Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
DPF 530d E60
Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
Nene, jen shořel komplet DPF, je v něm díra jak po kryse a celá keramika prošla výfukem. Turbu nic není. Kdyby lehlo turbo, tak je všude olej. Prostě přicpanej filtr a hodně nafty= vysoká teplota plynů. Jen blbý, že auto nic nenahlásilo a nechalo to dojít až sem. Dám sem pak foto toho DPF.Jendix píše:tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
to je fakt divný, minimálně hlášku o přicpanim filtru by to hodit mělo. já právě tenkrát auto ještě chcípnul, takže to nepokračovalo dál, podchytil jsem to v začátku, po vyndání bylo ale filtru vidět, že některý kanálky jsou malinko spečený a začalo to kouřit skrz.kornout píše:Nene, jen shořel komplet DPF, je v něm díra jak po kryse a celá keramika prošla výfukem. Turbu nic není. Kdyby lehlo turbo, tak je všude olej. Prostě přicpanej filtr a hodně nafty= vysoká teplota plynů. Jen blbý, že auto nic nenahlásilo a nechalo to dojít až sem. Dám sem pak foto toho DPF.Jendix píše:tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
jinak turbo by se projevilo podobně.. ale je fakt že by to asi člověk poznal předem na hadicích od sání..
jinak je možný, že jsi měl zároveň nějak pošahaný čidlo tlaku před filtrem.. jeden člověk mi tvrdil že občas odejde díky špatnýmu dpf.
předpokládám že máš předfacelift, tam je to s tou diagnostikou trochu horší, novější ročníky maji čidlo i za filtrem, pak by to už asi nějakou chybu vyhodilo..
Ne, mám facelift 173kW. V řj pak chyb jak máku, ale nic to řidiči nehlásilo. Stalo se to při plný palbě a podle mě to byla otázka chvíle, než to shořelo. Čidla vypadaj vizuálně OK, turbo taky OK. Uvidím ještě co mi řeknou u bmw, co to je za chybu, třeba bylo jedno čidlo KO, nevím co je to ta 452A chyba. První co jsem si právě myslel, že je chycený turbo, tak jsem vyskočil a hned čichnul k výfuku, jestli necítím olej. Jak by odešlo turbo, tak by jsi cítil intezvině spálenej olej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
No ta izolace co je mezi výfukem a kastlí nevypadala nějak přesvědčivě, navíc to speklo kabel od čidla zpátečky.Jendix píše:Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
Na tu chybu jsem koukal už prvně, to vím, že je to něco s DPF, ale co přesně je ve hvězdách

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
já jsem předtim přehlídnul tu fotku, tak od tohodle by to fakt chytnou mohlo.. .kornout píše:No ta izolace co je mezi výfukem a kastlí nevypadala nějak přesvědčivě, navíc to speklo kabel od čidla zpátečky.Jendix píše:Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
Na tu chybu jsem koukal už prvně, to vím, že je to něco s DPF, ale co přesně je ve hvězdách
v mym případě to jen připeklo filtr, obal přežil.. myslim že v obou případech je to dáno chipem, jezdim ted přechodně bez filtru a auto hlavně v nižších otáčkách občas pěkně zakouří.. pak se neni čemu divit že má filtr co dělat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
u toho shorelyho dpf... me prijde ze to je chyba cipu...
spousta lidi při tom cipovani uz instinktivne ma dpf odstranene protože pocita s tim ze "tuner" uz ho tam nemá... a následky neresi... spis naopak v tom vidi prinos majiteli... protože pokud by (a kor u pofaceliftu) by naskočila jedina chyba dpf tak by ti okamzite na budikach i idrave svitila particulate filter zavada...
na druhou stranu dpf filry delam celkem často, odstraneni, odkodovani i cisteni... a auto s ucpanym filtrem proste nejede... uz s nejakym 70% zaplnenimje to lina ves....
ono jen jestli ten ciptjuunink nemá trochu prehnany davky nafty když jedes pilu aby nehořela prave v tom filtru (kterej je sdilenej s katalyzátorem...
spousta lidi při tom cipovani uz instinktivne ma dpf odstranene protože pocita s tim ze "tuner" uz ho tam nemá... a následky neresi... spis naopak v tom vidi prinos majiteli... protože pokud by (a kor u pofaceliftu) by naskočila jedina chyba dpf tak by ti okamzite na budikach i idrave svitila particulate filter zavada...
na druhou stranu dpf filry delam celkem často, odstraneni, odkodovani i cisteni... a auto s ucpanym filtrem proste nejede... uz s nejakym 70% zaplnenimje to lina ves....
ono jen jestli ten ciptjuunink nemá trochu prehnany davky nafty když jedes pilu aby nehořela prave v tom filtru (kterej je sdilenej s katalyzátorem...
hele mám facelift a chyba v řj 452A už byla, i drive, ani budíky nic nehlásily do poslední chvíly, vlastně auto nenapsalo vůbec nic, jen pak diagnostikou.
Samo že tam je přidáno na naftě, to je logický, ale ten filtr podle mě už nemohl být uplně OK, když tam byla ta chyba.
DPF v softu vyplý není, to budu dělt až pozítří.
Samo že tam je přidáno na naftě, to je logický, ale ten filtr podle mě už nemohl být uplně OK, když tam byla ta chyba.
DPF v softu vyplý není, to budu dělt až pozítří.
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
Žhavičky by na to neměly mít logicky snad vliv-mají jinou funkci...A jak si dlouho jezdil s tou chybou a "ignoroval" ji?kornout píše:Ještě mě napadla jedna věc, v autě byly KO 3 hžavičky, nemůže ta závada být spojená s tím. Některý Mercedesy třeba s vadnou hžavičkou nespustí regeneraci, nevím jak je to u BMW.
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i