Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d E39 - kdo to má jak poladěné??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#61 Příspěvek od DaweTDS »

Tak už mám poladěno. Výkon je cca 260ps a krouťák 600Nm.
Píšu cca protože mi ještě neposlal graf :( a já si to přesně nepamatuju.
Fakt ale je,že to jede jako ku*va 8)
Jak budu mít graf,tak to sem hodím a tak IC + výfuk pomoh.
Jen lehce doladil soft.
Akorát se nepodařilo ten výkon dostat i za 4000ot pořád to po těch otáčkách padá...ale teť už to neřeším (zatím)
Jinak jsem ujel 470km okreskama a se spotřebou 5,7l/100 :lol:
cmana2
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pon 08.09.2008 00:00
Bydliště: Bakov nad Jizerou

#62 Příspěvek od cmana2 »

Hmmmm, tak to je krasavec!

Jak si tam pak napasoval ostatní chladiče, nebo si uříz kus nárazníku? Pořád si nedokážu představit jak se to tam s tim obřím ic vejde. Jinak by mohl pomoct vetší tlak, náhodou nevíš jaký by tam mohlo jít čidlo tlaku?
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#63 Příspěvek od DaweTDS »

cmana2 píše:Hmmmm, tak to je krasavec!

Jak si tam pak napasoval ostatní chladiče, nebo si uříz kus nárazníku? Pořád si nedokážu představit jak se to tam s tim obřím ic vejde. Jinak by mohl pomoct vetší tlak, náhodou nevíš jaký by tam mohlo jít čidlo tlaku?


Jiný čidlo není potřeba. já tyhle koně mám na 1,45baru.
spíš mě za "prdel" bude držet nějaký limiter. Jednotka stáhne naftu,protože po 4000ot tlak turba klesá na 1,1 i když je v požadavku 1,45.
Na ten limiter jsme nepřišli :( jinak by tam bylo víc.
Na nárazník jsem vůbec chytat nemusel.Ani na výstuhu.
Musel se odříznout akorát hliníkový držák co drží klimavrtuli
Stavěl jsem to tady podle tohdle návodu. http://www.mojalbum.com/tine30/e39-530d. Tam je vidět ten intercooler i po namontování vrtule.
Neboj,místa je tam dost.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#64 Příspěvek od DaweTDS »

Tady je ten graf
Přílohy
530d úprava.jpg
530d úprava.jpg (66.31 KiB) Zobrazeno 442 x
cmana2
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pon 08.09.2008 00:00
Bydliště: Bakov nad Jizerou

#65 Příspěvek od cmana2 »

To je dobry škoda toho tlaku od 4tis. Možná zkusit jinou firmu, diesel-technik, dieselpower... tam by třeba věděl co to dělá
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#66 Příspěvek od DaweTDS »

cmana2 píše:To je dobry škoda toho tlaku od 4tis. Možná zkusit jinou firmu, diesel-technik, dieselpower... tam by třeba věděl co to dělá


No dieselpower za čip chtěli od 18000,- a auto na 14 dní. a od diesel techniku jsem pár grafů viděl a u žádnýho to po 4000ot nestoupalo..
Ono v mapě je požadavek pořád stejnej,i limitery jsme dali pryč.
Mám takovou teorii kterou musím ještě prověřit,ale vypadá to na to,že to v těch točkách nedokáže nakrmit railový čerpadlo. To poznám jestli tlak podle INPY bude v točkách padat nebo se bude držet.
Jeden slovinec (podle něho jsem to stavěl) měnil i reilový čerpadlo (buď celý nebo jen část - to nevím) a mu to na grafu pěkně leze až do 4100ot a pak to mírně padá.Když jsem si psali,tak mi napsal,že s čerpadlem něco dělal.
On má 262ps při 4100ot
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#67 Příspěvek od bibikuba »

co to zminovaný vyndání katů a předkatalyzátoru??Má to někdo už dotažený do konce?Zajímá mě o kolik se zvedne hlučnost a celkově jakej to má vliv na výkon a zvuk motoru :D Ta moje sestava má 270 tis.km a v předkatu nějak divně rachotí.Myslel jsem jen vymlátit vložky ale řekl bych že to bude docela rezonovat...Nějaké zkušenosti :?: :D
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#68 Příspěvek od DaweTDS »

bibikuba píše:co to zminovaný vyndání katů a předkatalyzátoru??Má to někdo už dotažený do konce?Zajímá mě o kolik se zvedne hlučnost a celkově jakej to má vliv na výkon a zvuk motoru :D Ta moje sestava má 270 tis.km a v předkatu nějak divně rachotí.Myslel jsem jen vymlátit vložky ale řekl bych že to bude docela rezonovat...Nějaké zkušenosti :?: :D


Já to mám.. tady je to popsáno http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= a tady je video http://www.youtube.com/watch?v=IHvyXNUH2NQ
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#69 Příspěvek od _milan_ »

čau. já byl před 3 rokama u DIESELPOWER v praze s moji ex 330d 135kw... za čip i s brzdou jsem dal 10tisic ... po pár hodinách jsem odjížděl s 163kw 510nm ...jen čip... auto bralo 6,5 l / 100km ve stylu brzda-plyn na okrskách 200kmh... dalnica 250kmh.. uz je dva roky prodany kamošovi slouží do dnes ..
ted mam 330d e91 170kw... po chipu 206kw 608nm .. , kamoš 530d e60 160kw je taky na nějakych cca 200kw z toho to ale ždímali jak mohli...
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#70 Příspěvek od DaweTDS »

_milan_ píše:čau. já byl před 3 rokama u DIESELPOWER v praze s moji ex 330d 135kw... za čip i s brzdou jsem dal 10tisic ... po pár hodinách jsem odjížděl s 163kw 510nm ...jen čip... auto bralo 6,5 l / 100km ve stylu brzda-plyn na okrskách 200kmh... dalnica 250kmh.. uz je dva roky prodany kamošovi slouží do dnes ..
ted mam 330d e91 170kw... po chipu 206kw 608nm .. , kamoš 530d e60 160kw je taky na nějakych cca 200kw z toho to ale ždímali jak mohli...


Jde o to,že já už mám na autě vyměněný komponenty a tak ta cena v DP je taková vysoká..nemáš někde prosím graf z brzdy? né že nevěřím,ale zajímá mě jaký to má průběh. Díky.
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#71 Příspěvek od _milan_ »

graf z te 330d 135kw už nemam , zeptam se toho kamarada jestli ho nekde vyhrabe.. nechaval jsem doklady a graf k autu když sem ho prodaval.nicmene pohar 2.misto ze sprintu kde byly sami čipovany 330d 150kw mam schovanej :D
Odpovědět