Diky chlapci. Hezke ceni. Zacinam se nechavat presvedcit do V8.
Vyvstavaji zde ale dva dotazy:
- za kolik realne jezdi tato 4,4 v lpg. Stejne jsem chtel i trilitr zplynovat.
- jako prevodovku? Na nekolika mistech jsem se zde docetl ze jedine v matu. Ze manualy se zde serou. To me dost zarazi. Nikdy jsem neslysel ze by melo nejake bmw problem s manualni skrini. Proc 540ano? A jaky typ automatu se delal..co je v cem lepsi a pripadne kolik stoji go. Da se predpokladam ze auto bude mit najezd 250-300 tis. Je potreba delat go automatu? A co motor v techto km. Nejaky servis typu rozvody. Tesneni pod hlavou atd.... ? U V6 bych asi rozvody a mensi generalku /minimalne kontrolu nechal provest/
Diky za nazory. Nejlepe vlastni zkusenosti a ne co se rika. Casto je realita jina
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě e39 s 300tkm najetými... MÁ SMYSL???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Písek
Filozof píše:lukes39: Nekecej tady je podnikatel a jezdí s VOLVEM na LPG.
Najezdí taky 50tis. ročně. a do účetnictví to normálně dává v pohodě.
Je jedno zda jezdíš na naftu LPG nebo benzín jen s LPG ušetříš strašné prachy když to spočítáš...a za pár let máš na nové BMW když popřemýšlíš kolik to udělá....
+ k tomu máš osvobození od silniční daně, když jezdíš na LPG.

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
pokud bych mel vybirat auto s rocnim najezdem 50k, vybral bych peknou, zachovalou a hlavne vybavenou e38 740i. Bez vybavy bmw postrada smysl. e38 jezdi za cca 16 litru plynu. e39 nemam ze zkusenosti, ale tipuji, ze to bude o 1-2 mene. pokud nepotrebujes touringa, vybral bych e38 fl. svezeni je uplne nekde jinde. jezdi to levneji nez e39 v nafte a je to kocar. pokud e39 touring - manual/automat. vyber je na tobe - manual sportovni jizda (nejaky ten "bucek"), automat - klidnejsi styl, ale dostatek sil na predjeti cehokoliv a kdekoliv - to je muj duvod proc 280 koni za levno a ne 230- nebo v nafte necelych 200. samozrejme kroutak je uplne nekde jinde - proto je i lepsi 540 a ne 535. rozhodne bych vymenil svice, filtry, oleje a nechal pretesnit ventildekl (jak r6 tak v8). ostatni kontrola. rozvody celkem zbytecne pokud neni slyset "cinkani".
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Filozof píše:lukes39: Nekecej tady je podnikatel a jezdí s VOLVEM na LPG.
Najezdí taky 50tis. ročně. a do účetnictví to normálně dává v pohodě.
Je jedno zda jezdíš na naftu LPG nebo benzín jen s LPG ušetříš strašné prachy když to spočítáš...a za pár let máš na nové BMW když popřemýšlíš kolik to udělá....
Ty jseš zas chytrej... Já nejsem podnikatel a do účetnictví to prostě dát nemůžu. Rozebírat proč tady nebudu. Tečka. Taky jsem neřekl, že s LPG nebudeš jezdit o mnoho levněji! Prostě se tu najde pár lidí, kteří by v BMW plyn prostě nesnesli. Hlavně tu teď nezačni řešit proč apod.. Prostě proto. Už jen pro ten pocit..

A Don to vyřešil. E38 740i v LPG - dle mě nejrozumnější volba.
Zdar, o 540tce si něco přečtěte zde. Servis je jinde než 530i. Taky se koukám po E39tce v benzínu, ale v dobré výbavě a M.paketu je to běh na dlouhou treť.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=automat
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=automat