Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
poraďte co s tím?
Nějaký chytrý automechanik si chtěl ulehčit práci a vypustil mi chladící kapalinu na chladiči E 34, 530i M60, výpustním ventilem na jeho dně. Chyba je ta, že se do toho z horlivosti blba vlastní, se pustil jen jedním klíčem. Ventil uvolnil, chladící kapalinu vypustil, zatáhl pak znovu napustil a teď to tama teče, protože zrhnul závit. Podotýkám, že chladič je 2 roky stár, nezkorodovaný, ale správný postup je, že se ventil musí uvolňovat přes 2 klíče, ne jedním! Jeden klíč drží matku a druhý uvolňuje ventil. Pak se to nestrhne a chladič neteče. To je správný postup podle BMW norem. Otázka zní: Jde to nějak zalepit? Poraďte! a čím. Děkuji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: úte 10.07.2012 00:00
- Bydliště: BMW 530iA tour
Poskodeny zavit sa da opravit sadou Helicoil. Po predvrtani sa specialnym zavitnikom sa vyrobi vasci zavit a donho sa osadi pruzinova vlozka. Po oprave je tam povodny rozmer zavitu a velakrat odolnejsi ako povodny (zavit je ocelovy). Myslim ze som videl aj specialne sady na olejove vane. Pre informaciu, cena M8 opravnej sady (na V vystuhu v motorovom priestore) ma stala necelych 14€ aj s dopravou.
Dalej sa da inspirovat u vodarov, s pouzitim teflonovej pasky alebo konope sa da aj zatka so strhnutym zavitom celkom dobre utesnit.
Dalej sa da inspirovat u vodarov, s pouzitim teflonovej pasky alebo konope sa da aj zatka so strhnutym zavitom celkom dobre utesnit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: úte 10.07.2012 00:00
- Bydliště: BMW 530iA tour
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: úte 10.07.2012 00:00
- Bydliště: BMW 530iA tour