stejnou stranu. takže nevím co a jak. :-(
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#7 Příspěvek od zverbo »

mal som podobny problem kedysi na mojej prvej 528i a vymenil som

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... switch/#02

a bol pokoj.
Carlos
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 14.05.2008 00:00
Bydliště: Dejvice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Carlos »

... takže chcípnul imobilizér nebo tak něco (už jsem to zapomněl), prej tím, jak se zkoušelo nastartovat při vybitý baterii...

takže oprava - výměnou za jiný "to něco" a nová baterie
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Vidíš to... co tě to stálo? Většinou je to opravitelné, ani se nemusí nic měnit (když se ví, jak). Takhle je znemožněné objednání nového klíče v BMW :-/, pokud se ta jednotka nedávala nová z autorizáku.
Carlos
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 14.05.2008 00:00
Bydliště: Dejvice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Carlos »

to Fx no ten díl asi 1.300,- + ještě nějaké drobnosti okolo, jako novej volej, nová baterie... když už to jde do servisu, nechám udělat více věcí.

... jo a s tou nemožností případného objednání nového klíče - to mě nějak nenapadlo no, risknu to, že to chvíli vydrží.
Ale kdybych měl to auto ještě příští zimu(což už není moc pravděpodobné), a znova bych vybil baterii, asi bych to auto už "neopravoval...

Mimochodem vybitá baterie je u nás v rodině celkem běžná věc, protože auta trápíme na krátké vzdálenosti. Jen vzácně překračujeme 8 km na jednu jízdu.
Odpovědět