Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
snížení e34
Přední náprava trpí u e34 u každého snížení.Je to prostě stará koncepce.Já mám tlumiče Bilstein B8 a pružiny Weitec -35/-35. Záleží kolik do toho chceš investovat. Při snížení -55mm zapomeň na nějakou slušnou jízdu po městě...všude samá díra,retardér
A samozřejmě každý rok výměna čepů a ramen atd.

Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
už se to tu probiralo vickrat zkus prohledat tuto sekci, zaklad je tady http://www.bmw4life.com/shocksSpringsGuide.htm
pokud to chceš mit nizky tak nejnižši staticke sniženi cca -60/-40 ti daji pružiny vogtland jsou to kvalitni myslim že německe pružiny, osobně k nim nedoporučuji davat bilsteiny b8 protože předky maji doraz uvnitř tlumiče takže neda se zkratit jinde než ve fabrice a pokud nedavaš bacha tak properuje to až na doraz a celkem rado, s vogtlandy se doporučuji tlumiče koni, s "vyššimi" pružinami H&R, eibach apod bilsteiny b8 fungujou pry dobře EDIT: je to možne zkratit i samodoma jak jsem psal niže v topiku
takhle vypada vogtland + b8 po pulroce, podložky pod pružinami ve předu jsou 3mm misto klasickych 9mm

pokud to chceš mit nizky tak nejnižši staticke sniženi cca -60/-40 ti daji pružiny vogtland jsou to kvalitni myslim že německe pružiny, osobně k nim nedoporučuji davat bilsteiny b8 protože předky maji doraz uvnitř tlumiče takže neda se zkratit jinde než ve fabrice a pokud nedavaš bacha tak properuje to až na doraz a celkem rado, s vogtlandy se doporučuji tlumiče koni, s "vyššimi" pružinami H&R, eibach apod bilsteiny b8 fungujou pry dobře EDIT: je to možne zkratit i samodoma jak jsem psal niže v topiku
takhle vypada vogtland + b8 po pulroce, podložky pod pružinami ve předu jsou 3mm misto klasickych 9mm


trochu to tu oživím, mám už dlouho problém vepředu s tlumičema, dal jsem kratší pružiny a vždy mi to vymlátilo tlumiče, protože chodily asi až nadoraz, známý to má stejně a nikdy se mu to nestalo, napadlo mě už jen jestli je nedá pár centimetrů nahnat v horním uložení? žě by to tu pístnici pustilo blíž ke kapotě(PROŠLA BY VÝŠ ULOŽENÍM) není třeba víc druhů horního uložení? jinak kratší tlumiče jsou právě ty b8?
B8 s eibachy je popularni kombinace v zahranici, jinak k tomu prorazeni az na doraz pri velkym snizeni cim trpi me auto nevim jak je to u jinych tlumicu ale u b8 je reseni, tlumic se da rozebrat a ufiknout doraz o pulku http://www.brazeauracing.com/bumpstops.htm nemuzu se dockat kdy si to necham udelat na sve e34 to bouchani do kastle je srdcervouci 

ARMAN píše:B8 s eibachy je popularni kombinace v zahranici, jinak k tomu prorazeni az na doraz pri velkym snizeni cim trpi me auto nevim jak je to u jinych tlumicu ale u b8 je reseni, tlumic se da rozebrat a ufiknout doraz o pulku http://www.brazeauracing.com/bumpstops.htm nemuzu se dockat kdy si to necham udelat na sve e34 to bouchani do kastle je srdcervouci
Aha. Tak to asi taky udělám.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40