Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 540i vibrace na volnoběh, pískaní zastudena

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ZetTheDirectDeath
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 28.09.2010 00:00
Bydliště: Prague CZ

#1 Příspěvek od ZetTheDirectDeath »

Zdravím

Mám následující problém.

M62 b44 nevanos. Steptronic
Při studeném startu je slyšet souvislé pískání od motoru. Když se ohřeje přestane.
A druhý problém je vždy na volnoběh motor vibruje. Jak lehce šlápnu na pedál ihned přestane a i v celém spektru jede ok. Jen na volnoběh vibruje tak že se třese i auto.
ZetTheDirectDeath
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 28.09.2010 00:00
Bydliště: Prague CZ

#2 Příspěvek od ZetTheDirectDeath »

Pískání jde jakoby od řemenice... Alespoň mi to tak přijde. Ale řemen neprokluzuje?
Spíš bych chtěl vyřešit ty vibrace. Že by za to mohl volnoběžej ventil? Včera mi vyskočila chyba na asc. Tak že by klapka??

Neřešil tu někdo něco takovýho??

Díky za nápady.
Bmw540
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: sob 11.02.2012 01:00

#3 Příspěvek od Bmw540 »

A kolik otacek mas volnobeh
ZetTheDirectDeath
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 28.09.2010 00:00
Bydliště: Prague CZ

#4 Příspěvek od ZetTheDirectDeath »

Za studena +- 1000 za tepla cca 500. To si myslím že je dobře. Ručička ot nehapruje motor nevynechává ale vibruje
ZetTheDirectDeath
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 28.09.2010 00:00
Bydliště: Prague CZ

#5 Příspěvek od ZetTheDirectDeath »

Narzil jsem ještě na jeden poznatek když stojim na světlech na zařazenym D a na brzdě tak to asi zmizí nebo to není tak znát ale přhodim na N nebo P a pak se rozvibruje. Při jízdě nikterak nehází. A jede asi ok. Nikoho nenapadá co by to mohlo dělat, váha? Lambda? Klapka? Volnoběžnej Ventil? Svíčky? ....
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

#6 Příspěvek od Jindriseek1 »

Vibrace neporadím,ale to pískání-zkus při nastartovaným motoru namydlit,nebo jen namočit-polít vodou řemen a když to zmizí tak dej novej řemen. To je klasika projev,že to za studena píská,když už je starej.
Sonny
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od Sonny »

Me to taky trochu vibruje, ale presne naopak. Pri zarazenym N/P je to ok, ale kdyz je motor v zaberu na D, tak to po kratkych vlnach lehce vibruje. Rikal jsem si, ze je to treba ulozeni motoru/prevodovky. Pokud se zvysi otacky treba uz na 700ot/min. tak je to ok.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#8 Příspěvek od ViktorDDD »

môže to byť aj to uloženie, pri zaradení D sa motor trochu "zaprie" a prestane vibrovať, alebo práve naopak začne

voľnobeh na budíkoch je fakt len informatívny, ono to bude pribité na 500 aj keď bude húpať +-50ot., trebalo by to odsledovať v skrytom menu alebo cez diagnostiku, malo by sa to držať stabilne, resp. pohybovať sa v rozmedzí +-20ot., keď húpe viac tak cievky už budú horšie
ZetTheDirectDeath
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 28.09.2010 00:00
Bydliště: Prague CZ

#9 Příspěvek od ZetTheDirectDeath »

Zatím moc děkuju za nápady ve volnu to poskoušim a dám vědět. Co se jak mělo :-D
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#10 Příspěvek od Birkoff »

Zažil jsem jednou, to pískání, taky jsem myslel že je to řemen. Auto jsme zvedli a bylo to z měniče převodovky. Nakonec tam chyběly 4 litry oleje (ve steptroniku).
Odpovědět