Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

snížení e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
COM17
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 09.04.2009 00:00

#1 Příspěvek od COM17 »

Zdravím má někdo zkušenosti se snížením E34, popřípadě o kolik snížit? Jaké pružiny koupit? Přemyšlím o snížení P55mm/r35mm.
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#2 Příspěvek od Rendis »

Přední náprava trpí u e34 u každého snížení.Je to prostě stará koncepce.Já mám tlumiče Bilstein B8 a pružiny Weitec -35/-35. Záleží kolik do toho chceš investovat. Při snížení -55mm zapomeň na nějakou slušnou jízdu po městě...všude samá díra,retardér :( A samozřejmě každý rok výměna čepů a ramen atd.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#3 Příspěvek od ARMAN »

už se to tu probiralo vickrat zkus prohledat tuto sekci, zaklad je tady http://www.bmw4life.com/shocksSpringsGuide.htm

pokud to chceš mit nizky tak nejnižši staticke sniženi cca -60/-40 ti daji pružiny vogtland jsou to kvalitni myslim že německe pružiny, osobně k nim nedoporučuji davat bilsteiny b8 protože předky maji doraz uvnitř tlumiče takže neda se zkratit jinde než ve fabrice a pokud nedavaš bacha tak properuje to až na doraz a celkem rado, s vogtlandy se doporučuji tlumiče koni, s "vyššimi" pružinami H&R, eibach apod bilsteiny b8 fungujou pry dobře EDIT: je to možne zkratit i samodoma jak jsem psal niže v topiku

takhle vypada vogtland + b8 po pulroce, podložky pod pružinami ve předu jsou 3mm misto klasickych 9mm
Obrázek
Obrázek
RISAK
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 30.09.2013 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#4 Příspěvek od RISAK »

trochu to tu oživím, mám už dlouho problém vepředu s tlumičema, dal jsem kratší pružiny a vždy mi to vymlátilo tlumiče, protože chodily asi až nadoraz, známý to má stejně a nikdy se mu to nestalo, napadlo mě už jen jestli je nedá pár centimetrů nahnat v horním uložení? žě by to tu pístnici pustilo blíž ke kapotě(PROŠLA BY VÝŠ ULOŽENÍM) není třeba víc druhů horního uložení? jinak kratší tlumiče jsou právě ty b8?
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#5 Příspěvek od Rendis »

Já mám horní uložení pro M-technik podvozek.Což by mělo být tvrdší. B8 jsou kratší nebo spíš tužší.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#6 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Kluci dávali na E34 tlumení B8 + Eibach springs.
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#7 Příspěvek od ARMAN »

B8 s eibachy je popularni kombinace v zahranici, jinak k tomu prorazeni az na doraz pri velkym snizeni cim trpi me auto nevim jak je to u jinych tlumicu ale u b8 je reseni, tlumic se da rozebrat a ufiknout doraz o pulku http://www.brazeauracing.com/bumpstops.htm nemuzu se dockat kdy si to necham udelat na sve e34 to bouchani do kastle je srdcervouci :cry:
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#8 Příspěvek od Rendis »

ARMAN píše:B8 s eibachy je popularni kombinace v zahranici, jinak k tomu prorazeni az na doraz pri velkym snizeni cim trpi me auto nevim jak je to u jinych tlumicu ale u b8 je reseni, tlumic se da rozebrat a ufiknout doraz o pulku http://www.brazeauracing.com/bumpstops.htm nemuzu se dockat kdy si to necham udelat na sve e34 to bouchani do kastle je srdcervouci :cry:


Aha. Tak to asi taky udělám.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Odpovědět