
Díky všem za podělení se o různé zkušenosti

Nepřijde ani o ASC, ani o ekonoměr, tohle normálně funguje, jen ekonoměr ukazuje míň.starynovy píše:no co, das ho tam, natiahnes lanko, a jazdis, prides o tempomat, ekonomer, meranie spotreby na OBC, ASC, a urcity komfort na volnobehu, na druhu stranu nemusis riesit ziadnu elektroniku motoru, tak povediac kym je nafta tak valis.
Tebe nemusím přesvedčovat, ty ze mě taháš infornace v soukromých zprávách né já z tebe.starynovy píše:teraz prekrucas, ja som povedal ze pride o ekonomer, a pride, to ze sa tam sporadicky hybe rucicka neznamena ze ide. Vsak ja nic neriesim, len ty sa zase snazis dokazat ze si lepsi, a ze som zase povedal blbost, ale ja ti nic neberiem, mas skusenosti, mas tie auta prechodene, len ma nepresviedcaj ze 2+2=5.
Promiň ale jsi u mě blb kterej o tom ví hovno, víš vůbec jak u E39 funguje asc? O jakých ventilech v diferáku mluvíš viděl jsi někdy diferák? Opravdu blbneš lidem hlavy s nesmyslama. Zkus se někdy s E39 na mechanice s ASC projet, pak budeš tvrdit něco jinýho.starynovy píše:no ale to si mohol povedat ze ta to obtazuje niekomu poradit, to sa omluvamNikto uceny z neba nespadol, a to ze som svojimi otazkami chcel predist laborovaniu, nakolko na to nemam cas, zo mna nerobi debila.
j ASC je tiez nefunkcne, pretoze tento system uz od roku 1979 vyuziva rovnaky princip, a to presmerovanie momentu na koleso v zabere pomocou brzd, alebo ventilov v diferenciali, a nasledna regulacia vykonu motoru, to asi jednotka natiahne paprcku, a zatiahne za to lanko![]()
a posledne, ekonomer ukazuje pribliznu okamzitu spotrebu celkom presne, tak ako OBC v ramci korekcie ±1.5L, v ramci presnosti toho rucickoveho pristroja, pretoze AD prevodnik dostava rovnaky signal z RJ, z ktoreho OBC pocita okamzitu, priemernu, a dojazd.