Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969 Registrován: úte 17.01.2012 01:00
#21
Příspěvek
od sedyvlk6 » čtv 07.03.2013 19:09
Né mám manuál ale chtěl jsem aby mi někdo dopuručil jaký olej tam nalít a kolik ho potřebuji,
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155 Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha
#22
Příspěvek
od Kugelig » čtv 07.03.2013 19:13
sedyvlk6 píše: Né mám manuál ale chtěl jsem aby mi někdo dopuručil jaký olej tam nalít a kolik ho potřebuji,
http://bit.ly/XYqsGK
s tímhle chybu neuděláš.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969 Registrován: úte 17.01.2012 01:00
#23
Příspěvek
od sedyvlk6 » čtv 07.03.2013 19:18
A co tahle věta? Pro sekvenční převodovky, dog-box a samosvorné diferenciály. Nevhodný pro synchronní převodovky.
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155 Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha
#24
Příspěvek
od Kugelig » čtv 07.03.2013 19:22
sedyvlk6 píše: A co tahle věta? Pro sekvenční převodovky, dog-box a samosvorné diferenciály. Nevhodný pro synchronní převodovky.
hele, je to ze sekce manualní převodovky, leda by tam měli chybu, což nepředpokládám, vzhledem k možným soudním tahnicím.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978 Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov
#25
Příspěvek
od beny-maser » čtv 07.03.2013 19:44
Já mám v e34 v manuálu taky ATF,poznáš to podle štítku co bude někde vedle zátky a na tom to je napsaný.
Převodovej olej mám pouze v diferáku jinak nikde. E34 jsem ještě neviděl, že by měla v převodovce něco jinýho,tak podle toho soudím,že ostatní modely to budou mít taky tak.
blackend91
Registrovaný
Příspěvky: 43 Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Kutná Hora
#26
Příspěvek
od blackend91 » pát 08.03.2013 21:25
Filozof píše: No bylo to špatné a někdy horší jindy lepší ale pomalu se to vytratilo ... ted to moc nepozoruji ale je pravda že jsem si hrál a čistil kolem převodovky v interieru a pootočil lehce kulisou tyče řadičky a řadí to mnohem líp ... nevim zda je to tím ale velké zlepšení...
pootocil jsem o 1mm a velmi znatelnej rozil, je to super
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285 Registrován: ned 25.02.2007 01:00
#28
Příspěvek
od Soptiiik » sob 09.03.2013 08:00
Na štítku veedle napouštěcího otvoru na převodovce je štítek s typem oleje. Lehnout si pod to a přečíst to zabere cca 5minut
Jinak pokud tam máš MTF je možné jej nahradit olejem specifikace ATF
kapustnak
Registrovaný
Příspěvky: 15 Registrován: čtv 11.10.2012 00:00
#29
Příspěvek
od kapustnak » sob 09.03.2013 11:07
prosim Tě najakou stranu jsi pootočil stou řadičkou vlevo nebo vpravo
bmw530i
Registrovaný
Příspěvky: 64 Registrován: pát 27.01.2012 01:00
#30
Příspěvek
od bmw530i » sob 09.03.2013 20:02
Frax píše: s tou převodovkou mám taky problém... spíš ten, kterej jsem řešil a nikdo nám nepomohl, že se mi nevrací na střed 'H'áčka když dám za studena pětku. v servisu mi řekli, že je ot problém v kulise a že ta převodovka se rozebrat nedá, takže jedině novou koupit... kdyby někdo měl...
ja jsem zase slysel ze to delaji nejake valecky v prevodovce , ze je staci vymenit a je to OK, chysta se na to muj mechanik pri vymene spojky, protoze to vse musi ven
blackend91
Registrovaný
Příspěvky: 43 Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Kutná Hora
#32
Příspěvek
od blackend91 » ned 10.03.2013 11:36
v interieru vycvakni kuzi okolo radicky, pak jeste tu vyplnovaci hmotu, takovej molitan, a pootoc tyci lehce o 1mm do prava ..
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969 Registrován: úte 17.01.2012 01:00
#33
Příspěvek
od sedyvlk6 » stř 20.03.2013 22:02
tak tam mám žlutý štítek MTF-L1-1 tak co tam mám při výměně nalít.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969 Registrován: úte 17.01.2012 01:00
#34
Příspěvek
od sedyvlk6 » stř 20.03.2013 22:03
tak tam mám žlutý štítek MTF-L1-1 tak co tam mám při výměně nalít.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969 Registrován: úte 17.01.2012 01:00
#35
Příspěvek
od sedyvlk6 » stř 20.03.2013 22:04
tak tam mám žlutý štítek MTF-L1-1 tak co tam mám při výměně nalít.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969 Registrován: úte 17.01.2012 01:00
#36
Příspěvek
od sedyvlk6 » stř 20.03.2013 22:05
tak tam mám žlutý štítek MTF-L1-1 tak co tam mám při výměně nalít.
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434 Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň
#37
Příspěvek
od Angelos » stř 20.03.2013 22:14
Tenhle olej seženeš jedině v BMW, sice se MTF LT-1 nedělá, ale je plně nahraditelný MTF LT-2.
2 litry jsem kupoval za 1229 Kč.
Nebo jde údajně nahradit ATF olejem, ale pak se musí měnit po 60 tis. km.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969 Registrován: úte 17.01.2012 01:00
#38
Příspěvek
od sedyvlk6 » čtv 21.03.2013 00:08
Angelos píše: Tenhle olej seženeš jedině v BMW, sice se MTF LT-1 nedělá, ale je plně nahraditelný MTF LT-2. 2 litry jsem kupoval za 1229 Kč. Nebo jde údajně nahradit ATF olejem, ale pak se musí měnit po 60 tis. km.
jakýmkoliv ATF olejem nebo je tam nějaká specifikace?
DenHaag
Registrovaný
Příspěvky: 9 Registrován: pát 18.01.2013 01:00
#39
Příspěvek
od DenHaag » čtv 21.03.2013 09:48
blackend91 píše: v interieru vycvakni kuzi okolo radicky, pak jeste tu vyplnovaci hmotu, takovej molitan, a pootoc tyci lehce o 1mm do prava ..
Kterou tyč jsi měl na mysli?
Přílohy
azení.png (6.32 KiB) Zobrazeno 71 x
blackend91
Registrovaný
Příspěvky: 43 Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Kutná Hora
#40
Příspěvek
od blackend91 » čtv 21.03.2013 10:16
č.5 - je k ni přímo napojena hlavice s dekorem radicky .. ale opatrně, není to univerz. lék a nemusí to fungovat